1,081

Re: Christiaan Bonkoffsky

club_le-happy-few wrote:

Deze persoon verklaarde telkens dat de slachtoffers eind jaren 80 van politie bevestiging gekregen hadden dat alle daders reeds dood waren (afrekeningen in milieu)

Dit citaat kan gemakkelijk bevestigd of ontkracht worden door slachtoffers MAAR waar zoeken we dan nog naar? Zoeken we dan de daders die de daders afmaakten?

1,082

Re: Christiaan Bonkoffsky

» pnws.be

Iemand volledige artikel?

1,083

Re: Christiaan Bonkoffsky

Een artikel van Thierry Debels. Nu Bonkoffsky lijkt op de robotfoto die gemaakt is na de ]aanslag op Vernaillen net zoals hij lijkt op de robotfoto van de reus. Of hij het ook is is een andere zaak.

1,084

Re: Christiaan Bonkoffsky

Django68: clickbait of een ode aan het journalistieke werk van journalist Douglas die eerder een zeer uitgebreid artikel over de gelijkenissen tussen de robotfoto van de reus en de robotfoto van de dief van de Mazda had geschreven…

… het is Marc Van Damme die de robotfoto van de reus aan die van zijn jeugdmaat van Bonkoffsky koppelde…

…maar om dan de lus compleet te willen maken dat op basis van een bewering van Marc Van Damme en de optische gelijkenissen (zo je wil) tussen beide robotfoto’s Bonkoffsky dan wel de dief van de Mazda moet zijn geweest… dat is wel kort door de bocht.

Tenzij we wederom getuige kunnen zijn van een onweerlegbaar steengoede onderzoeksjournalistiek, die tracht het niveau van bijvoorbeeld Walter de Bock te evenaren…

…het is en blijft iedereen gegund maar het komt niet zomaar vanachter je computerscherm in de schoot geworpen. En het is absoluut niet zonder risico.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Tiens wrote:

…het is en blijft iedereen gegund maar het komt niet zomaar vanachter je computerscherm in de schoot geworpen.

En het is absoluut niet zonder risico.

De angst regeert, nog steeds. Ook Geens fietst er omheen in haar laatste boek. Je noemt elke vijfderangsfiguur die nog maar de deur open heeft gehouden voor Bouhouche bij naam, maar gaat cryptisch te werk als het gaat om een echt relevante naam waarbij puzzelstukken en dossiers in elkaar kunnen vallen.

the end heeft in die zin -hoewel eveneens cryptisch- enkele interessante uitspraken gedaan. Bossi & Aubanel idem. Of om recenter fenix te quoten ''Wat in Aalst is gebeurd, zal ook in Aalst blijven''.

1,086

Re: Christiaan Bonkoffsky

We zullen niks meer leren over Bonkoffsky van de Staat.

1,087

Re: Christiaan Bonkoffsky

fenix, deze persoon verklaarde telkens dat de slachtoffers eind jaren 80 van politie bevestiging gekregen hadden dat alle daders reeds dood waren (afrekeningen in milieu)

De enige bekentenis die we ooit kregen is zijn de manipulatie(S) in het dossier bij monde van de Minister van Justitie, zonder ze ooit te benoemen. Ik sta in nauw contact met 3 van de betrokken families en geen enkele familie kreeg ook maar feedback in die zin. Meer nog die families zagen geen kat. Misschien was dat gewoon valse info omdat de betrokken persoon zou ophouden met zoeken en spitten. In die zin is het wel belangrijk wie dit ooit zou medegedeeld hebben en aan wie, maar is alvast een vraag die ik ga stellen aan de CWB.

Voorts stel ik vast dat sommige forumleden meer weten dan dat wij weten. De puzzel zou gelegd zijn maar ik weet in ieder geval van niets. Hoe meer er dood zijn van de betrokkenen, hoe liever ik het heb, moet ik me dan ook geen voorstellingen meer maken hoe ze genieten van het zonnetje, een feestmaaltijd enz.

1,088

Re: Christiaan Bonkoffsky

Bekentenis van wat? Van manipulatie?

Re: Christiaan Bonkoffsky

Die persoon in kwestie was volgens mij geïrriteerd omdat we n.a.v. actualiteit over de Bende van Nijvel aan het discussiëren waren. Is inmiddels al meer dan 10 jaar geleden, want ze zijn al een tijdje overleden. Er is dan ook onmiddellijk over iets anders begonnen.

Ik denk dat ze wel vaak in Aalsterse op café gingen, en volgens mij zal dit wel de 'bron' geweest zijn. Daar heb ik zelf ook ooit verhalen gehoord... Sommigen vinden het blijkbaar plezant om zich interessant te maken met andermans miserie.

1,090

Re: Christiaan Bonkoffsky

Geen procureur heeft de dood van een killer aangekondigd omdat deze nog altijd onbekend zijn. Misschien een politieman gaf zijn eigen mening. Het is niet onlogisch te denken dat enkele daders van een of medere feiten van 82 of 83 werden vermoord door de daders van de tweede golf. Een grote deel van hun collega's dachten vermoedelijk dat ze presteren onder bevel.