1

Topic: Herdenking Aalst

Herdenking Aalst 9/11/2015

Zoals 5 jaar geleden wens ik opnieuw een herdenkingsmoment in te richten op de parking Delhaize Aalst. Dit jaar is het 30 jaar geleden, en wij staan opnieuw stil voor de gruwel die zich hier afgespeeld heeft, maar ook voor het onderzoek, dat nog steeds niet erin geslaagd is, om antwoorden te geven op de vele vragen, die zo vele mensen, al zo vele jaren bezighouden.

Tenslotte is dit ook een steunbetuiging aan de nabestaanden.

Afspraak maandag 9 November om 19.00, ingang Delhaize Aalst. Mag ik op uw steun rekenen?

Groeten,

Raf

2

Re: Herdenking Aalst

Ik vergeet nog te melden dat wij tegen 19.40 ons verplaatsen naar Café The Fox, om na te kaarten.

3

Re: Herdenking Aalst

Blijkbaar bijzonder weinig animo?

4

Re: Herdenking Aalst

Raf, ondanks mijn laatste rotslechte herinnering aan de herdenking in Woutersbrakel kom ik naar Aalst uit respect voor de slachtoffers en de nabestaanden omdat ik nu maar al te goed weet hoe het aanvoelt om iemand dierbaar te verliezen.

Ik heb een heel emotioneel bericht gekregen van David Van Steen, wat ik ten zeerste op prijs stel! Hopelijk gebeurt er nog iets dat dit raadsel eindelijk opgelost geraakt! Gewoon alles op alles zetten en het oplossen. Hier zijn onschuldige mensen gestorven voor een paar idealisten die ongestraft hun zin hebben mogen doen en dat is iets waar ik nu nog minder mee om kan dan vroeger!

Re: Herdenking Aalst

Raf, ik zal er zijn.

6

Re: Herdenking Aalst

Ik herinner graag nog even aan de samenkomst Maandag, en hoop op een talrijke opkomst.

7

Re: Herdenking Aalst

Hartelijk Dank aan alle aanwezigen gisteravond. Zelfs David van de Steen en Eddy Nevens mochten we begroeten. Zij hebben ter plaatse de feiten nogmaals grondig beschreven, wat niemand onberoerd liet.

Tot een volgende keer.

Re: Herdenking Aalst

Ik kon er jammer genoeg wegens andere verplichtingen niet bij zijn. Toch heb ik heel de dag met de slachtoffers en nabestaanden meegeleefd. Sterkte aan hen gedurende deze moeilijke dagen.

9

Re: Herdenking Aalst

Herdenking Aalst 9/11/2016

Ook dit jaar wens ik een Herdenking in te richten op de parking van Delhaize Aalst, exact 31 jaar na de feiten. Samenkomst op 9/11 om 19.00 op de parking Delhaize.

Mensen die er verleden keer waren, weten dat dit een hart onder de riem is van David, en alle andere slachtoffers. Voor diegenen die wensen is er nadien de mogelijkheid iets te gaan drinken in The Fox.

Hopende op talrijke opkomst.

Re: Herdenking Aalst

Mooi initiatief Raf!