Re: Getuigenis Onderzoekbende

De initialen "JD" zegt iemand dat iets? Een naam of een ander belangrijk gegeven?

32

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Jean-Paul Dumont? Jean Depel... (nog iets) kan er niet opkomen.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ik heb intussen al een voornaam dat zou Julien zijn. De Staerke zijn broer heette Julien. Weet iemand of die nog leeft en waar en dergelijke?

34

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Julien de Staerke, broer van Johny de Staerke. Bijnaam Garçon. Had een huis in Sint-Pieters-Leeuw. Onderhield goede relaties met Jean-Luc Baugniet en wapenhandelaar Patrick Baudry. Was ook dik met Bultot en had contacten met politiewereldje. Zou volgens Bouten wapenleverancier van Johny geweest zijn en een soort go-between tussen boven- en onderwereld.

Momenteel zou Julien De Staerke (steeds volgens Bouten) contacten verbroken hebben met enkele van zijn andere broers - hij zou een aantal veroordelingen ontlopen zijn als politie-informant terwijl zijn broers wel moesten zitten. Bovendien zou hij hen opgelicht hebben.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Weet je of hij kennis had van voertuigen of hij in een garage heeft gewerkt, of zo. Weet iemand waar Julien De Staerke nu woont en of hij kennis heeft van automechaniek nu of in het verleden? Of weet iemand nog namen die gaan op de initialen Julien D.?

36

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Onderzoekbende, lees dit eens, komen ook de initialen JD in voor burgemeester van Halle, Gladio, Geheime Dienst Vaticaan, ... » wikipedia.org

Re: Getuigenis Onderzoekbende

En voor mensen die iets weten, ik zou graag alle info hebben over Julien De Staerke. En heeft iemand de contactgegevens van Guy Bouten want hij zou mij kunnen helpen? Bedankt al.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Probeer via uitgeverij van Halewyck. Zij zouden zijn adres wel hebben of u verder helpen.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Wat zijn alle bewijzen dat er een garagist bij betrokken was? En de bestuurder van de Golf was een soort van toppiloot. Ik wil hier graag de bewijzen en gegevens van.

40

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ik raak er steeds meer en meer van overtuigd dat er twee soorten bendes/mensen bij waren betrokken, huurlingen en lokale gangsters, politie, ... Ben nu iets aan het lezen, maar ben er nog niet helemaal uit. Misschien zit ik ernaast, misschien niet.