Re: Laurent Podevijn

Schietclub Gunsmoke is de reden waarom ordediensten interesse in Zottegem hadden.

82

Re: Laurent Podevijn

Als ik mij niet vergis is er ook een link met Staf De Clerq.

Re: Laurent Podevijn

Maar dat soort politieke links leidt ons terug te ver weg vrees ik. Als we er vanuit gaan dat Laurent Podevijn achter de aanslag in Aalst zit, dringt de vraag zich op of er een oude afrekening met Van Den Abiel speelt of dat de familie Van Den Steen als buren per ongeluk iets hebben gezien bij Laurent Podevijn (met Bouhouche en Mendez) dat te gevaarlijk werd. En is het daarom dat Mendez helemaal nuts gaat na Aalst? Kan het dat hij pas dan door had dat de Bende van Nijvel zijn beste vrienden zijn? Of ging het geweten teveel knagen omdat het gruwelijker werd dan in 'zijn' begin periode?

Re: Laurent Podevijn

Kan iemand iets meer vertellen over de doodsoorzaak van Laurent Podevyn in 2007?

Re: Laurent Podevijn

Hartproblemen!

Re: Laurent Podevijn

Deze overleden wapenhandelaar was een handelaartje! Een grote mond naar het schijnt plus een manschap die meer dan aannemelijk volgens diverse getuigenissen het onderspit moest delven voor ene Bouhouche en zijn hulpjes. Zo groot was hij niet! Zijn kleindochter heeft ooit wel haar grootvader meen ik mij te herinneren aangeduid als mededader. Het zou fijn zijn moest I. mij daaromtrent eens willen mailen. Uiteindelijk was I. Podevyn mijn buurvrouw. I. als je inlogt op dit forum kan je mij mailen. Aalst was Aalst en toch ietsje anders.... Wacht maar ...!

Re: Laurent Podevijn

Albert Van Den Abiel had zijn vizier duidelijk op Podevyn gericht. Ook voor mezelf, als amateur speurder, is dit dé vergeten naam in het dossier (zo wordt hij als ik me goed herinner in 'Beetgenomen' niet één keer vermeld).

Re: Laurent Podevijn

Dit is inderdaad een vergeten naam in dit dossier. Meer nog, ultra belangrijk om Aalst te kunnen begrijpen. Plus vergeet allemaal niet eens niet dat ene Douglas de Coninck bij mijn weten ooit een artikel geschreven heeft over een Nederlandse Connectie. Die mannen waren losers... Hulpjes van ene zwarte Cobra en een zekere bende uit Woluwe. Hierover later meer ... Wat wel van belang is dat de Delta Cel een naam had van 1 van die Nederlanders. Mijn inzicht in samenspraak met Nederlandse collega's is dit een vals alibi. Toch zou men in Nederland eens grondig onderzoek moeten doen naar deze Bertus L. Waar zijn alle Nederlanders hier gebleven? Bij de Noorderzon verdwenen? Waarom is er op dit forum zoveel verloop? Waar is iedereen? Nog zes jaar en deze site is geschiedenis!

Re: Laurent Podevijn

Robertvandeurnen wrote:

Dit is inderdaad een vergeten naam in dit dossier. Meer nog, ultra belangrijk om Aalst te kunnen begrijpen.

200% mee eens!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Laurent Podevijn

The end, sorry voor mijn rare vraag (ik lees niet continu hier): Ook van Oilsjt?