161

Re: Getuigenis Robert French

Nee, die andere Cok: Gerard (zie ook zaak Dutroux, ergens).

162

Re: Getuigenis Robert French

Thanks.

Re: Getuigenis Robert French

» www.crimesite.nl | www.crimesite.nl | www.crimesite.nl

Een antwoord op de vrije uiting in de Pers van M. De Schutter. Ik heb geantwoord (Robert French) » www.gremberghe.nl

De zaak Jean Marie Paff. Dus JMP, dus Jan, Marc en Piet. Lees pagina 30 » fr.scribd.com

Re: Getuigenis Robert French

Bende-speurders worden nu plots verdacht van sabotage. Bizar, niet? In 1982 word Haemers "herkend" op een robotfoto. Een tweede getuige bevestigd en nog minstens een persoon beschrijft de dames die kleding kopen. Geen spoor in de bewijslevering, geen media publiceert in die of latere periode het geval!

In 1995 bekomen de speurders, foto's, adressen, financiële en zakelijke oprichting in de Domenicaanse Republiek. Nergens wat te vinden, niet de media, geen spoor van de bewijzen. Buitenom, in 2009 valt het Comité P, tijdens een ondervraging in het buitenland op enkele "belangrijke" dossiers, bij een teruggetrokken informant. Dit word officieel opgenomen door de Franse diensten in een 9 uren lang verhoor, waar de zaken worden blootgelegd in een PV.

De oud-informant levert een uitgebreid verslag van namen en onderzoeken reeds geleverd aan "nu erkende" corruptie binnen bepaalde onderzoekcellen die nu "plotseling" in het daglicht worden gebracht aan de nieuwe betrokken cel en andere diensten. De Franse diensten in Parijs hebben een kopie van de verklaringen, en onderzoeken binnen de cel "grand banditisme", en de staatsveiligheid de inhoud. Oude Franse leden binnen de staatsveiligheid ondersteunende de leden van de Bende van Nijvel.

Einde 2012, het geval Anonimous, die contacten zoekt naar de bende en omliggende geeft een "teken" van leven (zie mijn antwoord over en in aan Anonimous van enkele dagen terug). Deze week, brengt Ben de nieuwe versie over een oude cel in het onderzoek in de datums van mijn verklaring, naar de media. Wat denken jullie?

165 (edited by Robert French 03-04-2013 20:24)

Re: Getuigenis Robert French

Ik zou met groot plezier mijn hele verhaal over mijn "werk" in de Dominicaanse republiek willen neerschrijven op jullie forum, in een gedetailleerd werk, maar ik denk dat dit mijn veiligheid en die van mijn gezin "echt" in gevaar brengt, en zou zeker enkele belangrijke veranderingen kunnen veroorzaken, en bepaalde andere verhalen bevestigen.

Ik heb nog wat tijd nodig om na te denken over het openbaren hiervan, maar op dit moment is er een stadium dat ik bereikt heb "eindelijk" een belangrijke media aan te trekken die belangstelling heeft naar mijn werk destijds. Enkelen onder jullie zijn reeds zelf op zoek gegaan en hebben "zonder" enige vormgeving van mijnentwege dit bevestigd over mail, en verdere mail uit andere uithoeken.

Het werk dat men voorbereid zou de aanleiding kunnen worden van het "echt" openbaren van dit soort van justitie en hun corruptie, maar meer wil ik jullie op dit moment niet vertellen. In deze "rommelpot" situatie zijn nog andere dossiers "belangrijk" en ik hoop wat ik "gestart ben in 2009"  ook eindelijk zijn vruchten zal dragen tot een "eerlijk" onderzoek in de verschillende richtingen.

Ik moet jullie allemaal en het forum nog bedanken voor de mogelijkheid dit "eindelijk" te hebben geopenbaard in de goede richting.

166

Re: Getuigenis Robert French

Robert, het lijkt me voor de persoonlijke en familiale veiligheid veel gevaarlijker om te laten weten dat er een verhaal "achter de hand gehouden wordt" dan het effectief te openbaren.

Re: Getuigenis Robert French

Paranoia zal ik er niet van worden er is teveel werk vertrokken de laatste jaren naar vele verantwoordelijke diensten en de politiek en ministerieel diensten in België en Frankrijk. De grote lijnen liggen alvast daar waar ze moeten zijn.

Ik weet bewust dat ik olie op het vuur werp via het forum en alle verdere contacten, met bewust ook een signaal. Ik bekijk het vanuit de drie kanten, maar blijf de zaken opstapelen in een aanvaardbaar ritme. Doch zijn er grenzen die ik voor mijzelf moet reserveren.

168

Re: Getuigenis Robert French

Ok, robert. Ik hoop dat je je slag kunt slaan. Overweeg indien opportuun misschien ook een betrouwbare journalist. Want er zijn al meer dossiers gestorven op "officiële" bureau's.

169

Re: Getuigenis Robert French

Even systematisch wat topics aan het aflopen en ik vroeg me af : ook van deze ‘Robert French’ niets meer gehoord na 2014 blijkbaar. Fantastische verhalen over o.a. Pablo Escobar. Opnieuw een fantast dus ?