181

Re: Hypothese Cobra

Nog niet maar alvast bedankt voor de tip.

Het is overigens moeilijk uit te maken wie de grote/grootste manipulator was : B of B. Eerlijk gezegd denk ik : B:-)

182

Re: Hypothese Cobra

Cobra , Het spoor pilarski interesseer mij wel. Pilarski zou de wapens die hij moest dumpen van een garagist in Meise hebben gekregen, heb jij enig idee wie deze was?

Cobra, is het volgend u mogelijk dat de Bende van Nijvel na de overval in Aalst naar de oude leegstaande militaire basis in kester is gevlucht als tijdelijk schuilhol? (Zeker niet satcom maar oude basis boven op de kesterheide)

Cobra , Pilarski zou gelinkt zijn aan robotfoto 17 en zou als schuilnaam Binard Giles gebruikt hebben. Pilarski zou mogelijk ook aan de steengroeve van lessines gelinkt zijn, dus mijn vraag aan cobra: Is het mogelijk of juist dat er meerdere wagens in de steengroeve van lessines liggen op ongeveer 33 meter diep?

Re: Hypothese Cobra

Gol werd vicepremier, minister van Justitie (SV/SE) en institutionele hervormingen in 1981 en in hetzelfde jaar begint Mendez bij FN (wapenfabriek). Drugs for weapons or weapons for drugs? Ik mankeer Mendez in het verhaal.

184

Re: Hypothese Cobra

Waar Mendez past in dit verhaal is nog niet duidelijk en zo zijn er nog wel zaken. Maar toch vind ik het.een prijzenswaardig Titanenwerk van Cobra. En zijn stukken berusten volgens mij voor een zeer groot deel op waarheid. Nu nog alles samen met de ontbrekende delen in een geheel gieten. Doorzetten Cobra knap werk. En alvast bedankt want daar zit enorm veel tijd en moeite in.

Re: Hypothese Cobra

Mendez was natuurlijk erg vertrouwd met Aalst ...

186

Re: Hypothese Cobra

Ik heb dit met veel belangstelling gelezen, en het lijkt allemaal heel plausibel.

Wat me doet huiveren, tenzij ik het verkeerd zie: is de overval in Aalst dan alleen gebeurd om Palsterman uit te schakelen? En al de rest is collateral dammage ?

187

Re: Hypothese Cobra

Dat Aalst enkel was om Palstermans uit te schakelen kan ik moeilijk geloven - dit kon dan toch op een veel eenvoudigere manier.
Zoveel risico lopen om één persoon uit te schakelen? Alles kan uiteraard maar ik betwijfel dit toch sterk.

Re: Hypothese Cobra

vraag voor Cobra ;
Acht U het mogelijk dat er uitvoerders of helpers geselecteerd werden uit de practical shooting clubs?
Kan het zijn dat Bouhouche die rekruteerde, en heeft U weet van een clandestiene club die nooit werden genoemd op dit forum.?

189

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

Inkomend bericht uitgaande Cobra, dd. 23 januari 2018 om 13.16 uur

Aan Insider:

Zal de Pv’s van info dan maar aanpassen zeker. Staat in 1973 (contact met DEA) maar gezien jij alles weet ga ik mij onthouden van verder commentaar op dit forum.

Firma octraco = medeoprichter

Maar gezien jij de beveiliging deed van extreem-rechtse vergadering. Dacht dat daarvoor de GAP was opgericht. Weer een leugen in een info proces – verbaal? (Barbier)

Het is Burafex, maar in alle dossiers staat Buraflex. Lees eens PV's ondertekent door Libert, maar ja, alles lijkt dus Cobra Bond. Merci

Ga vanaf nu mij onthouden gezien jij de juiste persoon bent op de juiste plaats. Geprivilegieerd

Met alle respect sta mij dan één vraag toe. Hoe komt het dat je er zo een lange tijd overdoet?

Het is nu duidelijk dat wij maar leken zijn.

Zal  zwijgen over de WACL en de financiële voordelen die Reagan gaf om aan poen te geraken voor zijn ideeën.

Bon, ga me nu verder focussen op belangrijker zaken.

Blaas ze hier allemaal van hun sokken en vergeet de premie niet.

Blijf maar rustig bezig.

Heb mijn doel bereikt.

GAP stond in voor de bewaking van de WNP leden en genodigden.

Gezien jij de bewaking deed blijft er niet veel keuze over:

Lekeu (overleden)
Cocu (overleden)
Van Vinck (overleden)
Dauphin ( leeft nog)
Calmette ( ??)

Keuze te over of misschien dat de WNP leiders  er ook niets van kenden.

___________________________________________________________________


Bericht uitgaande Cobra, dd. 23 januari 2018 om 15.22 uur

Ter uwer verdere info vanwege Cobra Bond:

Komt uit Wikipedia letterlijk:

De Verenigde Staten waren bevreesd dat de Sandinisten een springplank zouden vormen voor het communisme in Latijns-Amerika. Vanaf 1981 steunden de Verenigde Staten de Contra's, een verzameling gewapende groeperingen van verschillende pluimage, die een afkeer van het Sandinistische regime gemeen hadden. De belangrijkste groepering was het FDN, een vanuit Honduras opererende terroristische organisatie die zich tegen zowel militaire als burgerdoelen richtte en grotendeels bestond uit voormalige leden van Somoza's Nationale Garde. Een andere groepering, het in 1983 opgerichte en vanuit Costa Rica opererende ARDE, werd geleid door Edén Pastora, een voormalig Sandinistisch kopstuk die het oneens was met de 'communistische' koers die na de revolutie werd ingeslagen. Onder Pastora's aanhang bevonden zich veel Miskito-Indianen die door de Sandinisten met geweld van hun land waren verjaagd.

In 1982 verklaarde het Amerikaanse Congres dat de contra's terroristen waren en dat de VS ze daardoor niet zouden moeten steunen, maar president Ronald Reagan bleef clandestien toch hulp sturen aan de contra's. Dit leidde o.a. tot het Iran-contra-schandaal.


Reactie op jou schrijven: lees goed de data's:

2. Bewakingsopdrachten: privé of via OMD's. De afkorting heb ik maar van wat? Staat niet in delta files

3. Bouhouche zou dat niet graag horen maar volgens Barbier was hij een buitenhulpje van de bende

4. Lees de verklaring van Libert ( proces - verbaal 1184 van 9 april 1986. 22 maal het woord BURAFLEX maar moet BURAFEX zijn, correct. Maar bestond die burafex wel??

5. Die kleine levering in A'pen ?  Leg ons dat nu eens uit...

6. Ergens in 1985 is hier Pierre Maltais geland..... Leg me eens uit wat die kwam doen . Je moet die zeker tegengekomen zijn ....

7. Dus jij kende Paul Latinus goed? Je was dus een vriend van hem of niet?

Je ziet Cobra Bond speelt op de bal. (ergens teveel eer Bond ==>> nooit geen vrouwen in zwijm zien vallen voor een klein visje zoals ik)

COBRA

Door een dergelijke reactie laat je goed blijken nergens van te weten. Je hebt iets gelezen over BURAFEX maar noemt het BURAFLEX door een typfout. Geen enkel probleem maar blijf niet doordrammen dat jij degene bent die gelijk heeft.

BURAFEX staat voor Bureau des Affaires Extérieurs, dus waar jij die 'F' vandaan haalt? Maar hoe je het noemt zal mij een worst zijn, als je maar weet wie het waren en wat zij deden en juist hier mankeert het aan. Jij komt met het verhaal over een 'Monsieur Guillaume', die de oprichter van BURAFEX zou zijn, maar geen antwoord op mijn vraag wat zijn achternaam was, en ik zeg 'was' omdat hij reeds  is overleden. Maar dat stond zeker niet in het pv. Zijn achternaam begon met een 'M', mag jij het aanvullen. Overigens was hij niet de oprichter maar fungeerde als voorzitter om Armfelt en Vanden Boeynants uit de wind te houden.

Je lijkt nogal geraakt door mijn omschrijving 'Çobra Bond',maar wat verwacht je als je met een verhaal komt over de geheimzinnige Cobra, die als geheimagent 'O', toegang heeft tot alle vergaderingen, van alle cellen. Dan zal ik nog maar niet praten over het Poetin-verhaal. Stond dat ook in een pv?

Reagan heeft indertijd na zijn verkiezing een dankwoord gericht aan de WACL voor de steunbetuigingen tijdens zijn verkiezing. Op geen enkele wijze heeft Reagan financiele steun verleent aan de WACL omdat deze organisatie, gelijk daarop een andere weg insloeg waar topmensen als Armfelt zich niet in konden vinden (correspondentie in mijn bezit net als de correspondentie tussen Van den Heuvel en Bill Casey).

Wat de leveranties van wapens in de Iran contra affaire betreft:

Volgens de New York Times, leverden de Verenigde Staten de volgende wapens aan Iran:

    20 augustus 1985. 96 TOW-antitankraketten
    14 september 1985. 408 TOW's
    24 november 1985. 18 Hawk luchtdoelraketten
    17 februari 1986. 500 TOW's
    27 februari 1986. 500 TOW's
    24 mei 1986. 508 TOW's, 240 Hawk-reserveonderdelen
    4 augustus 1986. Hawk-reserveonderdelen
    28 oktober 1986. 500 TOW's

Staat ook op Wikepedia. Een heel ander verhaal dan de Sandinisten.

Maar lees de reacties maar eens, sommigen zijn het met jou eens en ik zeg duidelijk 'jou' omdat ik denk dat hier sprake is van Cobra-Bossi-Bond. Ga rustig door met je verhaal. Je hebt volgers maar reken mij daar niet toe. Mocht je alsnog met een acceptabel verhaal komen, zal ik mijn verontschuldigingen aanbieden en reageren. Nu komt het neer op: "Die van mij is veel groter dan de jouwe".

190

Re: Hypothese Cobra

Kijk Insider, jij zit hier al jaren te leuteren dat je meer weet maar toch merk ik dat dat niet het geval is. of je bent van slechte wil en uit op iets anders. Alles is beter dan niets doen en haantjesgedrag vertonen. En al is het Cobra Bossi Bond zij doen echt hun best dat kan ik helaas van jou niet zeggen. Voor Cobra ga door negeer negatieve comments en hou je doel voor ogen.