Re: Albert Farcy

Farcy was meer dan enkel drugs...

Antiek, wapens, prostitutie, afpersing, valsemunterij, politiek idealisme,... (ook connecties vreemdelingenlegioen?)

Volgens mij was dit een samenwerking met ARI om een of andere reden die ik zelf niet ken... om een boodschap af te leveren naar bepaalde personen (om met woorden van ex-forumlid te zeggen: een soort unieke handtekening die wij niet kennen, maar degene voor wie het bestemd is wel).

Ik beweer ook niet dat hij zelf heeft deelgenomen, daarvoor stond hij te hoog in de hierarchie.

Herinner me enkel dat destijds op Franstalige forum, Beijer uitzonderlijk uit zijn rol viel, toen men over Farcy doorvroeg. En er is een mogelijke link tussen Farcy, ARI en het alibi van Beijer voor de avond in Aalst.

Ik vermoed dat de buit een 'bonus' was voor de ingehuurde krachten? Voor die tijd toch al serieus drinkgeld.

172

Re: Albert Farcy

Eind jaren '70, begin jaren '80 had Albert Farcy meerdere eigendommen in Brussel. Maar hij woonde in een huis in de Avenue de l'Hermine (Hermelijnlaan)in Watermaal-Bosvoorde. Een bizar toeval: op 350 meter van de plek in de Tumulidreef waar de uitgebrande Santana werd teruggevonden (en de goederen uit de Paris-XL camionette).