131

Re: Getuigenis Murcielago

Vanaf volgende week mag je wat mij betreft een afspraak beleggen.


Woensdag-donderdag (eventueel-vrijdag) ofzo volgende week eventueel....
je zegt het maar. VRIJDAG = OK


Murcielago?

Re: Getuigenis Murcielago

Renne,

Ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan en wil een afspraak, maar ik wacht op een seintje zodat we goed kunnen afspreken.
Inmiddels heb ik van mijn kant ook uitgekeken wie er eventueel in aanmerking komt om ons verder te helpen, er komt beweging......

Anderzijds heb ik de laatste dagen enorm veel gelezen uit het franstalige forum maar ook het volledige boek van J Bultot. Die zegt markante dingen.
Ik stel voor dat je mij laat weten hoe we het best afspreken, dan zien we verder wel.
Maar nu moet het he, we hebben niet zo veel tijd meer ter beschikking want sommige getuigen of nabestaanden worden een dagje ouder...

133

Re: Getuigenis Murcielago

ik haal hier een paar van mijn vragen en antwoorden van Dim aan welke op de website "les années de plomb" werden geplaatst;
Dit laat ons toe na te denken over een eventuele link met Nederlandse wapenleveringen aan Suriname , ex Nederlandse kolonie.
Er was dus een embargo door belgie maar embargo's zijn te omzeilen valse end-usercertificaten ,dikwijls via Costa Rica (geen leger!).
en waar was Mendez ten tijde van Aalst ? yes!
copies:

----------------------------------------
K

Sujet: Belga /proces Bouh Bey   Hier à 19:13   

--------------------------------------------------------------------------------

pourquoi maitre Dumont advocat de Bouhouche s'attaque le 7 septembre 199x au proces ala FN qui a soit disant organisé des trafics d'armes // vers la Surinam , pays vers lequel le gouvernement belge avait décidé un embargo formel.?

je constate
1.: qu'à ALOST on a signalé des plaques immatriculations hollandaises (de la court!) les jours précedants les attaques.
2.:les veste anti pare balles de Tamise etaient destinées pour l'armée hollandaise (UBU?)

3.: On nage ds les géants en Hollande.....
-----------------------

Dim
-------------
Sujet: Re: Témoins directs / TBW Alost   Aujourd'hui à 13:07
--------------------------------------------------------------------------------

on parle souvent de Romy Henk, le prince Bernhard et le 1001 club:

http://www.stelling.nl/kleintje/322/Beurs5.htm

aussi Sam Klepper - John Mieremet; O&I et GLADIO :

http://www.nieuws.nl/478135
http://frontpage.fok.nl/nieuws/81502
http://alt-f4.org/84.html

     




Sujet: Hollande   Aujourd'hui à 13:08   

--------------------------------------------------------------------------------
K

Surtout dans le nord d'hollande il y a des gens de 60 ans qui sont déjà 1M90.Ce n'est pas la jeune generation seulement qui dépasse cette grandeur.

Sur le site de Bende van Nijvel on parle aussi d'un chasseur de prime hollandais qui voulait donner des noms pour un prime de delhaize.
il a telephoné directement à Delhaize avant Alost par deux fois.

Puis je signale qu'on parle aussi d'une drôle de histoire de moto de ALBERT dont je ne sais rien en plus (Podevijn).
Je me posais la question si c'était concevable que notre famille royale touche des pot de vins pour leurs missions accomplis pour signer les grosses affaires economiques internationales?
.
C'était le cas en Hollande avec Bernard dans les affaires des Avions de Lockheed?

Il n'y avait pas ds nos listes de groupes obscures pas un organisation qui prenait pour but d'aider les deux familles royales? quelque part.

Dans leur strategie de defense les advocats de Beijer et Bouhouche choisissent deux voies differentes mias chacun veut gêner et manipuler le manège.

Pourqoui Dumont sort cette histoire de Surinam?

----------------------------   

dim


Sujet: Re: Témoins directs / TBW Alost   Aujourd'hui à 13:28   

--------------------------------------------------------------------------------

"Romy's opkomst in de drugsscene dateert uit de beginjaren tachtig en werd geschraagd door een paar goede contacten in België. Een daarvan was de beroepsgokker Baptist Andries, die wanneer dat zo uitkwam nuttige informatie uitwisselde met een Brusselse substituut-procureur, Claude Leroy. [...] Maar het betekende wel het einde van de carrière van Leroy, die eind 1985 wegens schending van het ambtsgeheim tot anderhalf jaar gevangenisstraf werd veroordeeld. Hij ging onmiddellijk in hoger beroep, erop wijzend dat hij met het leveren van informatie aan de onderwereld meer aan de weet wilde komen over de Bende van Nijvel en andere tot dat complex behorende affaires."

"[...] Volgens een rapportage van dat team had Bultot daarin onder meer het volgende vermeld: "Claude Leroy werd tijdens zijn proces geconfronteerd met een ongewoon personage: Romy Henk, persoon die superbeschermd wordt door een lid van de koninklijke familie in Nederland. Wanneer Leroy Claude gepoogd had om zulks te verklaren zou hij jong zijn gestorven". Troch en de zijnen hadden weliswaar andere prioriteiten, maar hun nieuwsgierigheid naar deze kwestie was wel degelijk gewekt. Een citaat uit een ander vertrouwelijk verslag van het onderzoeksteam dd. 32-06-86: "Leroy heeft als magistraat een internationale drugszaak behandeld. In deze zaak zou hij op "iets groots" gestuit zijn. Hooggeplaatste personen die internationaal gezagsdragend zijn, zouden in deze zaak betrokken zijn. Het onderzoek daarin werd uitgevoerd door Frans Reyniers van de gerechtelijke politie in Brussel. Henk Romy diende in deze zaak te worden verhoord. Toen Reyniers op rogatoire - getuigen verhorende - commissie naar Nederland moest, bleek dat Romy al gewaarschuwd was". [...] In deze zaak zouden in België geen vooraanstaande personen zijn betrokken, doch in Nederland zou het kopstuk ervan prins Bernhard zijn. Als uitvoerder in verband met deze drugszaak wordt de naam Romy Henk genoemd, man die grote sier voert in Nederland, aldaar de hand boven het hoofd wordt gehouden door ?.".

"[...] Zoals al in eerdere afleveringen aan de orde kwam, droeg noch het OSJ- noch het Comtrax/FI-netwerk waarmee de prins gelieerd was een erg koosjer karakter. Verbindingen binnen dit kader met Syrische wapen- en drugsclan van al-Khassar, met de maffia, met (ex-) nazi's en de regimes van Paraguay, Marokko en Pakistan die kapitalen verdienden aan, cq. op de been bleven dankzij de drugshandel, liggen dicht onder de oppervlakte. Om maar niet te spreken van de connecties die ZKH indertijd onderhield met mensen als de maffia- en Mossadbankier Tibor Rosenbaum en de internationale wapen- en drugsfinancier Robert Vesco. En de huidige relatie via de exclusieve greens van een extravagante golfclub in Spanje tussen ZKH en George Bush, de regisseur van een formidabele stroom van wapens voor drugsdeals in het Midden-Oosten en Latijns-Amerika.
Het is dus misschien wel wat onverwacht dat de naam van de prins opduikt in het Belgische Bende van Nijvel-dossier, maar echt vreemd is het ook weer niet."

134

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Anderzijds heb ik de laatste dagen enorm veel gelezen uit het franstalige forum maar ook het volledige boek van J Bultot. Die zegt markante dingen.

O ja? Ik vind dat Bultot ons net als Beijer juist nergens brengt. Een extreemrechts stuk onbenul die de Bonvoisin-kalimerostrategie aanhangt: het zou allemaal een complot tegen hen zijn van die gemene KGB-spion Raes en zijn Staatsveiligheid. De zielepoot uithangen ook nog. Als hij al iets beweert dat ergens lijkt heen te gaan komt hij er bovendien op terug. Ik zeg niet dat hij rechtstreeks betrokken was maar hij zal wel van een paar dingen op de hoogte zijn (de piste Tourmaniantz bvb vind ik interessant). Maar ik geloof hem voor geen meter. Als je iets "markant" bent tegengekomen dan hoor ik dat graag...

135

Re: Getuigenis Murcielago

"dikwijls via Costa Rica (geen leger!).
en waar was Mendez ten tijde van Aalst ? yes!"

En welke "don F." was een hoge piet in Costa Rica? Zijn naam eindigt op "-ski" net als de mysterieuze beschermheer die Haemers zou gehad hebben in Zuid-Amerika. En wie was het maatje van don F. die er zo nu en dan met Vander Elst eens naar krokodillen ging kijken?

Re: Getuigenis Murcielago

dim wrote:

O ja? Ik vind dat Bultot ons net als Beijer juist nergens brengt. Een extreemrechts stuk onbenul die de Bonvoisin-kalimerostrategie aanhangt: het zou allemaal een complot tegen hen zijn van die gemene KGB-spion Raes en zijn Staatsveiligheid. De zielepoot uithangen ook nog. Als hij al iets beweert dat ergens lijkt heen te gaan komt hij er bovendien op terug. Ik zeg niet dat hij rechtstreeks betrokken was maar hij zal wel van een paar dingen op de hoogte zijn (de piste Tourmaniantz bvb vind ik interessant). Maar ik geloof hem voor geen meter. Als je iets "markant" bent tegengekomen dan hoor ik dat graag...

Beste Dim, vooreerst misschien een woordje uitleg, de complottheoriëen en dergelijke zijn naar mijn mening juist van die aard dat ze voor de misleiding zorgen. Het enige wat ik daar in zie dat is dat er inderdaad zaken en manipulaties hebben plaatsgevonden om de zaken in België toe te dekken. Anderzijds kan ik je bevestigen dat ik mij de laatste tijd fixeer op mijn zaak, de gevolgen die ik draag door de Bende van Nijvel. Indien je dossierkennis wenst te verkrijgen dan moet je ook dingen lezen die een stuk onbenul schreef. Wat jij schrijft is een hypothese, wat ik zoek zijn aanwijzingen die mijn vragen deels beantwoorden, en geloof me vrij daar neem ik een risico mee.

En in alle bescheidenheid, ja er komt wat mij betreft beweging in de zaak, maar dit kan ik enkel tijdens een gesprek met Renne en Kuros bespreken. Een advies, de oplossing van Aalst ligt naar mijn mening niet zo ver te zoeken, beperk je tot de zaken die we vandaag nog niet begrijpen, weten of inzien.

137

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, ik begrijp je standpunt maar ik ben toch benieuwd naar wat je uit zijn boek hebt kunnen opvissen en bruikbaar bevonden hebt om in je eigen ervaringen te kaderen. Met andere woorden: de aanwijzigingen van Bultot die je pertinent vond. Ik zeg niet dat er geen te vinden zijn, begrijp me niet verkeerd.

138

Re: Getuigenis Murcielago

Dim:

En welke "don F." was een hoge piet in Costa Rica? Zijn naam eindigt op "-ski" net als de mysterieuze beschermheer die Haemers zou gehad hebben in Zuid-Amerika. En wie was het maatje van don F. die er zo nu en dan met Vander Elst eens naar krokodillen ging kijken?

ha, de Felix Przed..... ski

lees hier iets rap en zoek wat rond....

Ik weet natuurlijk niet of Mendez bij Felix P. was in de Costa Rica?

http://tueriesdubrabant.winnerbb.com/le … viewresult

139

Re: Getuigenis Murcielago

Ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan en wil een afspraak, maar ik wacht op een seintje zodat we goed kunnen afspreken.


Je moet maar iets laten weten,voor mij&kuros kan het snel,dit weekend ofzo.
Je kunt het één en ander al eens bespreken hé,en later nog eens afspreken;
dan weet jij ook al wat meer zodat je ook verder kan;en zodat kuros misschien ook nieuwe elementen kan toevoegen of zaken aan elkaar kan knopen of zaken kan uitsluiten...misschien kunt u nog meer zeggen over bepaalde namen,die in zijn verhaal voorkomen en omgekeerd.
En je kan horen welke stappen kuros al genomen heeft.

Verder ga ik binnenkort afspreken met een ex speurder, 38 jaar dienst; die in het onderzoek even onder Vos gewerkt heeft,die man loopt ook gefrustreerd.
Hij kreeg in vele dossiers felicitaties maar bij het Bende van Nijvel-dossier moest hij plaats ruimen, men deelde hem zelfs mee om niet te ver gaan in het dossier.

Hier een paar zaken die hij mij al meedeelde:
Verschillende sporen die hij aanhaalde werden niet onderzocht.
De Staerke deftig ondervragen werd geweigerd.
Pod. stond op zijn lijstje maar er werd niets mee gedaan,Pod=connecties binnen rijkswacht en wapens
Bultot trainde in sint pieters leeuw met een groep gangsters waaronder DS.
DS heeft hij in 1978 aangehouden met een partij wapens.
Volgens hem zijn de opdrachtgevers:de amerikanen samen met extreem rechts uit belgië.
Ik denk dat die man mij en ons wijzer kan maken.

Anderzijds heb ik de laatste dagen enorm veel gelezen uit het franstalige forum maar ook het volledige boek van J Bultot. Die zegt markante dingen.


Ik heb dat boek nog niet gelezen,en ik ga het ook niet lezen omdat ik het niet zie zitten om een boek in het frans te lezen.
1 ding is zeker hetgeen hij met de Bende te maken heeft zal hij nooit toegeven of altijd minimaliseren,maar ik ben zeker dat die meer weet anders vlucht je niet.

Volgens een rapportage van dat team had Bultot daarin onder meer het volgende vermeld: "Claude Leroy werd tijdens zijn proces geconfronteerd met een ongewoon personage: Romy Henk, persoon die superbeschermd wordt door een lid van de koninklijke familie in Nederland.


Prinses Mabel Wisse Smith heeft ook een relatie gehad met Klaas Bruinsma in den tijd;de grootste drugsbaron van de lage landen toen.
Verder lees ik nu een boek van Willem Holleeder(ex heineken ontvoerder en nog veel meer),daar lees je ook hoe de onderwereld en bovenwereld elkaar de hand toesteken,er is zelfs een filmpje van een luxe feest in monaco waar ze gezellig rond de tafel zitten.
Dus de onder en bovenwereld is/was close in nederland.

Nu wat de Bende van Nijvel betreffende komen de nederlanders regelmatig voor:
De premiejager
De mercedes die in aalst gezien werd met de nederlandse nummerplaten die tot het koningshuis behoorden.
Steve Brown zou de reus ontmoet hebben in amsterdam (waar of niet??)
Op een proces van Romy was Fouad Abbas kroongetuige
Bultot verwees ook naar nederlanders (waar of niet)

Re: Getuigenis Murcielago

Beste forumcollega's, ik weet ook wel dat Bultot en Beijer ongeloofwaardig zijn, het gaat hem trouwens niet om dat feit. Bultot legt zaken uit in zijn boek, die één en ander eventueel aantoont. Zijn werkwijze als gevangenisdirecteur was niet alledaags, vandaar dat ik er mij op concentreer. Waarom? Wel Bultot verklaart simpel weg dat hij soms gedetineerden ontving in zijn privéwoonst, weliswaar binnen de gevangenismuren. Hij beweert ook dat PS één keer permissie kreeg om buiten te gaan, zonder de officiële weg of administratie te volgen, dus ook zonder toestemming van de rechterlijke macht. Als PS dat gedaan kreeg in Sint-Gillis, dan zitten er daar nog bij die van deze gunst genoten. Simpel hé, een misdaad plegen of organiseren en dan weer naar binnen, geen vuiltje aan de lucht en een perfect alibi.

Anderzijds kan ik mij niet van de indruk ontdoen, zonder partijdig te zijn, dat bijvoorbeeld Bultot geflikt werd, uitgerangeerd, waarna hij alsmaar meer in de val liep van justitie. Hij was en is de speelbal van de laatstgenoemde. En zo zijn er nog een aantal.