51

je krijgt het te heet in je bovenkamer die alweer helemaal op hol slaat
ga dus maar best wat wandelen buiten imazibraine en hou je jasje aan

https://as1.ftcdn.net/v2/jpg/02/33/33/52/500_F_233335280_WqCFvL5cDYbRK0j619JpY03mm79cdly0.jpg

Ik maak blijkbaar heel wat emoties los bij sommigen.

Zelfs bij een zelfverlaarde Groninger, die al even permanent beschikbaar is op dit forum als zijn landgenoot/adocaat, die blijkbaar niets anders te doen heeft.

53

dit mag absoluut geen taboe meer zijn…

Dus alle begrip imazibraine.
De forumleden begrijpen dat je je slecht voelt, dat je je niet lekker in je vel voelt.

tracht niet op iedereen te schelden

je kan pas hulp krijgen als je hulp wil aanvaarden

sterkte om je door het leven een weg te zoeken imazibraine

https://www.vlaanderen.be/hulp-zoeken-b … -problemen

Is het daar dat je van de J&B probeert af te komen?

55

ik merk trouwens dat het niet de eerste keer is dat je hier op iedereen op dit forum begint te kafferen imasibraine

1 vat frustratie

zoek hulp arme man

56

Ik weet niet hoe het in België is, maar in Nederland krijgen dit soort idioten net als pedofielen een internetverbod.

Ik vermoed dat Ben met Corona in het ziekenhuis ligt of zo, want hij reageert nergens op.

Iedereen?

Die kunnen dan misschien collectief klacht tegen mij neerleggen als ze zich aangesproken voelen?

Mincky wrote:

Ik weet niet hoe het in België is, maar in Nederland krijgen dit soort idioten net als pedofielen een internetverbod.

Ik vermoed dat Ben met Corona in het ziekenhuis ligt of zo, want hij reageert nergens op.

Dan moet Ben toch al een maand of zes in dat ziekenhuis liggen.

59

imazibraine wrote:
Mincky wrote:

Dan moet Ben toch al een maand of zes in dat ziekenhuis liggen.

Het doet mij deugd dat u ook af en toe heldere momenten heeft.

De lezer zal daar wel over oordelen.