Re: Theorie van Trojan

Trojan, in het begin van uw zogenaamde hypothese schreef u dat met vier sleutelwoorden het hele dossier kon verklaren. Het was kortom, heel simpel. Ondertussen is zowat de hele Belgische hofhouding inclusief de helft van de Verenigde Naties bij de Bende van Nijvel betrokken. En natuurlijk krijgen de joden weer de schuld.

Vind u zelf niet dat het allemaal een beetje te veel is om ook maar enig waarheidsgehalte te hebben? Zouden het niet gewoon een stel gestoorde bandieten kunnen zijn geweest die het geluk hadden dat de Belgische speurneuzen fout op fout stapelden en vervolgens door complotdenkers vele jaren moesten besteden aan het onderzoeken van in de media gehypte sporen die er niet bleken te zijn? Dat is een veel simpeler en realistischer scenario.

82

Re: Theorie van Trojan

Je leest me slecht denk ik. Ik zeg net dat Gol goed werk heeft geleverd om al die illegale trafieken terug in handen te spelen van de reguliere joodse maffia.

83

Re: Theorie van Trojan

En de Belgische speurneuzen komen meer dan twintig jaar geleden al huiszoeking doen bij Faez Al Ajjaz, en daar ... stopt het. Want daar hangt Albert aan de muur. Ik heb hem daar niet gehangen. En natuurlijk stopt het, want als men verder gaat, dan komt uit dat de eerste minister van België zich verrijkt met wapens leveren aan de communisten in Angola. Alleen al om de relatie met Mobutu te redden, zullen velen op staatsniveau hebben beslist om het toe te dekken.

Gelukkig heb ik een track record op politics.be van tien jaar ver, die twee dingen aantoont:

  1. Ik ben altijd een vijand geweest van complottheorieën;

  2. Ik heb mij nooit negatief uitgelaten over 'joden' , bijna integendeel.

Maar illegale trafieken bestaan en zijn in handen van maffia's van allerlei signatuur, ook joodse.

Van P2 is het trouwens zeer goed gedocumenteerd, een staat in de staat, met bijna 1000 leden, verantwoordelijk voor groteske terreurdaden. Als dat in Italië zonder de minste twijfel heeft bestaan, dan waarom niet in 't klein in Brussel? In de reguliere loge alleen al vinden we zonder moeite bewezen misdadigers als Leroy, Beelen, Cams en ... vader Haemers. Wat moet er dan niet te vinden zijn in een 'maffia'loge die zich spiegelt aan P2?

Maar okee, het waren zigeuners, die toevallig maskers droegen van Chirac, omdat de rest was uitverkocht.

84

Re: Theorie van Trojan

CleverTrevor wrote:

Trojan, in het begin van uw zogenaamde hypothese schreef u dat met vier sleutelwoorden het hele dossier kon verklaren. Het was kortom, heel simpel. Ondertussen is zowat de hele Belgische hofhouding inclusief de helft van de Verenigde Naties bij de Bende van Nijvel betrokken.

Volledig akkoord. Nu nog elvis, UFO's en nessie en we zijn er. wink

85

Re: Theorie van Trojan

Ruim driekwart van de hypothese Trojan mag naar de prullenmand. Zal binnenkort een keer een overzichtje maken van het handvol inzichten en specifieke verbanden die ik wel nog blijf relevant vinden.

De bovenbouw van WNP in kaart brengen. En mogelijke connecties vinden tussen de omgeving 'Violet' en huurlingen. Daar start ik opnieuw.

Wat het eerste betreft is de lectuur van het proefschrift van Klaartje Schrijvers erg nuttig. Bij omgeving Violet denk ik uiteraard ihb aan Vanden Boeynants en Al Ajjaz.

86

Re: Theorie van Trojan

Wel Trojan, dan liggen onze hypothesen behoorlijk dicht bij elkaar.

87

Re: Theorie van Trojan

Nu valt alles op z'n plaats voor mij. Een bepaalde partij heeft zich in de federale regering gewrongen dank zij haar diepgaande kennis over het Bende van Nijvel-dossier. In ruil speelt zij nu weer mee in het verkopen van de officiële versie, aka de valse vlag: Belliardstraat 39, WNP

Omdat ik er publiek mee gedreigd heb dit spel te verstoren, ben ik herhaaldelijk geïntimideerd en finaal gedopeerd. Met dopa B of iets dergelijk. En dat die doorgeschuurde injectiekabels sabotage van mijn auto was, is nu ook wel duidelijk voor mij.

Reality beats fiction. Jammer dat ik niet verder stond met mijn onderzoek. En dat mijn netwerk nogal klein is. Anders had ik geschiedenis kunnen schrijven.

Tot slot nog deze overweging, Ostrovsky is mogelijk het zoveelste dwaalspoor. Als de eerste valse vlag dreigt te falen, is het goed een tweede klaar te zetten.

Re: Theorie van Trojan

Trojan, kan je eens de nieuwe versie van je hypothese samenvatten? Er lijkt nogal wat te bewegen de laatste tijd en misschien past jouw theorie daarin.

89

Re: Theorie van Trojan

Vooral de intimidatie rond Dats in Aalst vond ik indrukwekkend. De zogezegde alcoholcontrole was ook niet mis. De S van Safe. Sta me doe dat te herhalen. smile

90

Re: Theorie van Trojan

Django68, vrij complex verhaal. Even tussendoor ik ben NIET niet simpel.

Samengevat: politiek is oorlog, in het beste geval een evenwicht van chantages. Bende van Nijvel is Violet die klappen krijgt, onder de valse vlag Belliardstraat 39, ihb WNP. Beide kampen hebben strategie van de spanning ingezet. Het andere kamp is nog niet perfect in beeld gebracht, maar zoek rond Deferm en je komt er wel. 

De inzet is: politieke macht, 'rijkswachterlijke' macht, NATO invloed, creatie van een Europe de droite, greep op trafieken en rijkdommen, denk vooral aan wapens, diamant en drugs.

Die kampen bestaan anno 2014 ook nog.