61

Re: Patrick Pilarski

Gebouw is te googlen, idd Gibraltar, Royal Air Force.

62

Re: Patrick Pilarski

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fwr-units/images/769-raf-gibraltar.jpg

Control tower at RAF Gibraltar taken from Winston Churchill Avenue.
Camera location: 36° 09′ 05.42″ N, 5° 20′ 55.73″ W
» commons.wikimedia.org/

63

Re: Patrick Pilarski

Rock of Gibraltar:

https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/0b/08/49/51/rock-of-gibraltar.jpg

64

Re: Patrick Pilarski

Mensen, al die Gibraltar-toestanden lijken me irrelevant. Laat ons focussen op Adinkerke. En op Pilarski himself.

65

Re: Patrick Pilarski

Aubanel wrote:

Mensen, al die Gibraltar-toestanden lijken me irrelevant. Laat ons focussen op Adinkerke. En op Pilarski himself.

kan het iets vriendelijker ? dank u (!)

Re: Patrick Pilarski

Wat is hier onvriendelijk aan Gerben? Wordt alleen aangegeven dat Gibraltar niet relevant is of was.

67

Re: Patrick Pilarski

vleermuisje1971 wrote:

Wat is hier onvriendelijk aan Gerben? Wordt alleen aangegeven dat Gibraltar niet relevant is of was.

ik post het adres van de vader van Pilarski
ik post een foto van Pilarski
Dan vraagt iemand of we kunnen kijken waar dat is
en dan krijg ik zo'n reactie ?
Dat is onvriendelijk ja
als het haar niet bevalt dan kan leest en bekijkt ze het toch niet ?
vrij simpel
Een forum lid moet niet voor een ander forum lid gaan uitmaken wat interessant is of niet.
Het is voor mij en wellicht voor anderen ook Wel  interessant want Pilarski was daar.

Re: Patrick Pilarski

De foto's zelf zijn misschien minder belangrijk.

Steunt hij op de laatste foto ergens op, anders is zijn houding toch wel vreemd.

Het feit Gibraltar kan te doen hebben met smokkel. Ik heb ook al een paar keer willen aansturen op de Noord-Franse drugskoning. Maar telkens tevergeefs. Heb ook mail gestuurd ivm tip naar dit forum, maar ik wacht nog steeds op bevestiging/antwoord. Nu weet ik niet of ik alles publiekelijk moet maken, anoniem bericht sturen naar CWB ... men kan natuurlijk nog 10 jaar wachten tot alle daders en hulpjes dood zijn.

Uiteindelijk was het criminele wereldje destijds minder uitgebreid (en lokaler) dan nu. Als hij een (drugs)café/dekmantel had in Brussel dan is de kans groot dat hij de grote spelers uit die tijd kende aangezien drugsverkoop door select groepje georganiseerd werd.

Volgens mij lopen links en rechts door elkaar in dit verhaal met als ultieme regel: geld, macht en rijkswacht belachelijk maken. Net doordat ze door elkaar lopen, ze bewijsstukken vermengen raakt niemand er nog wijs uit!

Aan de linkerzijde Beijer met de entourage van Noord-Frans crimineel die bij jeugdvriend Beijer woonde, jeugdvriend heeft Beijer beschermd over waar hij was tijdens overval en is volgens mij als garagist verantwoordelijk voor de nepgolfjes die na de feiten overal te zien waren. Nog steeds in leven en leeft op grote voet alhoewel hij nog niet veel deftig heeft uitgestoken. Ik zie wel enkele bedenkelijke firma's op vrouw zijn naam. Dat men dit niet onderzoekt en hier op het forum genegeerd wordt kan ik moelijk begrijpen, terwijl men hier zowat iedere andere garagist hier al beschuldigd heeft. Hij heeft meerdere keren Beijers uit penibele situatie gered, maar wel een keer een fout gemaakt - of was die fout opzettelijk en laat hij zich van de domme.

Aan de rechterzijde Bouhouche met atelier bij Podevijn. Met sympathisanten - al dan niet onder dwang - van speciale eenheden en/of wnp en/of criminelen. En gestolen wapens?

Volgens mij is er hier op alle terreinen sprake van chantage en dwang. Volgens mij was ARI gewoon een manier om mensen te schaduwen zodat ze achteraf voor bepaalde feiten gechanteerd konden worden: criminelen (jarenlange gevangenisstraf via ex-collega's rijkswacht of meehelpen en straffeloos), ...

Re: Patrick Pilarski

Ik bedoelde de foto's van Gibraltar, de foto's van Pilarski zijn uiterst interessant. Een foto geeft toch een eerste indruk bij mij, over wat soort persoon het is, zijn karakter, ...

Re: Patrick Pilarski

Gerben, allereerst welkom op dit forum. Aubanel is al jaren een gewaardeerd forumlid die hier op regelmatige basis nuttige informatie deelt. Dus als Aubanel hier zijn mening deelt, respecteer dat dan en ga niet beginnen met HAAR. De foto is al gedeeld, adres is al bekend, vader allang verhuist en overleden.