Re: Patrick Pilarski

Hierbij een link naar de moord in Kampenhout waar Trojan het over heeft » www.hln.be

Het kan hier niet om de Hilger Brothers gaan, want hun lichamen werden uit het kanaal Brussel-Charleroi opgevist.

92

Re: Patrick Pilarski

Biggus Dickus wrote:

Het kan hier niet om de Hilger Brothers gaan, want hun lichamen werden uit het kanaal Brussel-Charleroi opgevist.

't Is te zeggen, enkel hun in zuur gedrenkte beenderen werden opgevist. Maar uit DNA-analyse bleek niettemin dat het de broers Hilger waren. Anyhow, mijn uitstapje in die richting lijkt niks bruikbaar op te leveren.

93

Re: Patrick Pilarski

In Kampenhout woont een zekere Mirko Tavra.

94

Re: Patrick Pilarski

Trojan wrote:

Pilarski pleegde overvallen in Kampenhout.

Pilarski is veroordeeld voor één overval in Kampenhout, het is dus 'overval' niet 'overvallen'.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

95

Re: Patrick Pilarski

Keerbergen is niet ver. In Kampenhout dus Tavra, mooi toeval. En in Keerbergen?

Re: Patrick Pilarski

De ex van Pilarski vertelt in La Derniere Heure dat hij Zowel Eric Lammers als Maurice Lammers kende en bevestigt ook dat hij Maud Sarr kende. Ze vertelt er bij dat hij haar nooit iets over de Bende verteld heeft. Ze bood zelf aan om te getuigen bij de speurders maar die lieten blijken niet veel interesse te hebben voor Pilarski.

Re: Patrick Pilarski

Als hij Eric Lammers en Maurice Lammers kende, is hij ook mogelijks een kennis of vriend van Kapllan. Zie » Forum

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

98

Re: Patrick Pilarski

Precies zoals ik dacht: Pilarski en Adinkerke zijn oninteressant. Jumet concentreert zich op andere pistes en het wordt tijd dat wij dat ook doen.

Re: Patrick Pilarski

Aubanel wrote:

Precies zoals ik dacht: Pilarski en Adinkerke zijn oninteressant. Jumet concentreert zich op andere pistes en het wordt tijd dat wij dat ook doen.

Juist.

100

Re: Patrick Pilarski

De ex-partner van Pilarski zegt: hij is mogelijk niet dood en leeft ergens ondergedoken. Er komen steeds meer linken bovendrijven dat Pilarski zou kunnen betrokken zijn en volgens mij heeft de CWB meer dan een zogezegde getuige dat wil meespelen in de pak de poen show.