Volgens mij waren de manipulatieve strategieën al uitgestippeld nog voor het eerste feit.
Niet alleen volgens u en volgens mij. Een forumlid hier (werkte vroeger zelf voor Justitie) had horen zeggen dat "men" tijdens een feestje en na de nodige drank wat loslippig was geworden. Hij is er later in geslaagd een gesprek te hebben met één van de aanwezigen, een kolonel. Aan deze kolonel werd gevraagd deel te nemen aan hetgeen later omschreven zou worden als de Bende van Nijvel. Hij weigerde maar werd later gevraagd deel te nemen aan een "denktank", hetgeen hij ook weigerde (het ging wel degelijk over feiten na de eerste mislukte staatsgreep jaren 70). Al die verklaringen zijn netjes opgenomen en doorgestuurd naar de cel.
Dus Tru Dat, er zijn wel degelijk bewijzen van uw stelling dat deze manipulatieve strategieën al uitgestippeld waren nog voor het eerste feit. Hetgeen ook onze mening is (tussen haakjes, de kolonel heeft man en paard genoemd en heeft het heel specifiek gehad over iemand die naar Overijse verhuisd was). Ik heb deze feiten vroeger al op het forum beschreven maar ik denk niet dat ik de specifieke verwijzing naar Overijse gaf. Zonder forumlid X hadden we dit niet geweten, bij deze nogmaals mijn dank aan hem.
Tot daar mijn dagelijkse therapie.