21

Re: Hypothese Cobra

LEO wrote:

Liep er bij Dyane geen rijkswachter rond die het prettig vond om slangen in het bed van zijn collega's te werpen? En noemde men deze dierenvriend niet "Cobra"?

Noemde hij niet Python?

Re: Hypothese Cobra

Misschien kan Ben aan de webmaster van het Franstalige forum vragen welk IP-adres Cobra gebruikt? Dit zou interessante gegevens kunnen opleveren. Als die Cobra echt iets weet hoop ik dat hij via een VPN gewerkt heeft.

23

Re: Hypothese Cobra

Araneus, uw bedoeling zal wel goed zijn maar ik persoonlijk ben hier niet voor te vinden omdat wij o.a. op dit forum met een nickname werken met als bedoeling 100% discretie. Wat cobra betreft zullen we wel zien zeker. Maar ik ben wel benieuwd.

Re: Hypothese Cobra

"Cobra" heeft op mijn "message privé" nog niet geantwoord.

Re: Hypothese Cobra

kenza wrote:

Araneus, uw bedoeling zal wel goed zijn maar ik persoonlijk ben hier niet voor te vinden omdat wij o.a. op dit forum met een nickname werken met als bedoeling 100% discretie. Wat cobra betreft zullen we wel zien zeker. Maar ik ben wel benieuwd.

Als je 100% discretie wil zal je met een VPN moeten werken! Let trouwens op met discretie, de meeste forumsoftware is daar niet zo goed in.

26

Re: Hypothese Cobra

Ken ik echt niets van, is Chinees voor mij. Ik ben nog van voor de Cola Light.

Re: Hypothese Cobra

Zoals je wel zal weten, kan een ip-adres iets vertellen over de locatie waarvan je post. Als je van op je werk iets zou posten in een forum dan kan in de meeste gevallen je werkgever achterhaald worden o.b.v. het ip-adres. Eenvoudig uitgelegd kan je een tooltje op je pc zetten waardoor je via een versleutelde verbinding je berichten ergens anders op het internet zet. VPN is inderdaad iets 'Chinees'. Dit wordt in China zeer veel gebruikt om de Chinese internetsensuur te omzeilen.

Het ip-adres van Cobra kan ons dus iets vertellen over deze persoon, is het een hoax, van waar post hij, gebruikt hij VPN/proxy, ...?

28

Re: Hypothese Cobra

Dit is weer zo'n geval van iemand met chronisch aandachtstekort. Onbegrijpelijk hoe jullie zulke zever kunnen geloven.

Re: Hypothese Cobra

Als je alle mensen die ooit de oplossing van het Bende-verhaal aankondigden op elkaar zet krijg je een stapel van minstens drie keer de Boerentoren.

30

Re: Hypothese Cobra

"Une vielle cassette video (Pinon) de 72 minutes et quelques secondes mise à jour sur un file .mp3 (bien réussi, fantastique)."

Bron » anneesdeplomb.topdiscussion.com

"Le plus grand lien que je viens d'avoir c'est l'exécution de Jan Pasterman qui devrait être descendu la veille d'Overijse à Alost mais du à son absence (Congo?) a été retardé."

Bron » anneesdeplomb.topdiscussion.com