Re: Kester

Pint heeft nog een interview gegeven, in meen ik '97. Stond gekend om zijn verbetenheid na Aalst. Wanneer Bernaert afscheid nam van de rijkswacht stast ook hier op het forum. Dus bergrijp ik je opmerking niet Leo.

222

Re: Kester

Leo, ik wou enkel bedoelen dat the end toch niet zomaar (zonder aanwijzing) mag concluderen dat Bernaert liegt omdat dat nu eenmaal past in zijn verhaal. Waar zijn we dan mee bezig? Ik heb de indruk dat hij zichzelf vastgereden heeft met zijn G15 verhaal. Ook op al die vragen van FreCR komt geen antwoord.

223

Re: Kester

In de discussie van Kester ga ik mij niet mengen! Maar ik kan je wel zeggen dat Bernaert niet te vertrouwen was. Binnen de Rijkswacht was hij een van de mannen die mee aan het stuur stond van alle vuiligheid.

224

Re: Kester

Neen zeno, ik heb me niet vastgereden bijlange niet. En wat Bernaert zegt of denk daar heb ik niets over geschreven. Dat FreCr zomaar iets schrijft en rond de pot draait is duidelijk te lezen in zijn reactie. Zie wat hij schrijft over de bemanning van de basis.

Dus volgens jou liegt Pint of is een fantast, dat de procureur generaal op 10 november "zegt wij kennen de reus", plus dat vlakt voor Aalst de nummer 2 van de Staatsveiligheid familie uit Aalst verwittigt, doet er allemaal niet toe. Baeyens weet aan de hand van de baan van een kogel het zijn amateurs, de rest zijn fantasten.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

225

Re: Kester

Een hypothese ok, maar als je binnen de hypothese nog diverse andere hypotheses begint te spinnen en tevens G15 niet wil benoemen wordt het verhaal rond Kester niet veel meer dan koude pap. Heb niet gezegd dat Pint, Baeyens of Bernaert fantaseert. Pint had een vermoeden en heeft onderzoek gevraagd van de SIE. Bernaert heeft dat laten uitvoeren en het resultaat was negatief. Het zou kunnen dat Bernaert daarover heeft gelogen maar dat weet (zover bekend) niemand.

226

Re: Kester

Kijk, het is geen hypothese. Ik weet waarover ik schrijf en ken die wereld. Ik wist op voorhand ook al hoe het was in Kester. Trouwens, lees maar hoe standvastig ik in dit topic schreef omdat het op feiten gebaseerd is. Trouwens de persoon/dader die hun wagens prepareerde is ook aan Kester te linken. Onderschat me niet!

Kijk lees eens de getuigenverslagen die zeggen dat er meer dan 3 daders waren in Aalst, lees eens de getuigen verslagen dat er een Golf was met 3 inzittenden en één waar de reus blijkbaar niet op de achterbank zat. Welke hypothese is dit? Waaropm luistert men niet naar de getuigen en maakt men geen robotfoto's en laat men het na om reconstructies te houden? Heb je over die feiten al eens goed nagedacht? Of schrijf je zomaar iets?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

227

Re: Kester

the end, je zit op dezelfde golflengte als is en waarschijnlijk weet je nog iets meer over Kester en kun je het niet (nog) niet kwijt? Maar de oude basis was in 1985 niet bewaakt! Je kon er in 1985 ongezien naartoe rijden en je kon je auto zeker kwijt! De kantine in dat gebouw werd gebruikt als oefenlokaal, ik heb al een paar keer aan Frecr gevraagd door wie.

Volgens mij was Kester een veilig schuiloord en ideaal want er kon en mocht niemand komen! Ze hadden niet meer nodig dan de sleutel. Eenmaal daar konden ze Golf in de Bedford rijden en ongezien in de steengroeve van Lessines gaan dumpen!

Nogmaals, voor zij die twijfelen, ga eens naar Kester en iets verder de steengroeve van Lessines en ga naar de put tegen de duikclub waar ze zogezegd gaan zoeken zijn! Het is duidelijk dat Kester beschermt wordt en de steengroeve ook want geen enkel topic krijgt tegenreactie en Kester wel! Als Kester en de steengroeve klopt dan zijn er eindelijk bewijzen! Pilarski, de kust, wie woonde in Nieuwpoort (generaal Bernaert). Inderdaad, de Bende van Nijvel mag niet uitkomen.

Re: Kester

Kenza, heb jij deze informatie van de Satcom veteranen club?

229

Re: Kester

the end wrote:

Kijk lees eens de getuigenverslagen die zeggen dat er meer dan 3 daders waren in Aalst, lees eens de getuigen verslagen dat er een Golf was met 3 inzittenden en één waar de reus blijkbaar niet op de achterbank zat. Welke hypothese is dit? Waaropm luistert men niet naar de getuigen en maakt men geen robotfoto's en laat men het na om reconstructies te houden? Heb je over die feiten al eens goed nagedacht? Of schrijf je zomaar iets?

Hier heeft the end wel een punt. De reus was één dag na Aalst gekend volgens het gerecht (verspreking van een magistraat op een persconferentie op aangeven van Gol toen minister van Justitie). En daarna doofpot ... Alles werd gedaan om de waarheid toe te dekken. the end, kan je een naam plakken op de verdachte? Ik begrijp je best als dat niet kan.

Re: Kester

Ik heb het gevoel dat bepaalde leden op dit forum veel weten en weten wie sommige daders zijn. Kom er aub mee naar buiten... Naar de media, naar David Van de Steen of naar zijn advocaat... Of naar Meester Walter Van Steenbrugge... Naar de onderzoekscel, dat weet ik niet of de tips zullen nagecheckt worden... Maar kom ermee naar buiten!