Re: Madani Bouhouche

En naar ik heb begrepen binnen 1 dag gecremeerd. Zoals ik Bouhouche heb leren kennen via deze website als een soort meester in de manipulatie en een grootheidswaanzin, zou het me niet heel erg verbazen als het een grote verdwijntruc zou zijn, maar uiteindelijk vertrouw ik de politiediensten die bevestigen dat hij slachtoffer is geworden van een noodlottig houthakkersongeval.

Veel belangrijker is de missing link. De link tussen Bouhouche en 1 van de Bendedaden. Die is er volgens mij nog steeds niet. Weet nog goed toen ik in 2007 in 1 ruk de hele website las, Bouhouche voor mij absoluut verdachte nr 1 was. Maar later ben ik hier van teruggekomen. Ik vind de Bende van Nijvel niet in zijn profiel passen. Zijn daden waren altijd verbonden aan een concreet plan. Hij was een slechterik zeker, maar was hij ook een seriemoordenaar? Of iemand die anderen tot seriemoorden aanzette? Dat geloof ik niet. Maar wie weet, komt de missing link ooit nog eens naar boven.

172

Re: Madani Bouhouche

In dat tweede deel van nooderlings betoog kan ik wel inkomen. Natuurlijk was Bouhouche een onmisbare schakel in de keten, een duivel in persoon, in de clinch met zijn eigen Noord-Afrikaanse roots. Hij heeft gestuurd, trainingen geleid... Maar ik vermoed dat hij - op enkele uitzonderingen na - het vuile werk aan anderen overliet. Misschien moet hij ergens gesitueerd worden tussen Bougerol en Beelen enerzijds, en commandanten te velde - Van Binst? Baugniet? Libert? - anderzijds.

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche en Mendez waren kind aan huis bij Garage Podevijn te Aalst. Mendez heeft er gewerkt. Wagens ombouwen, wapens, ... Garage Podevijn gelegen tegen bedrijf van fam. Van Den Abiel/Van Den Steen. Er was al die jaren spanningen tussen beiden, o.a. over het feit dat de ene soms geïrriteerd was dat men wagen parkeerde op een stuk dat eigenlijk al behoorde tot de eigendom van de andere. Volgens David leek het alsof de moordenaar even schrok/of hen herkende toen hij zijn ouders en zus vermoordde.

Dat vind ik toch al enkele belangrijke schakels.

174

Re: Madani Bouhouche

Ik ben er ook van overtuigd dat er een link is met de familie Van de Steen.

Wat het overlijden van Bouhouche betreft: ik heb al heel veel bomen gezaagd en de kronen uitgehaald. Als de tak onder spanning staat door zijn eigen gewicht of als de tak getakeld wordt om een bepaalde richting te vallen dan kan het voorvallen dat bij het minste de tak breekt en open splintert, maar dat de tak fenomenaal ontploft dat gans je gezicht onherkenbaar is, dat geloof ik niet! Zelf niet met sparrenhout.

175

Re: Madani Bouhouche

Als Bouhouche zijn gezicht helemaal onherkenbaar was en dat hij inderdaad de dag nadien is gecremeerd.

  • Mogelijkheid 1: Bouhouche heeft gepletterd gezeten tussen gans die boom.

  • Mogelijkheid 2: Bouhouche is onherkenbaar toegetakeld door zijn moordenaars.

  • Mogelijkheid 3: Bouhouche heeft een dwaalspoor gecreëerd en is de pist in.

176

Re: Madani Bouhouche

Ik ga voluit voor de derde optie, het ligt er dikwijls goed op maar in dit geval is het er echt over! Vandaag dood en morgen gecremeerd, dat is per expresdienst dan!

177

Re: Madani Bouhouche

Ik sluit me aan bij de twee voorgaande collega's, en opteer voor piste 3. Niet Bouhouche is gecremeerd, wel een slachtoffer van hem.

178

Re: Madani Bouhouche

Ik denk optie 2 want waarom zou Bouhouche de pist in zijn, hij was toch vrij? Of hij kreeg schrik dat ze hem ook zouden vermoorden, wat wil zeggen dat de Bende van Nijvel nog bestaat.

179

Re: Madani Bouhouche

Optie 2: Opgeruimd staat netjes. Bouhouche was een belangrijke schakel in vele duistere zaken, die beroepshalve veel wist over God en klein pierke. Dat hij vrij was opende de weg voor chantage naar bepaalde personen toe. En ik vrees dat er Franse autoriteiten bij betrokken zijn. Je cremeert niet zomaar iemand van vandaag op morgen. Hoelang duurde het eigenlijk voor er een Belgische rogatoire commissie ter plaatse was?

Re: Madani Bouhouche

Optie 1: Ik heb vertrouwen in de Franse justitie en in de Belgische uit het jaar 2005. Als het moord was op Bouhouche dan zou zijn familie en de lokale diensten in actie zijn gekomen. En het is lastig om een houthakincident in scene te zetten. Als Bouhouche was ondergedoken zou daar vroeg of laat toch wel een aanwijzing voor verschijnen, zoals zijn vrouw die ineens naar Zuid-Amerika verhuist. Hij zou dan ook meerdere mensen omgekocht moeten hebben die vast niet allemaal geboren leugenaars zijn. Misschien zijn die aanwijzingen er wel? Wat zegt bv Bouten over het overlijden van Bouhouche?