141

Re: Feedback

ik heb de Raf al meermaals persoonlijk ontmoet en ik denk wat over de nodige mensenkennis te beschikken en ben er zeker van dat Raf zoals velen op dit forum enkel zou willen dat de waarheid aan het licht komt, gewoon uit idealisme. Ik heb net zoals Raf de nodige persoonlijke contacten op dit forum met wie de neuzen in dezelfde richting staan. Daarom denk ik er net zoals Raf over.

Ook heb ik de indruk dat hier een persoon aanwezig is onder verschillende namen, wat ik ten zeerste betreur omdat dit de kwaliteit van dit forum naar beneden haalt. Dit forum dat uitstekend beheert wordt hebben we maar aan een persoon te danken en dat is de forum beheerder Ben. Ben beheert dit forum heel correct in eer en geweten en dat zegt veel dat hij na zoveel jaren voor de eerste keer iemand moet buiten smijten.

Re: Feedback

Ik sluit mij volledig aan bij de commentaren van Raf (fijne kerel) en kenza. Ik begrijp Ben zijn reactie heel goed want het liep de laatste weken echt de spuigaten uit. Ben, die ik persoonlijk al ontmoet heb, tracht dit forum op de beste mogelijke en eerlijke manier te beheren. Een zeer moeilijke taak die hij perfect uitvoert. Bovendien doet hij dit allemaal op zijn eigen kosten (een site opzetten, serverruimte en domeinnaam kost immers geld) en met als enige doel: de Bende van Nijvel-zaak in het openbaar houden aangezien nooit mag vergeten worden welk leed aan de slachtoffers werd aangedaan.

Hopelijk keert nu de rust weer terug op het forum en kan er eindelijk opnieuw gefocust worden op de zaak waarover iedereen zijn eigen mening mag schrijven doch liefst op een gestructuurde en onderbouwde manier. Ik hoop dan ook om in 2015 weer wat meer bijdragen te mogen lezen van Leo, Boemerang, Geronimo, Hestur, dim, the end, CleverTrevor, ... en onze vriend noorderling natuurlijk. ;)

143

Re: Feedback

kenza wrote:

ik heb de Raf al meermaals persoonlijk ontmoet en ik denk wat over de nodige mensenkennis te beschikken en ben er zeker van dat Raf zoals velen op dit forum enkel zou willen dat de waarheid aan het licht komt , gewoon uit idealisme . Ik heb net zoals Raf de nodige persoonlijke contacten op dit forum met wie de neuzen in dezelfde richting staan . Daarom denk ik er net zoals Raf over .

Kenza, ik heb ook soms dat idee. Maar kan de beheerder dat niet automatisch zien (obv ip-adressen of weet ik wat?).

Re: Feedback

Merovinger wrote:

Ik hoop dan ook om in 2015 weer wat meer bijdragen te mogen lezen van Leo, Boemerang, Geronimo, Hestur, dim, the end, CleverTrevor, ... en onze vriend noorderling natuurlijk wink

Een kinderhand is snel gevuld, you make my day, genoemd worden door de buffel van het forum, das nie nix hee. wink

Maar ben me bewust dat ik niet bij iedereen populair ben, dat weerhoudt me echter niet van koppig te blijven. Moedig besluit van Ben. In het recente verleden heb ik paar keer uitgesproken dat ik dacht dat Niet Simpel en Trojan dezelfde persoon waren. Dit werd ontkend, ok mijn excuses dan, toch hoop ik dat Trojan deze ban als een signaal ziet om niet de zelfde kant op te gaan.

145

Re: Feedback

noorderling wrote:

In het recente verleden heb ik paar keer uitgesproken dat ik dacht dat Niet Simpel en Trojan dezelfde persoon waren. Dit werd ontkend, ok mijn excuses dan,

Deze post staaft nochtans je stelling.

146

Re: Feedback

Toch blijft het jammer dat Ben tot deze maatregel moest overgaan, dit omdat tegengas van forumleden altijd zuiverend werkt. Echter als individuen op de man gaan spelen rest er niet anders. Groot voordeel ik hou weer tot grote tevredenheid van de werkgever meer tijd over om te werken. Afijn met dit schrijven trek ik me weer terug als lezend forumlid,  fijne dagen.

147

Re: Feedback

eenhoorn wrote:

Toch blijft het jammer dat Ben tot deze maatregel moest overgaan, dit omdat tegengas van forumleden altijd zuiverend werkt. Echter als individuen op de man gaan spelen rest er niet anders. Groot voordeel ik hou weer tot grote tevredenheid van de werkgever meer tijd over om te werken. Afijn met dit schrijven trek ik me weer terug als lezend forumlid,  fijne dagen.

Bedoel je nu dat eenhoorn = niet simpel? Als dat zo is dan vind ik de post historie van eenhoorn best griezelig.

148

Re: Feedback

zenga, ter geruststelling ik ben niet Niet simpel of enig ander, dus niets griezelig. Groetjes. smile

149

Re: Feedback

Zou ik nog eens mogen vragen of bij de getuigenissen ook de getuigenis van David van de Steen en andere getuigen mogen die de bewuste avonden iets hebben opgemerkt? Dat lijkt me handig om alles overzichtelijk te hebben en de feiten beter te kunnen reconstrueren.

Ik vind het een beetje jammer dat er hier zeer veel hersenspinsels de vrije loop gaan, maar er precies relatief weinig aandacht lijkt voor feiten. Met meer aandacht voor de feiten die misschien beter in de spotlights komen te staan (adhv robotfoto's, bewijzen, getuigen die gerangschikt kunnen worden naargelang betrouwbaarheid, ...) kunnen we hoop ik komen tot "nieuwe zo goed als vaststaande feiten".

Bv zekerheid 2, 3 en 4 samen (allemaal feiten - noem het type A feiten), daaruit kunnen we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid concluderen dat ook een ander iets, nl type B-'s feiten (deze kwamen niet rechtstreeks voor en er is geen concreet bewijs, maar het valt met quasi zekerheid af te leiden uit de A's). Uit de puzzel van alle A's en B's samen, kunnen we misschien verder denken over de C's en de D's.

Ik heb het gevoel dat we hier met Z's bezig zijn, terwijl alle tussenstappen werden overgeslagen en met name de concrete aaknopingspunten met de realiteit gretig worden gebanaliseerd.

150

Re: Feedback

Aan dat laatste kan je bv niets veranderen denk ik Ben. En het zou discussies als bovenstaande weer doen oplaaien, maar het lijkt me wel mooi als bv de getuigenissen kunnen worden aangevuld zodat we daar alles wat meer samenhebben? (Bewijzen vormen helaas weliswaar de zwakste bewijskracht).