161

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

BURAFLEX is de juiste benaming ( dossier WNP )

De juiste naam is BURAFEX (Bureau des Affaires extérieures).

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

162

Re: Hypothese Cobra

Michel Libert zegt daarover:

"Il est indéniable que d'autres réseaux fonctionnaient de même façon avec les sus-nommés, usant comme destinataire global le vocable BURAFEX ou tout autre identification propre à leur vocabulaire. Mais par le mécanisme du calque opérationnel, il n'y avait aucune raison pour craindre une quelconque compromission.

Lors de nombreuses auditions près la PJ, on me demandait quelle différence y-avait-il entre le BURAFEX et le BURAFLEX ... Preuve supplémentaire que l'identification était "modulée" en fonction des réseaux."

163

Re: Hypothese Cobra

Het is een mooi verhaal en respect voor het vele werk. Maar ... Ineens kan Cobra wel duidelijk schrijven. Ineens is insider wel welkom. Toch is er nog veel dat niet klopt. En waar past Mendez in dit verhaal? Zijn er bewijzen? Mijn persoonlijke gedachtengang ging ook die richting maar met minder verbanden. Ik had Gol en co ook in het vizier weliswaar niet in dezelfde context.

Was het nodig de foraleden te verontrusten want dat is wel gebeurd?Enfin ik ben al tevreden dat er eindelijk duidelijke communicatie mogelijk is? Wat zijn de volgende stappen? Bestaat de vzw reeds? Zijn er al acties ondernomen? Kunnen we iets met dit verhaal? De forumlezer zal daar benieuwd naar zijn.

Maar desalniettemin en niettegenstaande er nog vele vragen open blijven staan toch een gemeende positieve kanttekening mijnentwege voor het onnoemelijk werk. Knap gedaan.

164

Re: Hypothese Cobra

De passage over Christian B. die soms zo dronken was dat Pilarski moest inspringen heb ik ook bij Van Rossem gelezen. Wat is de bron van die info?

165

Re: Hypothese Cobra

Ben wrote:
Bossi wrote:

BURAFLEX is de juiste benaming ( dossier WNP )

De juiste naam is BURAFEX (Bureau des Affaires extérieures).

Zenga wrote:

Bossi, is er een reden waarom je Buraflex blijft gebruiken ipv Burafex?

Ben en Zenga,

Lezen jullie onze berichten en de redenen waarom wij die benaming handteren? Ter bijkomende informatie werd deze benaming ook geacteerd door de heer Willy Acke. Waarom zoveel belangstelling daarover? Voor ons is dit van minder belang. Nogmaals, staat in het verhoor van Michel Libert verschillende malen vermeld. Een virtuele structuur in de misdaad net zoals de benaming PIO.

166

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

Waarom zoveel belangstelling daarover? Voor ons is dit van minder belang.

1) Omdat de vraag al eerder is gesteld of Buraflex hetzelfde orgaan is als Burafex (door dat P.V. waarin het fout staat). En omdat Libert in interviews altijd over Burafex spreekt.
2) Omdat de site een zoekfunctie heeft. Als iemand op Burafex zoekt dan komt hij/zij de posts over Buraflex niet tegen. Wat jammer is voor toekomstige zoekopdrachten.

167

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:
Ben wrote:

De juiste naam is BURAFEX (Bureau des Affaires extérieures).

Zenga wrote:

Bossi, is er een reden waarom je Buraflex blijft gebruiken ipv Burafex?

Ben en Zenga,

Lezen jullie onze berichten en de redenen waarom wij die benaming handteren? Ter bijkomende informatie werd deze benaming ook geacteerd door de heer ACKE Willy. Waarom zoveel belangstelling daarover? Voor ons is dit van minder belang. Nogmaals, staat in het verhoor van LIBERT Michel verschillende malen vermeld. Een virtuele structuur in de misdaad net zoals de benaming PIO.

Als dat van minder belang is waarom communiceer je er dan uitdrukkelijk over in 2 posts ?

168

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

Lezen jullie onze berichten en de redenen waarom wij die benaming handteren?

Ja, maar het is niet omdat het in een pv of een verslag van een verhoor verkeerd geschreven is, dat het daarom opeens de juiste schrijfwijze is. Zoals gezegd; BURAFEX is een afkorting en die afkorting staat voor Bureau des Affaires Extérieurs.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

169

Re: Hypothese Cobra

Tru Dat wrote:

Het is een mooi verhaal en respect voor het vele werk.
Maar ...
Ineens kan Cobra wel duidelijk schrijven.

Met verwijzing naar mijn onderstaand bericht.

Bossi wrote:

Het neemt ook niet weg dat ik mij bij enkele forumgebruikers kan aansluiten inzake de berichtgevingen uitgaande Cobra. Ik ben niet de enige die hem ondertussen adviseerde tot rust en kalmte wat zijn berichten ook ten goede zou komen

Bijgevolg verleen ik eveneens mijn medewerking aan Cobra voorwat ook de leesbaarheid betreft van zijn berichten.

Tru Dat wrote:

Ineens is insider wel welkom.

Uit welke van al mijn voorgaande berichten kan u mij ten laste leggen waar ik geschreven heb dat Insider ineens wel welkom is?

170

Re: Hypothese Cobra

Is dit echt nodig? Zijn er geen meer concrete vragen die een antwoord verdienen? Leg nu zelf eens eieren ipv naast de kwestie te kakelen (uw woorden Bossi).