Re: Nijvel: 17 September

Vetter wrote:
Believer Murcielago wrote:

Wat volgens mij veel erger is het feit dat de huidige procureur ook geneigd is om een tunnelvisie te hebben.

Wat jij tunnelvisie noemt is eigenlijk kennis van het dossier. Fourez en Dewit waren niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Zij zijn bewust naar hun eindbestemming geleid. Weet je ook waarom?

Hoe kun je stellen dat het een feit is dat de procureur neigt naar tunnelvisie? Weet je meer dan wij?

Uiteraard weet ik meer dan jullie.
Als betrokken partij weet je altijd meer hè Vetter.

1,042

Re: Nijvel: 17 September

Believer Murcielago wrote:
Vetter wrote:

Wat jij tunnelvisie noemt is eigenlijk kennis van het dossier. Fourez en Dewit waren niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Zij zijn bewust naar hun eindbestemming geleid. Weet je ook waarom?

Hoe kun je stellen dat het een feit is dat de procureur neigt naar tunnelvisie? Weet je meer dan wij?

Uiteraard weet ik meer dan jullie.
Als betrokken partij weet je altijd meer hè Vetter.

Fijn, dat je zo bescheiden bent. Dat zie je niet zo vaak meer.

1,043

Re: Nijvel: 17 September

Marcel Morue was ook op dit verkeerd moment op deze fatale plaatst.

1,044

Re: Nijvel: 17 September

Etienne1420 wrote:

Marcel Morue was ook op dit verkeerd moment op deze fatale plaatst.

Alle slachtoffers waren op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats.

1,045

Re: Nijvel: 17 September

Etienne1420 wrote:

Marcel Morue was ook op dit verkeerd moment op deze fatale plaatst.

Dat is nog maar de vraag. Het hele verhaal rammelt aan alle kanten.
Wat nog vreemder is, niemand mocht nog iets van zijn (partner?) Lacroix vernemen. De familie van Morue niet, zijn collega's niet, Waar is die rijkswachter met boter op zijn hoofd gebleven?

1,046

Re: Nijvel: 17 September

Ik heb een raar gevoel tegen deze feit.
Het is puur non sens.
Misschien voor de killers was Morue op tijd ter plaatst.

1,047

Re: Nijvel: 17 September

Etienne1420 wrote:

Ik heb een raar gevoel tegen deze feit.
Het is puur non sens.
Misschien voor de killers was Morue op tijd ter plaatst.

Hoe kan een feit nonsens zijn? Je bent duidelijk niet tweetalig, hoe denk je het dan te begrijpen?
Probeer eens te oefenen door vaker de vraag: ‘ik begrijp het niet. Kunt u het me uitleggen?’ te stellen.

1,048

Re: Nijvel: 17 September

Etienne1420 wrote:

Je weet niks Vetter.
Ik zal zeker geen vraag aan u stellen.
Sorry toch voor mijn slecht nederlands.

Wat voor vraag zou u moeten stellen Etienne 1420? Dan doel ik niet op uw slechte Nederlands maar op uw slechte kennis van de gebeurtenissen.

1,049

Re: Nijvel: 17 September

Je bent een stoefer Vetter.

1,050

Re: Nijvel: 17 September

Etienne1420 wrote:

Je bent een stoefer Vetter.

Dat is geen vraag maar een mededeling Etienne. Maar wat voor vraag zou jij dan moeten stellen?
Je bent geen betrokkene, weet nergens wat van maar probeert hier interessant over te komen.

Ik heb je tweeregelige postings gelezen. Hier kan niemand iets mee, ga verder iemand anders vervelen!