461

Re: Madani Bouhouche

Vreemd allemaal. Een reus, ingehuurde overvallers uit Frankrijk, buurman van Bouhouche in de bergen ... Verdwijnt na de dood van Bouhouche...

Re: Madani Bouhouche

Ik denk niet dat die buurman verdwenen is. En btw, je mag me voor gek verklaren, maar ik geloof er de ballen van dat het Danyboy was die onder die boom lag!

Re: Madani Bouhouche

In een onderzoek waar verscheidene lijken uit kasten vallen (of begraven liggen onder een brug) is het meer dan normaal dat er vragen gesteld worden bij de banale dood van een hoofdrolspeler. Heel dit gebeuren is omgeven door een mysterieuze mist van vraagtekens (het niet publiceren van foto's en beperkte media aandacht, het achterhouden van vingerafdrukken, het vreemde burgemeesterverhaal, ...). Kortom stel ook ik mij de vraag waaraan deze hoofdrolspeler deze privileges voor en na zijn dood heeft gekregen. Voordeel van de twijfel gun ik steeds aan diegene die onderzoeken verrichten in deze dossiers en zéker meelezen op dit forum.

464

Re: Madani Bouhouche

Neen Scaramouche, je bent niet gek maar de Joel is ook niet gek. Jullie hebben allebei gelijk (i.v.m. Jean-Paul Contat). Ziehier de verklaring:

Tussen 1980 en 1982 zat hij in Djibouti met het Vreemdelingenlegioen, tussen 1982 en 1986 zat het koppel in Frankrijk en tussen 1986 en 2000 zat hij terug in Vreemdelingenlegioen in Djibouti. En nu of tenminste in juni 2019 in Frankrijk.

Re: Madani Bouhouche

Ter info: document dat ik ontwing van Lauwin47. NB: 3 namen heb ik vervangen door xxxxxxxxxx:

https://www.mupload.nl/img/suxulaw3.jpg

Nog een documentje afkomstig van lauwin47:

https://www.mupload.nl/img/jeqqxti.jpg

En nog een derde documentje dat van lauwin47 op het forum mag geplaatst worden:

https://www.mupload.nl/img/n09f9hydl.jpg

466

Re: Madani Bouhouche

Toni Garcia dus ...

Re: Madani Bouhouche

Insp. Witse wrote:

Waar ik wel mee worstel is hoe Bouhouche die zeker zijn eerste boom niet zal geveld hebben (brandhout) hier zijn dood gevonden heeft. En geef toe, nadien ging het er wel heel snel aan toe. De vraag is natuurlijk hoe groot die boom was ...

Ik heb vroeger in een land gewoond waar ook geregeld mensen - ook zeer ervaren houthakkers - gedood of gekwetst worden bij het vellen van een boom. Daar is in principe niet abnormaals aan. Dat zijn ongelukken die gebeuren.

468

Re: Madani Bouhouche

Een man, Daniel Bureau, zou overleden zijn in een afgelegen gebied na een ongeval. Diezelfde man zou dan gecremeerd worden als Madani Bouhouche. Het lijk wordt op bevel van een zekere Ribler afgehaald (hetgeen er zou op wijzen dat het bevel niet kwam van een procureur, of wetsgeneesheer of parket of ...). En de Fransen hebben zich daarbij geen vragen gesteld. Lijkt mij niet de normale gang van zaken.

Ik schreef "zou" want er moet natuurlijk uitgezocht worden wie die Ribier is of beter gezegd wat zijn functie was. Wie (zou) dan de foto"s gemaakt hebben van het lijk op dewelke Vos zich baseerde om te besluiten dat dit het lijk van Bouhouche was? Want dan moeten we nog rekening houden met het feit dat het hoofd bijna onherkenbaar verminkt was.

Is het dan zo vreemd dat sommigen onder ons twijfelen aan het feit dat Bouhouche dood is (met dan nog de verklaringen van Van Haperen in het achterhoofd)?

469

Re: Madani Bouhouche

Zeer goed speurwerk cocunut! Wat was de lichaamsbouw van deze Daniël Bureau?

470

Re: Madani Bouhouche

Bureau is de naam van zijn madame.