Re: Danièle Zucker

Ik las het, ja.

Re: Danièle Zucker

Asjemenou wrote:

Nondedju, Nicolas Le Bon is ook al dood, las ik zo-even.

Vanwaar haal je de info dat hij dood zou zijn? Graag linkje indien online.

83

Re: Danièle Zucker

Staat onder post 2 van Ben, bij de post van Nicolas Le Bon.

Re: Danièle Zucker

Het is jammer dat Zucker niet is los gelaten op de feiten van 1985. Aalst is het best gedocumenteerd en iemand met haar ervaring zou in staat moeten zijn een enger gedefinieerd daderprofiel op te maken. De spelletjes op de radio, specifieke modus operandi, pesterijen en bedreigingen naar slachtoffers toe achteraf enz. Vanuit haar ervaring had ze dit kunnen linken aan een bepaald milieu.

Re: Danièle Zucker

Ik heb respect voor de doordachte analyses van 'Merovinger' die niet langer actief lijkt, maar hier is hij toch te kort door de bocht gegaan in het afserveren van Daniëlle Zucker. Zonder zelfs haar verslag zelf maar te lezen, louter gebaseerd op een krantenartikel. Ik moet soms ook interviews geven en wanneer ik zie wat bepaalde journalisten daarvan maken vraag ik me af wat ze gerookt/geslikt hadden terwijl ze vragen stelden en nadien begonnen schrijven.

Idem met Christian De Valckeneer, die er naar verluidt prat op ging dat hij het niet eens gelezen had maar wel zeker was dat het onzin was.

Profiling zal je geen exacte naam geven, maar - in de US - blijkt wel telkens dat de schuldige past binnen het profiel dat ervan werd opgesteld.

Over die boodschap op de radio: is er iemand behalve de DJ die het kwam melden die daar bevestiging van heeft? Werd bv geverifieerd dat er wel degelijk een telefoontje binnenkwam en van waar? Excuus als het ergens staat op het forum, ik vond het niet dadelijk.

Re: Danièle Zucker

Xenophon wrote:

Over die boodschap op de radio: is er iemand behalve de DJ die het kwam melden die daar bevestiging van heeft? Werd bv geverifieerd dat er wel degelijk een telefoontje binnenkwam en van waar? Excuus als het ergens staat op het forum, ik vond het niet dadelijk.

Er is een forumlid - eentje dat hier al jaren actief is - dat heeft bevestigd de radio boodschap te hebben gehoord.

Re: Danièle Zucker

Spijtig dat ik het moet zeggen maar Danièle Zucker was weggesmeten geld.

Re: Danièle Zucker

Wiens fout is het?

Re: Danièle Zucker

Wie heeft Danièle Zucker destijds aangesteld?

Re: Danièle Zucker

Jean-Claude Lacroix.