Beste Speurneus. Jouw theorie is echter onjuist. Zonder op de verdenkingen te willen ingaan kan ik alleen zeggen dat ik wel een militaire achtergrond heb als Koninklijke Marechaussee. Ik begon mijn opleiding bij de KMAR begon in 84/4 aan de Koning Willem III Kazerne te Apeldoorn. Dat is overigens ook in de aflevering van Echte Penoze te zien op 43.35 minuten waarin ze een registratie uit een politiesysteem tonen waarin staat dat ik militair ben geweest. Zie bijgevoegde afbeelding 

http://crimescene.pro/images/BVH.jpg

Sinds mijn laatste detentie tot 1 oktober 2010 heb ik mij niet meer beziggehouden met criminaliteit en ben beheerder/eigenaar van de populaire misdaadsite Crimescene.PRO. Met vriendelijke groeten. Rodney Geijsen.

Ieder zijn ding, ik sta nog steeds achter mijn hypothese, het onderzoek is een rommel om maar 1 ding de, 1000 complottheorieën. We gaan hier van Joodse maffia tot de Chileense geheime dienst. Ik sluit zeker niet uit dat het leger en politie betrokken waren, althans  personen uit deze diensten. Alsook ex-militairen en wat extreem-rechtse personen. Echter zijn het voor mij slechts ontspoorde  criminelen, vaak marginaal, maar echter zwijgzaam als het graf logisch na 28 moorden. Door het geneuzel van de politiediensten onderling is het nu een zooitje, daar hoefden de Bende-leden echt niet veel voor te doen. Slechts mijn gedachten.

313

Ik heb zowat alle boeken gelezen die verband houden met de bende van nijvel. Zowel bouten zijn 3 boeken,geens, boeken over nihoul, boeken over dutroux, ook alle documentaires heb ik reeds bekeken. Alles lijkt naadloos aan elkaar gekoppeld en de meest wilde theorieën doen de ronde, maar wat is er nu eigenlijk waar en wat is er verzonnen? Na de boeken zat ik met meer vragen dan antwoorden. Samen met de x-dossiers blijft deze zaak mij intrigeren. Ik lees hier al sinds begin mee en moet zeggen dat al die theorieën het niet makkelijker maken om objectief te blijven. Ik vrees persoonlijk dat we de echte waarheid nooit zullen kennen. Van de dutroux affaire kennen we ook enkel het topje van de ijsberg