181

Re: Getuigenis Joël Lhost

Dat Calmette een boerderij huurde in Chièvres is toch al lang geweten.

182

Re: Getuigenis Joël Lhost

Je hebt gelijk Kenza, ik was het vergeten.

183

Re: Getuigenis Joël Lhost

Als het verhaal van Joel Lost klopt en ik denk van wel dan vraag ik mij net als heel wat forumleden af waarom het topic Kester afgesloten wordt. Een topic sluit je toch niet af omdat er een paar forumleden op alles en nog wat onzin verkondigen. Als je het verhaal van Joel Lost begrijpt en alle feiten en argumenten puzzelt dan vraag ik mij af wat hier achter zit dat een topic wordt afgesloten.

184

Re: Getuigenis Joël Lhost

Ik kan Kenza ergens wel volgen.

Effe een snel gedacht ... de gangsters gaan op de loop na hun slag in de Delhaize, ze worden even opgejaagd door een roekeloze BMW maar spelen hem aan het rode licht kwijt. Ze weten dat half België op hen aan het jagen is ze dus overal gezocht worden, blokkades worden opgeworpen door de RW. Hun schuilplaats in Chievres is een eind verder en de weg ernaartoe is misschien geblokkeerd door RW patrouilles. Waar kan je heen zonder gepakt te worden en liefst zo snel mogelijk? Aargh een oude kazerne van de Navo bied al snel een mooie schuilplaats want wie gaat daar op zoek naar de bende? Niemand toch, en het is nog vlakbij ook. We zweten de eerste uren hier wel uit, zonder op te vallen, zullen ze gedacht hebben. Ondertussen verkent onze vriend Joël de ontsnappingsroutte naar de thuisbasis en wanneer deze vrijgegeven wordt zijn ze ribbedebie. Niemand iets gehoord of gezien, achteraf komt de kuisploeg langs om alles op te kuisen en in brand te steken. Alles verdwijnt en hetgeen overblijft is deel van het mysterie.

185

Re: Getuigenis Joël Lhost

Goed zo stiletto! En vergeet niet de link tussen Chièvres - US Special Forces - SHAPE - NATO - Kester! Indien de US Airbase Chièvres betrokken is in de vluchtroute kan dat zeker voor de verlaten NATO gebouwen in Kester.

Re: Getuigenis Joël Lhost

En vanuit Kester is de basis van Chièvres zeer snel te bereiken. Via een oude Romeinse steenweg, altijd rechtdoor. Kijk eens zeer aandachtig op Google Maps. De oude Romeinse steenweg noemt thans "Chaussée Brunehaut".

187

Re: Getuigenis Joël Lhost

En de Golf GTI wordt in de Bedford gereden en vanuit de hoogte van de Bedford juist boven de rotsblokken iets verderop op gedumpt in de steengroeve van Lessines. 27 van de klif tot het water en hij ligt veilig bij een paar andere wagens op 32 meter diept onder water. En duiken kan er staat een pomp te draaien om het waterpijp op pijl te houden. Zelfs de ervaren duiker van RTBF kwam direct in de problemen. Maw duiken is daar onmogelijk.

Re: Getuigenis Joël Lhost

lauwin47 Monsieur Lhost, avez-vous dû guider les tueurs après le braquage du Delhaize d'Alost le 9 novembre 1985?

189

Re: Getuigenis Joël Lhost

Bonjour, non après untel massacre, que j'ai appris par la RTB radio le matin, j'ai pris la décision de couper les ordres du Shape/DIA, mais pas la S.E. (voir article Ph. Engels).

Pour: happy-few, pouvez-vous commenter votre pensée? Cette phrase est incompréhensible et hors contexte, merci.

190

Re: Getuigenis Joël Lhost

Christopher Dale Flannery (mister Renato kill). Het zou de bedoeling geweest zijn dat deze na de overval in Aalst op de vlieger zou stappen in Chièvres. Dus is Kester zeer goed mogelijk. Nogmaals de reus is springlevend gezien aan de rode lichten ter hoogte Stro Kapelleken. Door 3 onafhankelijke getuigen. Dit is gecontroleerd en bevestigd door de CWB. En iets verder is de Golf gestopt en heeft de passagier het kofferdeksel dicht gedaan en de reus had zijn wapen in zijn handen.