131

club le happy few

Rommy + Ocean trading

132

club_le-happy-few wrote:

En gooi er Rommy ook maar bij als het om drugs, wapens en chantage gaat.

Met alle respect, maar hier begrijpt u niet heel erg veel van.

133

Mincky wrote:

Met alle respest, maar hier begrijpt u niet heel erg veel van.

wat vriendelijk van je! leg het eens uit. :-)

134

Mr. Mick? Als je het uitlegt, niet zomaar iets zeggen hé. Zorg ervoor dat je goed geïnformeerd bent. Met alle respect trouwens :-)

135

Dank je imazibraine, dankzij jou is dit forum top.

Misschien is dit wel een foto van Bob Denard, misschien is het Bruno Farcy.
Zeg jij het anders eens... gewoon ja of nee zeggen, maar dat is misschien teveel gevraagd.

https://imgur.com/Y3IwUdr.jpg

136

Now wrote:

Mr. Mick? Als je het uitlegt, niet zomaar iets zeggen hé. Zorg ervoor dat je goed geïnformeerd bent. Met alle respect trouwens :-)

Ik blijf niet aan de gang, sorry.

137

Niet op je kop laten zitten Mincky.

“Wat vriendelijk van je…”
Gelukkig dat ze je nog niet verdenken van teveel aan de Mincky gezeten te hebben…

“Allez, veel succes nog now!”

Komt toch overeen met foto op zijn facebook. Gelieve deze hier dan niet te posten, en ook geen link zodat het profiel niet offline gaat! Altijd leuk te zien met wie hij vriendjes is.

Waarom zouden we geen haat mogen voelen voor dealer, afperser en pooier die zijn meisjes vol heroïne spuit?

Maar volgens mij is er meer aan de hand met deze persoon, en komt men bij Beijer, Bouhouche en Ari uit. Daarom dat ik ook blijf doorbomen over die villa. Florida, Mîlaan, Dubai een resem postbusbedrijven op Avenue Louise. Amory, Verdeyen,...

Ik wil gewoon de link kennen tussen al deze figuren door de jaren heen.

Als het niet met BVN te maken heeft, zal het allesinds met aanslag op Vernaillen te maken hebben.