1,111

Re: Christiaan Bonkoffsky

Django68 wrote:

De familieleden van Bonkoffsky hadden nochthans geen reden om over zoiets te liegen. Integendeel. Zijn broer vertelde dat Bouhouche en Beijer bij zijn broer over de vloer kwamen.Na 40 jaar wordt het spoor van de rijkswacht nog steeds afgeschermd.

Zou u Bonkoffsky hebben aangeworven?

Hij werd niet ondervraagd en legde geen bijkomende verklaring. Logisch.

Re: Christiaan Bonkoffsky

  • Was Christiaan Bonkoffsky tijdens de raids aanwezig in de winkels?

  • Was Christiaan Bonkoffsky enkel aanwezig op de parking?

  • Heeft Christiaan Bonkoffsky ooit iemand afgemaakt?

1,113

Re: Christiaan Bonkoffsky

» Nieuws

Poseur, ik denk dat het hier uit kwam. Mijn enige zekerheid is dat het stukje van Douglas De Coninck kwam. Kan het artikel niet meer openen. (Tekst werd door mij destijds letterlijk overgenomen)

Re: Christiaan Bonkoffsky

Mijn ideetje is een gevolg van de getuigenis van Theo K., in Overijse die op de parking, oog in oog komt te staan met een gewapende reus van 1m90—2m05. Deze reus (of dwerg zo je wil) heeft Theo K. zonder twijfel zien weglopen, want Theo bekeek de man frontaal in het aangezicht. Toch is Theo niet neergeschoten waardoor hij deze getuigenis met ons kon delen. Dit in vergelijking tot de scene binnen, waar Kristel Caron slechts één moordenaar heeft waargenomen en de overige twee gangsters rechtstreeks doorliepen naar het bureau van de gerant?

Daarom is mijn vraag: heeft in de winkel (of op de parking), iemand Christiaan Bonkoffsky, mensen zien afmaken? Want indien de man enkel ‘buiten’ op de parking te bewonderen viel, zou het kunnen dat hij daar alleen stond om enkel 'gaten in de lucht' te schieten
Want uiteindelijk staat de reus (Christiaan Bonkoffsky), mee op de opsporings affiche als volwaardig lid van de Bende van Nijvel?

1,115

Re: Christiaan Bonkoffsky

Etienne1420 wrote:

Zou u Bonkoffsky hebben aangeworven?

Aangeworven als wat? Ik begrijp je vraag niet.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Ik meen dat Etienne doelt op het drankprobleem van 'Bonno' en het risico dat je als organisatie loopt met dergelijke figuren.

1,117

Re: Christiaan Bonkoffsky

Inderdaad.

1,118

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wanneer is zijn drankprobleem begonnen?

1,119

Re: Christiaan Bonkoffsky

https://i.imgur.com/3BnpeWZ.jpg

1,120

Re: Christiaan Bonkoffsky

https://i.imgur.com/xpgDM3a.jpg