Re: Willy Van Cutsem

Ik weet niet hoe oud je bent Johan. Heb je de Top Ten in Vilvoorde gekend? Over gehoord?

Re: Willy Van Cutsem

Ik ben 42. De Top Ten, hmm was dat een cafe uitgebaat door een zekere Jean Geerts?

Re: Willy Van Cutsem

Nee, het was een dancing in Vilvoorde. In de jaren 1983-1984 uitgebaat door Claude Dubois en anderen.

Re: Willy Van Cutsem

Ok. Nee dat zegt me verder niets.

Re: Willy Van Cutsem

Johan, heb je er nooit over gehoord dat je vader een dancing wou overnemen in Opwijk met een zekere Baugniet?

Re: Willy Van Cutsem

Ja, ik weet dat er ooit is plannen waren om een dancing over te nemen, maar ik kan me echt niet herinneren met wie.

Re: Willy Van Cutsem

Als je er zeker van bent dat je vader Beijer gekend heeft is dat belangrijke info. Onder andere voor de zaak Zwarts waar Beijer bij betrokken was. Die Claude Dubois is daar ook ooit voor over ondervraagd. Men weet nog steeds niet wie allemaal bij de zaak Zwarts was betrokken. Misschien zit de sleutel dan bij enkele klanten van De Pomp.

Re: Willy Van Cutsem

jvc1971 wrote:

Ja, ik weet dat er ooit is plannen waren om een dancing over te nemen, maar ik kan me echt niet herinneren met wie.

Zijn er andere mensen waar je daarover mee kan praten om zo meer info te verwerven? Andere familie? Misschien heb je nog documenten van je vader. Je bent echt een heel belangrijke informatiebron.

Re: Willy Van Cutsem

Dat zou best kunnen, maar aan wie zou men daar nu nog kunnen over ondervragen? Mijn vader zelf is overleden en vele andere spelers ook precies. Zoals ik zei ik was toen heel jong en herinner me wel enkele namen en gezichten maar dat is het dan ook weer.

Wij hadden een kleine familie, langs vaders zijde zijn is iedereen overleden en zoals ik al aangaf was er sinds 1985 toen mijn vader en Conny het Binnenhof zijn begonnen geen contacten meer met het cafe De Pomp-milieu.

Re: Willy Van Cutsem

Ik begrijp het. Het is dertig jaar geleden, makkelijk is het zeker niet.