Re: Temse: 10 September
Toen ik enkele jaren geleden geleden een gesprek had met een officier van de SFG over Temse en Nijvel was vooral zijn opmerking waarom die dingen doen met de wapen combinatie riotgun 0.22? Het is een soort van handtekening een discrepantie in de uitvoering! De daders doen dit bewust, zoals die Saab een bewuste keuze was!
Die specifieke handtekening in de uitvoering werd aangeleerd en toegepast door specifieke instructeurs. men deed het voor het psychologische effect. Bij dit clubje kan je niet zomaar geraken trouwens en het overstijgt Belgie. Genval en de diplomaten wagen ook niet vergeten.
een soort van handtekening een discrepantie in de uitvoering
Dit wil ik nog een keer vanuit een andere hoek benaderen. Bij IQ testen word discrepantie gezien als een beperkt verstandelijk vermogen. Een voorbeeld "iemand schrijft als een reactie op een post ik ga her niet op reageren omdat het onzinnig is" Reageren met de worden ik zal er niet op reageren is een discrepantie. Het haalt dus de logica weg als het toegepast wordt! Hoe kunnen de daders nu slim zijn, zie eens hoe te keer gaan die discrepantie!