Re: Daniël Bruylants

Een reus met blauwe ogen. Zijn naam komt ook voor in de Bendecommissie. Toch wel een serieuze kandidaat ... Hij zou in het zuiden van Frankrijk wonen.

22

Re: Daniël Bruylants

Geen vermelding van Daniël Bruylants op de site van onze Zuiderburen (les suspects). Toch wel vreemd, vind ik ...

Re: Daniël Bruylants

Daniël Bruylants is geboren in 1955 en heeft o.a. in 1430 Rebecq gewoond.

P-51 wrote:

Geen vermelding van Daniël Bruylants op de site van onze Zuiderburen (les suspects). Toch wel vreemd, vind ik ...

Inderdaad. Zoals je zegt, dat is heel vreemd. En op het franse bendeforums zijn er nochtans personen actief die zich voordoen als slimmer dan de paus en met een enorm EGO.

24

Re: Daniël Bruylants

P-51 wrote:

Geen vermelding van Daniël Bruylants op de site van onze Zuiderburen (les suspects).

Hij wordt wel vernoemd, hij heeft zelfs een eigen topic (waar niet zoveel in staat) » tueriesdubrabant.1fr1.net

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

25

Re: Daniël Bruylants

Correct Ben, staat niet bij "suspects" maar wel bij "autres".

Re: Daniël Bruylants

Vreemd dat K het topic op het Franse forum begon en niet hier.

27

Re: Daniël Bruylants

Waarom vreemd, Etienne?

Re: Daniël Bruylants

Raar dat hij de aandacht van de Vlaming niet op deze verdachte wilde vestigen.

29

Re: Daniël Bruylants

Wie is "K" dan eigenlijk? Of mag dat ook niet geweten zijn? Hij post al lange tijd niet meer. Net zoals "Wolf" ... jammer.

Re: Daniël Bruylants

K was niet blij dat zijn berichten werden "bewerkt". K is geen initiaal. Ik mis hem niet, maar ik breng hulde aan zijn loyaliteit in vriendschap, geen vriend van mij.

Wolf zei veel interessante dingen. Misschien stopte hij met huilen in het bos alleen. Ik hoop dat hij het goed doet.