Re: Swansongunsung verhoord

Wat niet wil zeggen, dat het in de toekomst niet kan gebeuren. Waarom je voordeur op slot doen, er is nog nooit iemand ongewenst binnengekomen? Dit is toevallig iets waar ik héél veel van af weet. Vertrouw mij, je moet voorzichtig zijn. Dit is geen monopolie spelletje. Neem nu een tweederangs gangster die iets meer weet van de Bende van Nijvel en die het een beetje te warm onder de voeten krijgt bij het zien van de site hier, die kan op zijn eentje actie gaan ondernemen als hij dat wil. Als niet vandaag, dan misschien wel volgend jaar.

Wanneer je je neus in dergelijke zaak steekt, moet je daar absoluut rekening mee houden. De kans dat je persoonlijke veiligheid of privacy in het gedrang komt is met een factor x verhoogd en daar moet je op anticiperen. Reken niet op de anonimiteit van het forum om uw identiteit te beschermen. Ik lees hier over vergaderingen en samenkomsten open en bloot worden afgesproken. Morgen op de parking Delhaize Aalst zeker? Niemand kan hier met zekerheid zeggen dat de aanwezigen nog nooit zijn geschaduwd en geïdentificeerd. Dat is een koud kunstje.

Servo per Amikeco

42

Re: Swansongunsung verhoord

Alles wijst erop dat er van hogerhand zware druk uitgeoefend is uitgeoefend op J.I. en andere rechters om maar niet verder in bepaalde richtingen te gaan zoeken. Zie de beelden waar Bultot de bedreigingen op Schlicker aan de journalist vertelt vanuit zuid Afrika. Zo ongeveer:

Bultot: "Het is toch heel erg dat de parlementaire commissie 2 vraagt aan Schlicker of hij is bedreigd."

En Schlicker antwoordt: "Gezien mijn werk als onderzoeksrechter mijn enige broodwinning is prefereer ik hier niet op te antwoorden!" Schlicker was bedreigd geweest en ook Deprêtre. De gendarmes van Waver  die verder willen zoeken in bepaalde richtingen werden gedegradeerd en verplaatst. De speurders van delta beschermden hun kinderen: alleen de familie mag de kinderen op school afhalen. Enz ...

De opdrachtgevers zitten in het Belgisch militair industrieel complex en de gehele militaire en inlichtingen diensten leveren hier hand en spandiensten. Op de luchthavens nu nog hebben de douaniers niksken te zeggen over militaire ladingen. Drugs moeten ze zoeken niksken anders. Vroeger zat Rossignol onder de toren in Oostende  in de grootste hangaar op geen 100 meter en niksken is uitgebracht tot er in Oostende zelf een paar een website hebben gemaakt om alles uit te brengen. Resultaat: ze zijn verhuisd naar Wallonië en naar het buitenland.

Dubois, copain de Rossignol zou in de gevangenis jaren later zijn vergiftigd. (Dubois was de eigenaar van het valies dat een paar dagen na de moord op latinus langs de autoweg werd gevonden.) De sukkels die de aanslagen hebben gepleegd zijn waarschijnlijk ook tot de vaststelling gekomen dat ze werden gemanipuleerd.

Wie reeds dood was,was te drogen gehangen en heden schieten anderen zich voor hun raap want ze leefden in ne caravan of werden van straat geraapt als clodo en zijn van miserie gestorven. Bijna alle sporen lopen dood tenzij ze naar het buitenland zijn gevlucht. Wat de overheid wil is dat dit ganse potje gedekt blijft. De verjaring steeds uitstellen is een fantastische truc om te zeggen: "wij leven mee met de slachtoffers en we willen ze voor het gerecht." En tegelijkertijd.

Sukkels, we reorganiseren het onderzoek nog eens, met om de drie jaar een bevordering voor de J.I. en nieuwe speurders  zodat ze nooit tot voldoende basiskennis komen om in bepaalde richtingen te zoeken. Ze zijn er tamelijk gerust in: alle archieven zijn versnipperd bij sureté en SDRA reeds zeer lang geleden(16+ jaar). Alleen een directe  verjaring NU kan nog een een mond openbreken NU. Ik denk dus dat de bedreiging naar leden alleen nog uitgaat van ex leden van onze overheid die uw werk storend vinden voor het goede VERGETEN.

Pas op eerst maken ze er een lachertje van daarna stellen ze het een beetje psychisch voor (cartoons in humo over Vos). Ao dat niet helpt een telefoontje, stil of met wat aanwijzingen u te kalmeren. Een kogel in de brievenbus helpt ook. Mensen laat met u niet sollen. Alle verzetsleden in WOII leefden dagelijks onder veel grotere druk voor lijf en familie. Wat je hier doet is fluitjesbier. Zeg MERDE en doe voort maar hou anderen op de hoogte van waar je mee bezig bent.

43 (edited by Biggus Dickus 10-02-2012 15:00)

Re: Swansongunsung verhoord

K& wrote:

De opdrachtgevers zitten in het Belgisch militair industrieel complex en de gehele militaire en inlichtingen diensten leveren hier hand en spandiensten.

Hier treed ik K& dubbel en dik bij. Ik heb het buikgevoel dat de Belgische defensie zwaar onder druk werd gezet om zware wapencontracten met Amerikaanse leveranciers, waar de CIA kind aan huis was/is, aan te gaan. Waren de aanslagen van de Bende een tweede Operation Northwoods, die ditmaal wel ten uitvoer werd gebracht? Zie » nl.wikipedia.org. Weet iemand van grote wapenleveringen of afgesloten contracten in 1985?

Een link tussen de Bende en wapenhandel is bv. de moord op Olof Palme, die zou kaderen in de internationale wapenhandel. Welke oude bekende duikt ook op in dat dossier? Juist ja, Patrick. Haemers. Een turf die ik in dat opzicht iedereen warm kan aanbevelen is 'Handelaren des doods' van Andrew Feinstein, waardoor men zich een idee kan vormen van de macht van de wapenlobby. Hallucinant!

44 (edited by Mistery 12-02-2012 18:17)

Re: Swansongunsung verhoord

Biggus Dickus, er gaan echter zoveel theorieën over over o.a. de moord op Olof Palme, maar in het zelfde verband liggen o.a. de linken tussen de wapenhandel/Bende van Nijvel/Gladio. Echter het topic hier is niet neergezet om een verwijzing die kant op, te doen, maar Swan heeft dit gepost omdat hij voor een stukje persvrijheid werd gehoor op het parket. Daarna kwamen ook de bevindingen (met name over intimiderende telefoontjes) bij de overige forumleden los, en zij die hier op in gingen. Denk dat de theorieën over de invloed van de wapenhandel op o.a. het forum van de Bende van Nijvel misschien dan wel een eigen topic zou moeten krijgen.

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"

Re: Swansongunsung verhoord

noorderling wrote:

Om deze reactie kan ik wel lachen, maar ik denk dat je het zonder knipoog bedoelt. Je moet niet zoveel films kijken. Gewoon jezelf blijven. Je niet zomaar gek laten maken. Geloof me, je kan op dit forum zeggen wat je wil zonder bang te zijn. Kijk maar naar beheerder Ben. Als er iemand veel namen noemt , is hij het wel. Doe mij een plezier. Relativeer het een beetje. De echte daders gaan heus geen dreigmails sturen.

Noorderling, denk dat ik wel één van de laatsten zal zijn die zich "gek" zal laten maken, zit zelf op diverse fronten redelijk dicht bij het vuur, en heb vanuit mijn werk behoorlijk vaak te maken met opsporingsinstanties, en weet daar door dat het toch minder makkelijk is om via een forum (behalve na aanvraag IP onderzoek) een adres/naam en telefoonnummer te verkrijgen. Natuurlijk zijn er ook illegale wegen om deze weg te bewandelen, mmmm, misschien bellen deze dan juist wel.

Nogmaals, opdat niemand zich laat weg jagen hier of zich "gek" laat maken, gewoon door gaan.

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"

Re: Swansongunsung verhoord

noorderling wrote:

Die conclusies van je zijn tekort door de bocht. laten we elkaar nou niet gaan zitten gek maken, en vooral het hoofd koel houden.

Ik vind u een irritante volksmenner, waarschijnlijk juist uw bedoeling. U leest en post hier namelijk met een reden die meerdere mensen hier weten.

Re: Swansongunsung verhoord

Ik geef gewoon mijn mening. ik ben hier niet om anderen na te praten, of om populair te worden. Als je het niet met me eens bent, kunnen we er over discussiëren. Daar is een forum voor.

Re: Swansongunsung verhoord

no name wrote:

U leest en post hier namelijk met een reden die meerdere mensen hier weten.

Hehe, weer een nieuw complot? Ik ben in 2007 gaan lezen hier omdat de bende destijds grote indruk had gemaakt. We bespraken dit toen in de klas. Omdat de daders nooit gepakt zijn, is het altijd in mijn hoofd blijven zitten. Gelukkig is Ben toen deze website begonnen.

Na een paar maanden lezen wilde ik me uiteraard in de discussies gaan mengen. En dat doe ik nu al 4 jaar. Vrienden heb ik hier nooit gemaakt en gelukkig maar. Het gaat om het meedenken en oplossen van de bende. Hopelijk mr no name wilt u ook een steentje bijdragen. Dank!

Re: Swansongunsung verhoord

Helemaal eens dat wij moeten open blijven. Maar ik heb het gevoel dat, volgens jouw, complotten bestaan eenvoudig niet. Kijk naar Italië van de jaren tachtig. De "complot" van een geheime organisatie met, als leden, de hoofden van de landmacht, de hoofden van drie inlichtingendiensten, belangrijke politiemannen, belangrijke zakenmannen, vele journalistes. Een echte staat binnen een staat. Een organisatie dat blijft de hoofdverdachte voor de Italiaanse bomaanslagen van de jaren tachtig.

Bestond deze organisatie in Italie wel, of niet, Noorderling, in de jaren tachtig? Of was het gewoon paranoia, volgens jouw, van complottheoristen?

50 (edited by DeadLetterBox 28-02-2012 11:33)

Re: Swansongunsung verhoord

Het probleem is dat de gemiddelde burger het gevoel heeft ontwikkeld dat alles wat op een complot lijkt moet worden afgedaan als fantasie, want dat kan enkel in Hollywood. Men vertrouwt op de pers om hun een beeld te scheppen van de wereld. Terwijl de pers zowat elke realiteit meestal verdraait. Dit doen ze niet bewust om iets te verbergen, maar het ligt gewoon in de aard van de pers en verkeerd interpreteren van informatie of fout communiceren waardoor feiten verkeerdelijk worden voorgesteld. De media heeft ook de neiging selectief te zijn in wat zij doorgeven aan informatie.

Wie echt wil kan zich een goed beeld vormen van wat er echt gebeurd. Lees eens een boek dat is geschreven door een voormalig lid van een geheime dienst om uzelf te informeren over wat er nu eigenlijk echt kan. Een aanrader is: Nicolas Anderson, "NOC". Denk niet dat gelijk welke dienst, inclusief onze eigen VSE, donkere praktijken of manipulaties van personen of geheime netwerken schuwt om zijn doel te bereiken. Het is een vuil spelletje en iedereen die erin meespeelt maakt zijn handen vuil.

Wie dat negeert kan niet met een nuchtere blik naar de zaak Bende van Nijvel kijken.

Servo per Amikeco