1

Topic: Hypothese Cobra

Geen idee of jullie regelmatig de site van 'Les Tuéries' checken, maar volgens één welbepaald lid zou nog voor eind dit jaar - tijdens een persconferentie waarover hij tot nu toe geen details gegeven heeft - het mysterie rond de Bende van Nijvel ontrafeld worden. Dit bericht hoort eigenlijk op een andere plaats te staan maar dat is blijkbaar (tijdelijk?) niet meer mogelijk.

Weet absoluut niet wat ik hier van moet denken ...

Re: Hypothese Cobra

Ho, en is dat iemand die al lang lid is? Kan je aub de link geven?

3

Re: Hypothese Cobra

Mystère résolu. N'oubliez pas d'écouter une conférence de presse avant Noël. Pas besoin des Hollandais ou CEGESOMA. Nous sommes assez malin et intelligent et également nos remerciements à ce forum. Sans vos infos il ne serait pas possible d'y trouver si fuite les pistes et les preuves. Merci à tout le monde.

Het vergt misschien wel enig zoekwerk. Diegene die dit bericht gepost heeft, heet "Cobra" op het forum.

Re: Hypothese Cobra

Is dit nu groot nieuws of nepnieuws. Weet hier iemand iets van?

Re: Hypothese Cobra

Allez, ik hoop dat het echt waar is! Het zou dankzij het Franstalige forum zijn dat die persoon op het juiste spoor is gekomen? In elk geval, ikzelf ben ook van mening dat een forum een krachtig middel is. 32 jaar geleden hadden we enkel een telefoon of fax om met mekaar info te delen, nu dankzij internet weten we van alles op korte tijd. OK, soms misschien wat teveel info maar toch mensen, ik geloof sterk dat er ooit dankzij forums er iets gaat gebeuren. Om de een of andere reden is nu het moment aangebroken!

Re: Hypothese Cobra

Ik kan het eigenlijk niet geloven. Maar aan de andere kant, zouden er nu echt gekken zijn die zoiets op het forum plaatsen? Ik kan het bericht niet terugvinden maar ik neem aan dat P-51 niet te veel paddestoelen gegeten heeft zoals sommigen hier zich graag uitdrukken.

Als en indien iemand hier iets van wist dan neem ik aan dat dit forum zou ontploft zijn? Het blijft hier zo stil. Hallo, kent iemand een zekere Cobra van het Franstalige forum?

Re: Hypothese Cobra

coconut, ikzelf heb op het Franstalige forum eens een vraag gesteld aan "Cobra" (via "message privé"). Cobra is een Nederlandstalige naar mijn bescheiden mening.

Maar ik weet niet wie hij is. Misschien is hij ook wel op dit forum?

Re: Hypothese Cobra

Scaramouche, kan je hem dan niet eens de vraag stellen wat er achter dit bericht zit? Ben jij gaan kijken naar het oorspronkelijke bericht en eventueel de commentaar? Ik kan het niet vinden, het is trouwens P-51 die het gevonden heeft.

9

Re: Hypothese Cobra

6de bericht op de 2de pagina » tueriesdubrabant.winnerbb.com

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Hypothese Cobra

Cobra = Vermassen?