Re: Theorie van bernarddeboussu

Charly, vind anders dat die Delperdange echt wel een meedogenloze bandietensnuit heeft!

dim, waar volgen jullie de bewegingen van Patricia Finné?

Re: Theorie van bernarddeboussu

dim, ja ik begrijp op tueries, maar welke naam? Trisch?

13

Re: Theorie van bernarddeboussu

Inderdaad, trisch is Patricia Finné.

Re: Theorie van bernarddeboussu

dim wrote:

» tueriesdubrabant.winnerbb.com

Maar meer weet ik ook niet. Hopelijk geen anticlimax.

Ik heb het topic op tueries nagelezen en vind het toch maar een raar/ bizar verhaal.

Los daarvan is de figuur Delperdange misschien wel heel interessant. Als men naar het mogelijke profiel van de 'leider van de bende' kijkt dan komt dat nogal overeen met het profiel van Delperdange. De beschrijving bij robotfoto 10:

Beschrijving van de enige dader die werd gezien. Individu: 1.80m, sportieve lichaamsbouw, niet dik, zwart, heel gekruld, dicht en kort haar. Heeft geen gebruinde huidskleur. Onberispelijk Frans. Indruk van een geschoolde persoon.

Het onberispelijk Frans is dit 'schoolfrans'? Tevens weten we van dit figuur dat het een extreme geweldenaar is, wapenfreak, zeer sluw/ (intelligent)  plus dat er bij sommige aanslagen opvallend heel brutaal word omgegaan met de vrouwelijke slachtoffers (Temse, Nijvel alsook in Aalst). Onder het mom van soort zoekt soort ... Tevens de leeftijden komen ook ongeveer overeen.

En dan is er ook nog de dader in Nijvel met de (ring) baard en de (lange) grijze jas.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

15

Re: Theorie van bernarddeboussu

the end wrote:

Ik heb het topic op tueries nagelezen en vind het toch maar een raar/ bizar verhaal.

Inderdaad, ik snap er eerlijk gezegd niets van. Ik begrijp ook helemaal niet waarom deze persoon zo'n interessante getuige is en wat er zo spectaculair is aan het verhaal. Maar misschien gewoon nog wat geduld hebben.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

16

Re: Theorie van bernarddeboussu

Omdat die persoon verdomd goed op de hoogte is van de extreem-rechtse netwerken in de Borinage - en hij bluft niet, dat blijkt uit vele details die ik heb kunnen confirmeren... Er zit iets aan te komen maar zie het eerder in een termijn van weken dan dagen.

Re: Theorie van bernarddeboussu

dim, dat kan ik best geloven. Maar wat Thiry post is zeer verwarrend en hoe de theorie van bernard daar aan gekoppeld is of niet snap ik niet.

Het karakter van Delperdange is zeer extreem en past waarschijnlijk wel met de leider van de Bende van Nijvel, dus als het in die richting gaat kan het misschien iets opleveren.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

18

Re: Theorie van bernarddeboussu

thiry heeft er niets mee te maken, dat is vermoedelijk een fantast, de comments van bernard staan in dezelde topic, dat is alles (om bernard - en ook alain, met vergelijkbare achtergrond en dossierkennis - te volgen moet je wel doorheen alle dubbele bodems lezen, ze schrijven bewust zeer kryptisch soms)

Re: Theorie van bernarddeboussu

dim, merci dat maakt het al een klein beetje duidelijker.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

20

Re: Theorie van bernarddeboussu

dim wrote:

Omdat die persoon verdomd goed op de hoogte is van de extreem-rechtse netwerken in de Borinage - en hij bluft niet, dat blijkt uit vele details die ik heb kunnen confirmeren... Er zit iets aan te komen maar zie het eerder in een termijn van weken dan dagen.

Ok, bedankt voor de aanvulling. Ik heb mijn handen vol met deze site (en de toekomst van deze site ...) en kan jammer genoeg het Franstalige forum niet dagelijks volgen. Wil je ons op de hoogte houden over ontwikkelingen in deze zaak?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube