111

Re: Jean Gol

Citaat van David op facebook groep tueries:

Bomauto ontploft te Brussel in de jaren 80. Twee rijkswachters die ik ken zijn eerst ter plaatsen. Rond de brandende auto liggen er polaroidfoto’s gestrooid met afbeeldingen van Gol in zeer compromitterende situatie. Het zijn de foto’s van sexfuiven en kindermisbruik. Bij melding komt staatsveiligheid onmiddellijk alles in beslag nemen. Het voorval gaat de doofpot in en de brandende auto krijgt een heel ander verhaal. Gol was chanteerbaar en was in vuile handeltjes betrokken.

112

Re: Jean Gol

ctrix wrote:

Bomauto ontploft te Brussel in de jaren 80.

Er zijn in die jaren wel wat bomauto's ontploft. Enig idee over welke aanslag het gaat?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

113

Re: Jean Gol

Nog volgens David is dit verhaal in de doofpot verdwenen en is het door bijna niemand gekend. De rijkswachters van toen zouden in Aalst leven, gezond en wel. Eén van hen zou wel via opgezet spel met drugs in zijn locker, ontslagen zijn. Hij was de man van de bijles juf van David. Grootvader van David (Albert dus veronderstel ik) sprak uren met die man.

Meer info -> HIPA

114

Re: Jean Gol

Ben wrote:

Er zijn in die jaren wel wat bomauto's ontploft. Enig idee over welke aanslag het gaat?

Post nr 25 in dit topic gaat ook over die bomauto. Zekerheid is er echter ook niet in te vinden.

Gol kreeg een schouderklopje van de CIA na de tweede golf » upgrade.pnws.be | www.cia.gov (PDF)

Re: Jean Gol

ctrix wrote:

Nog volgens David is dit verhaal in de doofpot verdwenen en is het door bijna niemand gekend. De rijkswachters van toen zouden in Aalst leven, gezond en wel. Eén van hen zou wel via opgezet spel met drugs in zijn locker, ontslagen zijn. Hij was de man van de bijles juf van David. Grootvader van David (Albert dus veronderstel ik) sprak uren met die man.

En zijn die drugs in de locker dan niet onderzocht geweest op vingerafdrukken?

Re: Jean Gol

Er zijn vele verhalen die in de doofpot verdwenen. Hun collega's observeren, controleren... Heden nog.