121

Re: Hypothese Cobra

Desondanks aanmoedigingen om te blijven heeft Cobra uit vrije wil die beslissing genomen. Op een forum moet je toch tegen een stootje kunnen. Verder weten we niet wat er speelde en is Cobra zeker nog welkom. Misschien leest hij nog mee en wil hij terugkomen daarom is het belangrijk positief te blijven en onderling geen oorlogen uit te vechten.

122

Re: Hypothese Cobra

De Onkreukbare wrote:

Allez, ze hebben nu waarschijnlijk hun goesting: Cobra wegpesten. Nu nog Coconut wegpesten. Nu gaat de zaak waarschijnlijk ineens met rasse schreden vooruitgaan ... Spijtig genoeg sinds 09/11/1985 tot vandaag zijn er al 11759 dagen voorbij en nog steeds geen enkele veroordeeld. Heb dankzij Cobra eindelijk inzicht in deze kingsize puzzel. De andere doe maar verder ... Succes!

Vermoedelijk mag je mij er ook nog bijrekenen. Wegpesten zou ik het niet noemen. Mensen met gezond verstand en inzicht hebben het inmiddels al door. "De Basis", "P-51", "LEO", "Coconut", "Insider" en "Luk Paard" mochten het ook slikken en kregen ten onrechte verwijten. Het is een feit dat er akte is genomen van berichten, dat er beweging is achter de schermen en dat er achter de schermen arbeidsintensief zal worden doorgewerkt. Enerzijds, de grootste ondankbaarheid dat met een overduidelijk opzettelijk karakter is omkleedt, is hier op het forum te vinden. Anderzijds, met Cobra deed ik ondertussen merkwaardige vaststellingen. Zijn conclusie en besluit dat hieruit voortvloeide is en was de juiste beslissing.

We stuitten op ondervragingen die verre van optimaal zijn en die absoluut verder onderzoek verrichtingen vergden. Voorafgaandelijke documenten niet onderworpen aan de normale juridische voorwaarden. We kunnen eruit afleiden, de ondervragers, Ex BOB'ers - Rijkswacht - Bescherming.

123

Re: Hypothese Cobra

Het is jammer dat Cobra als schietschijf gebruikt werd door sommigen en ook al waren zijn posts niet altijd even duidelijk en gestructureerd, ik heb er toch veel uit geleerd. Dat hij zich thans in de coulissen ophoudt, lijkt me dan ook niet meer dan meer begrijpelijk - ik kan overigens enkel maar toejuichen dat hij op de steun van enkele andere Forum-participanten kan rekenen - dit lijkt me een ideale biotoop voor hem en diegenen die achter de schermen toch een en ander in beweging willen brengen.

Er blijven overigens nog zovele pistes over waarover gediscussieerd kan worden. Ik kijk er naar uit, al zal ik de berichten van Cobra & Co (hopelijk slechts tijdelijk) wel missen.

124

Re: Hypothese Cobra

Inderdaad: de doofpot operatie draait op volle toeren. Belgium: The far west van het hoge Noorden. Zielig!

125

Re: Hypothese Cobra

Inderdaad. Ik hoop dat Regina en cobra meelezen. Al verdenk ik haar er nog eerder van dat ze samen met Luc Paard door de velden gallopeerd. Ik kan ze begrijpen. Om ze beiden een hart onder de riem te steken volgend stukje:

"Maar het staat er wel, zwart op wit, ondertekend door de betrokkenen. De kleine Regina Louf werd door pa en ma vrij ter beschikking
gesteld van een overjaarse macho uit het Antwerpse. Fijntjes voegen ze eraan toe: `Jaja, zij was verliefd op hem.' Zij heeft het gezocht. En trouwens: ze begon al borsten te krijgen. Say no more. Regina Louf was toen twaalf iaar. Voor wie zich zo graag een mening vormt over X1, leek ons dit een vrij essentieel onderdeel. Wij weten nog steeds niet wat het waarheidspercentage in haar verklaringen is. Eén vraag is wel beantwoord. Was er een familiale context die het mogelijk maakte dat deze vrouw op zo een jonge leeftijd in een dergelijk
milieu terecht kwam? Het antwoord is: ja.

Bron: De X-dossiers. Wat Belgie Niet Mocht Weten Over De Zaak Dutroux

gratis te downl. op het ineternet

https://archive.org/stream/XDossiersDe- … DeConinck.

Cobra, ooit staan jouw woorden ook zwart op wit .

Re: Hypothese Cobra

Coconut ben u een dame?

127

Re: Hypothese Cobra

De rechten verbonden aan de persoonlijkheid van ieder persoon, zijn verworven rechten en als dusdanig beschermd, zowel nationaal als internationaal. Elke mens heeft immers recht op zijn eer, zijn reputatie en zijn portret. Deze rechten kunnen helaas geschonden worden. De recentelijke ontwikkelingen van de informatica, laptop, Ipad, Ipod, Iphone, FB en Twitter die berichten en foto’s gratis via het world wide web verzenden maken zich hieraan eveneens schuldig.

Wat Cobra betreft, gaat het hem niet alleen hoofdzakelijk om schendingen van de eer aan zijn persoon door laster, eerroof en/of beledigingen, die strafrechtelijk kunnen vervolgd worden krachtens ART. 443 e.v. houdende het Strafwetboek. Laster is iemand iets ten laste leggen dat zijn goede naam beschadigt terwijl men zich bewust en wetende is dat het in strijd is met de werkelijke waarheid. Cobra is een rechtspersoon die beroepshalve zijn taak in eer en geweten uitvoerde. Een taak van openbaar belang. Eveneens het privé leven van Cobra werd op huidig forum aangetast met duidelijke omstandigheden beledigingen te berokkenen.

In gelijkaardige omstandigheden was een Arrest van het Hof van Beroep te Brussel zeer duidelijk .

De pers beschuldigde ten onrechte een advocaat banden te hebben met extreem rechts. Zij werden veroordeeld met een schadebedrag van 12.395 EUR. Een schadebedrag van eveneens 12.395 EUR werd toegekend aan een Rijkswachtcommandant die men ten onrechte ervan beschuldigde een onderzoek te hebben willen toedekken.

128

Re: Hypothese Cobra

Moderatie
Een slotje hier ?

129

Re: Hypothese Cobra

@ oesje vleermuisje, ik dacht dat jij een dame was.
Geen paniek, indien ik een vrouw ben dan kan ik mijn mannetje wel staan en indien ik een man ben dan heb je je laten leiden door mijn gevoelige kant.
Op dit forum probeer ik vooral onzijdig te zijn.

130

Re: Hypothese Cobra

kokosnoot is geen echte noot, maar een steenvrucht die groeit aan de kokospalm. Een kokosnoot groeit op met andere kokosnoten in een zogenaamde kokosnotenfamilie. Een kokosnotenfamilie is altijd geheel mannelijk of vrouwelijk, en nooit gemengd. In tegenstelling tot wat mensen denken is een kokosnoot, wanneer die nog aan de boom hangt, niet bruinharig, maar gewoon groenkleurig. Deze groene harde buitenkant wordt er na het plukken afgehaald, waardoor de harige binnenkant de nieuwe buitenkant wordt.

Gevaarlijk[bewerken]

Kokosnoten zijn de gevaarlijkste aan bomen groeiende dingen op aarde. Ze maken er een sport van te vallen op de hoofden van mensen die dom genoeg zijn onder een kokospalm door te lopen

Grapje lol