201

Re: Abdelkader Belliraj

Het is maar een bedenking maar die Hilton-vergadering is bij mijn weten ook niet meer dan een verklaring van een X2 getuige.

Aanwezigen volgens deze getuige: de vrouw van Bouhouche, Paul Vanden Boeynants, Willy De Clercq, Wilfried Martens, Delvoie, een Karel, Jean Gol, Philippe Moureaux en dat is niemand opgevalllen. Juist de paus was er niet bij. Geen garcon, geen barman, geen hotelbediende, geen portier, geen hotelsecurity, geen journalist, ... die iets gezien heeft. Daar moeten toch ook een pak auto's, chauffeurs en bewaking bij geweest zijn dan.

En zoals LEO terecht schrijft, als er iets geheimzinnigs te bespreken was, zou men dan de luwte van een kasteel of klooster met achteringang niet gekozen hebben in plaats van de Hilton.

Re: Abdelkader Belliraj

Die X-getuigen, moeten we dat niet eerder rekenen tot de psychiatrische sector? Die zetten dossiers als dit op een totaal verkeerd spoor. Sexfuiven worden dan roze balletten, een belachelijke benaming die de zaak onmiddellijk ridiculiseert. Nihoul en Co worden er met het grootste gemak bij gesleurd. De werkelijkheid is al interessant genoeg, zou ik zeggen.

203

Re: Abdelkader Belliraj

De psychiatrische sector? Dat is een uitspraak die in niet zou durven en zelfs niet zou willen doen. Shame on you. Voor mijn part mag je de roze balletten sexfuiven noemen of zelfs dagelijkse kost. Mij niet gelaten. Waarom denk je dat al die inlichtingendiensten ze zelf organiseerden? Waarom denk je dat een zekere Tuna ingeschakeld werd? Doe nu aub niet alsof je de paus van Rome bent. Nihoul hebben we er nooit moeten "bijsleuren". Die zorgde er zelf wel voor dat hij er bij was.

204

Re: Abdelkader Belliraj

Allemaal geruchten en veronderstellingen. Geen enkel bewijs.

205

Re: Abdelkader Belliraj

Bevestiging van getuige I. Gehoorde taal was Frans.

206

Re: Abdelkader Belliraj

Dit forum verzuipt in de meest vergezochte samenzweringstheoriën. Nihoul, X-dossiers, roze balletten, noem maar op... In plaats van te vertrekken van het weinige wat we met zekerheid weten. Ik heb een topic aangemaakt over de schaarse materiële bewijzen. Lang niet zo spectaculair maar je kan wel met zekerheid bepaalde personen aan de bende linken.

207

Re: Abdelkader Belliraj

Mss moet ik er bij vermelden dat getuige I zich in de Delhaize bevond. Het is dus mogelijk dat er op de parking een andere taal gesproken is. En zoals Kees aanhaalde, we mogen de situatie waarin getuigen zich bevonden niet onderschatten. Klopt dus met inhoud artikel krant.

Re: Abdelkader Belliraj

imazibraine wrote:

Goed gezien, Coconut. Proficiat. Je bent waarschijnlijk de enige die het opgemerkt heeft. Imazibraine = samentrekking voor Berbers uit Braine (- Le- Comte). Volgens mij de kern van het verhaal.

Ik dacht dat jouw nick bedoelde: I am the brain (op zijn 'Allo 'Allo's uitgesproken)

Re: Abdelkader Belliraj

coconut wrote:

Mss moet ik er bij vermelden dat getuige I zich in de Delhaize bevond. Het is dus mogelijk dat er op de parking een andere taal gesproken is. En zoals Kees aanhaalde, we mogen de situatie waarin getuigen zich bevonden niet onderschatten. Klopt dus met inhoud artikel krant.

David Van de Steen bevond zich binnen in de Delhaize toen hij de vreemde taal hoorde.

coconut wrote:

De psychiatrische sector? Dat is een uitspraak die in niet zou durven en zelfs niet zou willen doen. Shame on you. Voor mijn part mag je de roze balletten sexfuiven noemen of zelfs dagelijkse kost. Mij niet gelaten. Waarom denk je dat al die inlichtingendiensten ze zelf organiseerden? Waarom denk je dat een zekere Tuna ingeschakeld werd? Doe nu aub niet alsof je de paus van Rome bent. Nihoul hebben we er nooit moeten "bijsleuren". Die zorgde er zelf wel voor dat hij er bij was.

Coconut, dit was niet tegen jou bedoeld, maar tegen die X-getuigen, die mij wel degelijk nuts lijken. Ik twijfel er niet aan dat die sexfuiven plaatsgevonden hebben, maar ik zeg net dat die X-getuigen er een schijn van ongeloofwaardigheid aan geven door er van alles bij te fantaseren ... Ik heb geen moment gedacht dat jij er iets zou bijgesleurd hebben. Als het die indruk gaf, hierbij mijn excuses.

210

Re: Abdelkader Belliraj

imazibraine wrote:

David Van de Steen bevond zich binnen in de Delhaize toen hij de vreemde taal hoorde.

Laat David en andere "bevoorrechte" (mijn excuses voor de woordkeuze) getuigen dan maar spreken ... dat hebben ze al gedaan in het verleden, maar velen hebben intussen afgehaakt of hebben zelfs hun verhaal nog niet kunnen/willen/mogen en vooral "durven" doen. Aan hen laat ik graag het laatste woord - niet aan de zoveelste schijn/schijtmanoeuvres waar ik nu definitief genoeg van heb.

Voor de oprechte "speurders" onder jullie: jullie zijn met velen, doe vooral zo voort.