11

Re: Dossier Atlas

Nee, ik vrees dat je me daar kwijt bent, Walter. Een hulplijn?

Re: Dossier Atlas

» gw1.geneanet.org

Zit er bij de Le Clercq-tak een Delhaize connectie?

13

Re: Dossier Atlas

Yep, maar Le Clercq is een veel voorkomende naam natuurlijk. Ik vermoed dat je ergens een band met Jacques Leclercq hebt gevonden? Dewelke trouwens getrouwd is met iemand van de Blaton-familie.

Re: Dossier Atlas

Dim, je schrijft Leclerq in één woord (?). Ik heb hier een zeer oude link van een zekere 'groep Le Clercq' uit Aalst met de familie Delhaize. Blaton (Armand en Jules) komen ook in het verhaal voor, ja. Entreprise Générale Blaton-Aubert (bouw, constructie).

15

Re: Dossier Atlas

Ik schreef Jacques Leclercq los uit het geheugen, ik zou moeten opzoeken of het één of twee woorden zijn. Sowieso, zelfs journalisten schrijven vaak de namen foutief

Re: Dossier Atlas

Op deze site » www.citblaton.be staat de naam van de voorzitter van de raad van bestuur. Betreft de dochter.

Re: Dossier Atlas

Whynot? wrote:

Op deze site » www.citblaton.be staat de naam van de voorzitter van de raad van bestuur. Betreft de dochter.


Bedankt. Ik heb hier een doc waarin enkele sleutelwoorden/namen uit de Bende van Nijvel-files samenkomen; betreft echter periode voor en tijdens WO II. Raar.

Re: Dossier Atlas

» www.citblaton.be

19

Re: Dossier Atlas

Was Jacky Ickx niet getrouwd met een Blaton?

Re: Dossier Atlas

Walter Baeyens wrote:

Bedankt. Ik heb hier een doc waarin enkele sleutelwoorden/namen uit de Bende van Nijvel-files samenkomen; betreft echter periode voor en tijdens WO II. Raar.

Kan je het doc online plaatsen? Of melden waar ik het kan vinden.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.