231

Re: Kester

Scaramouche wrote:

Ik heb het gevoel dat bepaalde leden op dit forum veel weten en weten wie sommige daders zijn.

Dit gevoel heb ik ook. wink Wat ik me afvraag waar de typetjes gebleven zijn van in dit topic die zo goed op hoogte zijn van Kester. Het is zelfs niet alleen over Kester dat ze iets weten maar ook vrienden met zwarte Golfjes plus zelfs gangsters herkennen. Het is nu wel heel straf dat die bepaalde gangster en de dader die de Golfjes klaarmaakte heel dicht bij elkaar staan. En dit is zelfs nog niet alles.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

232

Re: Kester

Ik denk dat de verdachte een ex-para en ex-basketter is en ook buitenlander. Uit de stal van Pilarski.

233

Re: Kester

Of dat die lange wapper een buitenlander is weet ik niet, ik vermoed het niet. Op basis van elementen in het dossier is de kans groot dat de naam van de lange wapper met een D begint. De buitenlander waar ik het over heb is dus niet de lange wapper.

Kijk forumleden begin januari heb ik Ben een paar mails gestuurd over de typetjes, al zo lang had ik het al door.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

234

Re: Kester

OK, the end, maar gaat het nu over typetjes op het forum of over daders op de parking van Delhaize te Aalst, misschien ook Eigenbrakel/Overijse? Die getuigenverslagen, hebben wij daar ook toegang toe of alleen mensen die het dossier mogen inkijken als slachtoffer (enz)?

Re: Kester

the end wrote:

Dus volgens jou liegt Pint of is een fantast, dat de procureur generaal op 10 november "zegt wij kennen de reus",

Een procureur heeft dat inderdaad gezegd tijdens een persconferentie maar vermoedelijk doelde de procureur als reus op Serge Mainfroid en de infiltratieoperatie in de Bende door Hubert Deflem. Achteraf is gebleken dat Mainfroid niet de reus van Aalst was en Deflem zich kostelijk amuseerde in bordelen i.p.v. de bende te infiltreren.

the end wrote:

plus dat vlakt voor Aalst de nummer 2 van de Staatsveiligheid familie uit Aalst verwittigt, doet er allemaal niet toe.

Het gaat niet om de nummer 2 van de Staatsveiligheid maar om iemand die totaal onbekend is. Zijn naam is nergens te vinden in de verslagen van de Bendecommissie, in geen enkel krantenartikel en in geen enkel boek (ook niet in de boeken van Gérald Damseaux en Victor Massart). Ik weet niet welke functie die man had bij de Staatsveiligheid maar het kan evengoed om een simpele archivaris of administratief bediende gaan. Zo'n mensen werken ook bij de Staatsveiligheid.

236

Re: Kester

Merovinger, wat als die getuige uit Overijse die een dader herkende en tot nog niet gesproken heeft, gelijk heeft? Want wat herkende Pint in Aalst? Wat als de x-nota en de tip van Staatsveiligheid in relatie staan?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Kester

Ja, zegt u dit maar the end. Dit aanhalen is weeral vaag en leidt/leidde tot niets! Wat als ... indien dit ... wat herkende etc?

238

Re: Kester

Merovinger wrote:

Een procureur heeft dat inderdaad gezegd tijdens een persconferentie maar vermoedelijk doelde de procureur als reus op Serge Mainfroid en de infiltratieoperatie in de Bende door Hubert Deflem. Achteraf is gebleken dat Mainfroid niet de reus van Aalst was en Deflem zich kostelijk amuseerde in bordelen i.p.v. de bende te infiltreren.

Heb bovenstaande nagezien, de procureur kan het onmogelijk al op 10 november over Mainfroid gehad hebben daar dit stuk maar na 9 november op gang komt. Dus is die herkenning uit Overijse wel heel interessant en die getuige blijkt zeker te zijn van die herkenning, en er zijn veel aanwijzingen om het zacht uit te drukken dat het kan kloppen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

239

Re: Kester

the end, zit ik in de buurt met ex-para en ex-basketter en lange wapper? Komt uit de entourage van Pilarski.

240

Re: Kester

Merovinger, van waar komt die informatie plots? Een onbekende van de Staatsveiligheid?