121

Re: Philippe Vermeersch

Maggiore wrote:

(...) "De voormalige speurder Philippe V. is geen onbekende voor Van De Steen. Ik heb met hem gepraat en moest dat (de betrokkenheid van V., red.) zo zijn, zou dat heel straf zijn." (...)

Bron: Nieuws

Weet er iemand of David Van De Steen heden ten dage nog contact heeft met Philippe V. of met andere leden van de Delta-cel?

Maggiore wrote:

Iedereen weet ondertussen toch dat informatie vragen over het onderzoek naar de Bende van Nijvel zinloos is.

122

Re: Philippe Vermeersch

Mijn inziens kan dat belangrijk zijn voor het onderzoek aangaande de manipulatie van onderzoek. En aangezien dat onderzoek wordt bekostigd met belastinggeld mag elke belastingsplichtige deze vraag stellen.

123

Re: Philippe Vermeersch

Tiens wrote:
Maggiore wrote:

(...) "De voormalige speurder Philippe V. is geen onbekende voor Van De Steen. Ik heb met hem gepraat en moest dat (de betrokkenheid van V., red.) zo zijn, zou dat heel straf zijn." (...)

Bron: Nieuws

Weet er iemand of David Van De Steen heden ten dage nog contact heeft met Philippe V. of met andere leden van de Delta-cel?

Maggiore wrote:

Iedereen weet ondertussen toch dat informatie vragen over het onderzoek naar de Bende van Nijvel zinloos is.

Dat zou dus volgens U deel uitmaken van het onderzoek naar de Bende van Nijvel.