Re: Getuigenis Murcielago

Raf wrote:

Beste Mucielago, ik zou je bij deze willen uitnodigen op de volgende bijeenkomst van forumleden. Wij hebben op de vorige Kuros gehad, die zijn verhaal in alle openheid verteld heeft.
Graag zou ik van U hetzelfde zien, je zal er allesinds betrouwbaarder mee overkomen

Beste Raf, dat valt te overwegen, dus laat maar iets weten waar en wanneer.

Re: Getuigenis Murcielago

Renne wrote:

Maar ik vrees dat je niet zo makkelijk mag stellen dat PH geen nederlands sprak:

Nee maar ik denk wel dat hij het niet zal kunnen wegsteken dat hij frans praat...
Dat is zeker zo.

Maar in aalst is er sprake van 2 reuzen,tijdens de overval.

Ik zag er een en ik ben formeel

Laat ons eerlijk zijn, binnen het bel.milieu ben je snel rond om mensen te vinden die tot deze misdaden in staat waren of zijn

Zeker en vast,velen zouden hiervoor passen,zeker omdat er kinderen mee gemoeid zijn,en anderen zouden het misschien doen voor heel veel geld.

Het feit dat de overige gezinsleden ook weg moesten, verklaart niet zozeer paniek bij de bende, het past gewoon beter in het plaatje.

Er is nooit sprake van paniek,niet vergeten dat ze nog 3 minuten buiten gewacht hebben,dat is ook een hamvraag,ze zeggen altijd dat het was om hun overmacht tegenover de politie te bewijzen maar dat is pure onzin,want wie gaat dit risico nemen om toch nog afgschoten te worden.
Ook niet vergeten dat ze de parking tot in de hoeken zijn afgelopen.

Dit verklaart deels hun kennis v/h terrein, maar tegelijkertijd toont dit aan dat ze in contact stonden met de situatie aan de parklaan, lag er iets klaar???
Vergeet niet de aanwezigheid van pds in pre overval periode, de bijeenkomst in de osbroek gezien door de lopers uit temse, het bezoek bij curos enz....

Dat DVDS mocht blijven leven, daar ligt momenteel volgens mij de hamvraag

We zouden echt meer moeten kunnen te weten komen over de situatie vdenabiel/vandensteen

GVDS was een gemoedelijke man maar hij heeft meer dan waarschijnlijk iets gezien, gehoord of gelezen. Er moet iest geweest zijn waardoor hij betrokken raakte en geliquideerd moest worden.

Er waren ook problemen in het gezin...
Dat weet ik, zelfs op de avond van de overval

Ik heb eens ergens gelezen dat iemand van de aalsterse slachtoffers in een bar werkte in wallonie als poestvrouw (ja wat betekent dat,je kan ingeschreven zijn als poetsvrouw ),is dit waarheid???En wie is dat,wat zoveel vrouwen zijn er niet neergeknalt he
Het probleem is dat men de slachtoffers niet grondig heeft gecheckt,waarschijnlijk uit respect(ale dat zou hun uitleg zijn van jumet),maar het kon veel hebben opgeklaard.

Volledig mee eens, maar als het onderzoek toen niet gebeurde dan weten we het later ook niet meer hoor, ik wil aangeven dat ook de nabestaanden niet alles weten enz..

123 (edited by Murcielago 28-10-2009 00:56)

Re: Getuigenis Murcielago

club_le-happy-few wrote:

Wat bedoel je hiermee?

De man die beschreven wordt in het pv van Pierre Maréchal is mk, dat is duidelijk dacht ik toch?
De andere is een kompaan van vroeger, waarmee hij spectaculair wist te ontsnappen.......
Dat is ook een naam die nergens opduikt totnogtoe, maar is het ooit onderzocht?

124 (edited by Murcielago 28-10-2009 01:19)

Re: Getuigenis Murcielago

club_le-happy-few wrote:

Volgens die getuigenis was dat ook iemand van Bende H. (AZ). Zou meer ophelderen dan 25 jaar bende-onderzoek.

Murcielago,

Klopt de stelling: oude, reus, killer dan volgens jou? Met dan nog een 4de persoon bij?

Is het dan PH die langs de zijkant is weggegaan? Wat was rol van MK dan? Is de chauffeur in de wagen die via parking kwam in de auto blijven zitten of is die binnengegaan. Anders zijn ze al minimum met 5.

Denk je dat PDS op de dag zelf ook aanwezig was. Of was het enkel zijn rol om avond voordien opgemerkt te worden?


Dit geeft natuurlijk een totaal andere kijk op de feiten. De 2de auto die aan Fox stond is dus waarschijnlijk in alle rust kunnen wegrijden?

Vraag blijft wie is Kuros dan tegengekomen in Denderhoutem?

Misschien dat die 2de auto dan via Leerbeek gevlucht is. Of was dat nog een ander opgezet nepspoor?

Ben je tijdens overval bedreigd, geschopt, beschoten?

1 Ik zag de 4de binnengaan langs de voorkant, die kwam uit een voertuig iets lager geparkeerd aan de kant waar vds woont.

2 Ik zag pds zelf niet, maar het is duidelijk dat die de misleiding ingezet heeft. Het is ook geweten dat de gangsters bij het verlaten v/d Delheize nog enkele minuten op de parking heel gericht één en ander controleerden.

3 mk zijn betrokkenheid is naar mijn mening duidelijk, hij kwam mij opzoeken en voor onrust zorgen.

4. Ik weet niet weet kuros zag in Denderhoutem, maar ik weet nu meer over de vluchtroute. Dit zorgt voor een nieuwe benadering

5. In de wetenschap van dit nieuw gegeven over de vluchtroute, bestaan er pistes met voertuigwissels in het i.p zuid om dan verder te vluchten......

6- Ik werd niet beschoten of geschopt

7. ik werd later onder druk gezet, mede door onderzoeken naar klachten van derden, maar ook door diefstal of inbraak.....

125

Re: Getuigenis Murcielago

Philippe Lacroix?

Re: Getuigenis Murcielago

Phillippe Lacroix is hier ook de eerste naam die bij mij opduikt bij de beschrijving. Daarnaa Basri Bajrami, maar ik weet niet precies met zekerheid hoe het daarmee is verlopen de laatste jaren, werd uit België verbannen en zou terugkeren naar Kossovo, maar dat liep zeker niet van een leien dakje.

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Hier op het forum vinden jullie onder 1985 de rubriek "ieder zijn eigen verhaal" een uitreksel van een pv waarin Pierre Maréchal verklaringen aflegt. Dit toont één en ander aan.

Ik ben het Frans niet al te machtig, mogelijks is het daarom, maar dat PV gaat toch OVER Pierre Marechal, waarin o.a. Beijer verklaringen aflegt over Marechal? Marechal zelf is niet aan het woord in het PV lijkt me, of vergis ik me daarin?
Het vervand dat je aangeeft is me ondertussen wel duidelijk en bevestigd mijn eerste vermoeden omtrent die persoon.

128 (edited by K& 30-10-2009 22:14)

Re: Getuigenis Murcielago

Tiens nog zo iets ,wat moet ik ermee ? Lezen alvorens het verdwijnt:

site:"Les tueurs du brabant"

Het onderwerp was een hypothese over de machtstructuur van de schimmige machtsgroep waar we telkens tegen botsen in diverse moord en fraudezaken:

m v
Nombre de messages: 30
Date d'inscription: 19/10/2009

Sujet: Re: hypothese (schema)   Aujourd'hui à 14:10   

--------------------------------------------------------------------------------

Ceci est mon dernier message. J' espère avoir convaincu un ami que vous citez sur ce forum et qui m' a fourni toutes ces infos lorsque je lui ai fait part de mes lectures et découvertes ici, de venir lui - même et d' intervenir en direct.
Mais il me fait plusieurs remarques :
1. Sur ce site, tout est amalgamé sans réflexion avec des erreurs, des homonymies dangereuses et quelques uns des participants y vont de thèses et d' affirmations ahurissantes sur base de contre vérités multiples.
2. Dans de multiples domaines, il y a confusion entre les petits poissons et les gros requins ... et ça noie les poissons !
3. Il y a de grands dangers à vouloir tisser des liens entre tout, surtout en Belgique, ainsi p.ex. (toegevoegd=bijvoorbeeld) , le Prince Philippe était un client assidu du Circus et du Mirano, tout comme Stef de Monac ( par ex.)(toegevoegd=bijvoorbeeld) . Philippe donnait des pourboires à Frissois Eertrijckx ( portier ), y côtoyait Mendez et peut être Haemers ... sans savoir qui ils étaient ; cela en fait il un complice ? Mon ami, lui même " amalgamé " à en tomber par terre de rire, me dit qu' en tirant sur les fils de cette manière, il ne restera aucun innocent en Belgique mais on ne trouvera jamais les coupables !
5. Il me donne des exemples de connerie dangereuse : en fait Victor Hissel a été choisi par les parents comme avocat car il faisait partie du même réseau qu' eux qui avaient vendu leurs filles à Dutroux ! ou qu' en réalité tous les clients d' un même cabinet d' avocats sont complices !
6. Pour beaucoup, toute pseudo info qui va dans le sens qui leur convient devient bonne et permet de salir sans scrupule. Il doute donc que la vérité soit attendue et bien reçue ! Si vous le souhaitez, postez des messages ou envoyez des messages à mon intention, je les transmettrai mais j' espère surtout qu' il mettra lui - même quelques petites choses au point.

point 4?

allez jongens denk nu eens  na als het allemaal waar is kunnen we de boeken sluiten.

"Adieu Belgique" ?


Asterix =Francois Ertrycks(= Frissois Eertrijckx ( portier )) heeft de moord op Mendez schijnbaar maanden op,voorhand getipt en is zelf vermoord op een analoge wijze.

Mensen we staan voor een immense muur en we moeten omhoog.We zullen dit doordacht en langzaam moeten doen .
Ze zullen u ongeloofwaardig willen maken.We moeten  zeer omzichtig opbouwen.

Re: Getuigenis Murcielago

Zolang de prins niet op de hoogte was wie het waren ... is natuurlijk dom. Maar treft hem eigenlijk geen schuld. In het geval dat ...

Mirano trekt nog steeds volk hé (het noemt idd opnieuw Mirano). Zeker nog populair bij studenten en Brusselse beau monde.

130

Re: Getuigenis Murcielago

Het is wel "par exemple" hé, bij voorbeeld. Maar we kennen le beau monde.