1

Topic: Everbeek

Kent iemand het exacte adres van het drugslab gelegen in Everbeek (Van Meenen - Paul Matthijs), zoals beschreven in het boek van Guy Bouten?

Anders ga ik daar eens wat foto's trekken en informeer ik eens bij het kadaster wie daar eigenaar was (is).

2

Re: Everbeek

Geen idee, maar misschien kan je het wel vinden aan de hand van de omschrijving in het boek: "Ik schuif behoedzaam voorbij een lange witte muur pal in het centrum, het eerste drugslab in Vlaanderen, listig verborgen in de stallingen van een boerderij."

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Everbeek

Dit is de enige lange witte muur in Everbeek smile » maps.google.co.uk

Re: Everbeek

Tiens wist niet dat ze in dienen tijd al google streetview hadden. Blijkbaar hebben ze de golf er achtergelaten. big_smile

Re: Everbeek

Mét spookhuis. smile

Re: Everbeek

andy wrote:

Kent iemand het exacte adres van het drugslab gelegen in Everbeek (Van Meenen - Paul Matthijs), zoals beschreven in het boek van Guy Bouten?

Nieuwpoort 36, 9660 Brakel.

Re: Everbeek

Helemaal geschift dat daar een blauwe 'oldtimer' Golf schuin tegen over de deur geparkeerd staat. Alsof men een statement wil maken.