321

Re: Hypothese Cobra

François was BND. Hij werd naar de USA gestuurd door zijn "vriend" Beaurir.
De rest was gedetacheerd.
Lekeu was een goede vriend van François en samen met Bouhouche en nog een paar o.l.v. François hadden ze een bijverdienste door in hun privé tijd te klussen voor de DEA Guy Eaton. Terzelfdertijd moesten ze zogenaamd gevoelige info verzamelen over links gerichte personaliteiten? In feit ging het vooral over 'het wippen" van deze personen.
De fichebak van 122 fiches meegenomen door Vernaillen op bevel van Beaurir bevatte gevoelige info zelfs over Beaurir.
In feite was de eerste spoor van de bende de BND: bijklussen voor eigen belang en verzamelen van protectie.
En bouhouche die bevoorraadde de roze balletten met drugs.
Goffinon en Vernaillen: koude oorlog.
Zoals in vorige post had Goffinon een indicateur : Farcy .
De Gof gaf info door aan Libert maar enkel omdat de Gof wilde infiltreren in WNP.
Het geheIme verslag in 3 ex. dat de Gof opmaakte gaat over zijn manier van werken en volgens hem was de bende niets anders dan Bouhouche-Smets-Calmette (Wackenhutt => CIA met de hulp van eli Massagrande ( ex sac)
wat betreft Farcy: had een villa waar 2 commissarissen van de sv afdeling Charleroi ( vrienden van Le Canard) en extreem recht gezind veel samen kwamen en niet om over koffie te kletsen.
voor wat? wie??
Feit : deze kogelvrij vest , dat gevonden word tijdens de 2de huiszoeking, wordt door enkele leden van de WNP herkend als zijne één van de kogelvrij vesten die gestolen zijn in Temse. Maar de speurders doen dit af als zever omdat de vest niet overeen kwam met de beschrijving van de inventaris. Waar die speurders nooit aan dachten was dat iemand die 'beschrijving" had "aangepast"...

Feit: buiten bouchouche zijn die 6 andere RW'ers nooit verontrust zelfs toen zij "verdacht" werden....( dat was de kunst ze laten vergeten om te kunnen ageren)
en 8 occasionele notoire criminelen die werden afgehuurd volgens hun beschikbaarheid, + enkele bende hulpjes waaronder Jendrain, Lender enz.
Bouhouche volgens Tilmant en Borlo wanneer hij meewerkte zou de nodige papieren krijgen van Jean Gol en nodige geld dat kwam van de premie van Delhaize.
komt tientallen keren voor in diverse verhoren en vooral Bultot begin  1985 is daar heel expliciet in.
zocht nieuwe experts à 500.000 BF/man/maand.
Toen men hem vroeg waar dat geld zou vandaan komen zei hij: van de premie van Delhaize.
daar is iets goed mis en de opzoekingen hieromtrent zijn ten einde. Maar eerst wacht men de reactie af van Delhaize.
Maar dat stinkt van hier tot ginder.
Feit: een "bende" moest de flikken bezigohouden , de bevolking terrorisen om dat de echte trafieken te camoufleren: drugs<>wapens voor allerlei "geheime "operaties waaronder Libanon en contra's-belgian-gate.
Dus alle flikken zoeken ander de "bende" en ondertussen gaat men op zijn dooie gemak wapen-drugtrafieken organiseren onder de "hoge" protectie (zijn bewijzen van.....)

wat betreft: La Cosa Belgica:

https://fr.scribd.com/doc/44592199/Godbille

werd nooit "gepubliceerd" ==>> dikke pot au vin

en deze van Nebula

https://fr.scribd.com/doc/45128627/Atlas-PDF

amusement : geheime verslagen in het "frans"

De waarheid overstijgt de fictie

en de cel heeft nog meer links gekregen dan deze en resultaat : ZIP OF MISSCHIEN TOCH NIET?

en alles speelde zich af in de club Happy Few ( zaten zowel notoire criminelen als magistraten, industriëlen >La Cosa Belgica

322

Re: Hypothese Cobra

heb een passage kwijt
Van Weyckamp verkocht een (zijn ?) kogelvrij vest aan Maurice Lammers toen Eric in den bak zat.
Deze kogelvrij vest werd gevonden tijdens de 2de huiszoeking bij Lammers en werd herkend door WNP leden als zijnde een gestolen kogelvrij vest van Temse.
Lammers: kogelvrij vest ?
en dan komt de passage
voor wat? voor wie?

323

Re: Hypothese Cobra

Wat die kogelvrije vesten betreft, heb ik wel het volgende gevonden: ondervraging Gaston Laffineur (ex-RW) door Schlicker, datum 9/10/1985, staat vermeld in het dossier Pinon/Latinus (de korte, "gekuiste" versie) » Forum

324

Re: Hypothese Cobra

Heb dit gelezen
https://fr.scribd.com/doc/45128627/Atlas-PDF

De helft van de namen hierin vermeld zijn rijk genoeg  om de andere helft van de wereld om te kopen.

Verdommen he, heb ooit de kans gehad om met van Rossem te praten maar ben weggelopen van hem omdat ik anders mijn frieten niet meer binnen kreeg.

Van Rossem kende Felix P he.
Denk dat ik nu ook weet wat Acke op het spoor was, het heeft waarschijnlijk verband hiermee.
Felix P was in Duitsland aangehouden en opgesloten maar was goed bevriend met
Konrad Adenauer (die hem uit de gevangenis loskreeg na een dubieuze nucleaire deal)

Stond er in de nota s van Acke niet vermeld dat hij contact moest nemen  met de duitse
BK.....enfin, ken de lettercombinatie niet meer maar denk dat dit op Duitsland sloeg.

Van Rossem die zogezegd naar Bouten belde om te vragen wie Felix P was? Kan niet, ben er zeker van dat.........

Moet oppassen wat ik hier schrijf natuurlijk.

Komaan Van Rossem, zeg dan tenminste dat dit een leugentje was om dat je iets wou uitvissen of ......weet ik veel. Maar beken gewoon dat dit de waarheid niet was.

Of wacht, je kan dat niet bekennen. Ik snap het, je wil nog wat blijven leven in tegenstelling tot wat de boekskens ons wijsmaakten.
Of mss ben je bang alweer in den bak te belanden, Nihoul wil men niet meer oppakken maar of ze jou gerust zullen laten betwijfel ik. Ben je dan echt niet aan compromitterende foto s geraakt zoals de rest?
man man, zit hier heerlijk gezegd liever aan deze digitale cafetoog dan echte speurder te zijn, hoe frustrerend moet het zijn te weten en te moeten doen alsof.

325

Re: Hypothese Cobra

Wat betreft JPVR: https://www.docdroid.net/Rwl5aog/fpred.docx#page=2

326

Re: Hypothese Cobra

Vervolg van het verhoor ... copy & paste lukte niet echt goed maar er staan toch wel heel interessante dingen in. Dit is dus een ruwe versie, jammer genoeg...



Dans cette salle ssentraînait également un flamand d ' 1 , 9 0 m , blond-roux, quasi-chauve, yeux bleu-verts ainsi pesé 90 kg et pesant actuellement. Il aurait manifesté à Doel (Anvers) dans une manifestation pacifiste.

Mon informateur m'a précisé que dans cette salle on enseigne à tuer à main nue en 7 places différentes. Mon indicateur m'a informa que ce groupement armurier dont il ignore l'identité et un pompiste-garagiste dont le siège d'exploitation se trouve chaussé de Waterloo en face de l'innovation près de La Bascule. Ce garagiste aurait ou aurait eu une camionnette.

Fréquentait probablement cette salle, car mon informateur le connaît, un certain MARC, libanais, assez snob, roulant en BMW, jouant au billard dans un café dans  les environs de Ma Campagne. Ce MARC et Jean-Francis placent des systèmes de sécurité (vitres et alarmes) dans des ambassades dont certainement l'ambassade du Liban. Ce MARC donnaissait très bien le Gemayel, le président du Liban qui a é assassiné.

Parmi les 15 , il y aurait eu également une petite femme.

Mon informateur ainsi que son épouse, connaît un journaliste arabe, ayant du sang princier.

Paul Latinus aurait connu une certaine Marie-Héléna,xxxxx qui lui a été une amie fidèle et dont le frère habite Paris. La mère de Latinus
connaîtrait l'adresse de cette Marie-Hélène. Paul Latinus aurait connu également une certaine Thérèse qui buvait énormément, ayant 3 enfants, une femme de moeurs légères. La mère de Paul Latinus aurait détenu 2 carnets de couleur bleu et bordeau plus un dossier secret sur l'opération à Kolwézi. Elle aurait détruit' ce dernier dossier.

Mon informateur connaissait bien BARBIER et savait que deux personnes avaient été tuées à Anderlecht. Il affirme que ce double assassinat n'est pas un assassinat gratuit du groupe mais bien un règlement de comptes pour des problèmes financiers.

Le groupe des 15 en voulait à Khadafi dans le sens de faire contre-poids au  terrorisme lybien.

Lecture faite, persiste et signe.

Mon informateur m'a remis comme preuve de sa connaissance de Latinus une carte que je vous remets comportant l'écriture de Latinus,
et renvoyant au club d'arts martiaux
Mon informateur connaît très'bien'Mr Albert Toch de la PJ. de Bruxelles, pour preuve, il m'a remis une carte de visite de cette personne (exact)

327

Re: Hypothese Cobra

coconut wrote:

Heb dit gelezen
https://fr.scribd.com/doc/45128627/Atlas-PDF

De helft van de namen hierin vermeld zijn rijk genoeg  om de andere helft van de wereld om te kopen.

Verdommen he, heb ooit de kans gehad om met van Rossem te praten maar ben weggelopen van hem omdat ik anders mijn frieten niet meer binnen kreeg.

Als je van Belgische nationaliteit bent, is jou dat vergeven:-)

Van Rossem kende Felix P he.
Denk dat ik nu ook weet wat Acke op het spoor was, het heeft waarschijnlijk verband hiermee.
Felix P was in Duitsland aangehouden en opgesloten maar was goed bevriend met
Konrad Adenauer (die hem uit de gevangenis loskreeg na een dubieuze nucleaire deal)

Stond er in de nota s van Acke niet vermeld dat hij contact moest nemen  met de duitse
BK.....enfin, ken de lettercombinatie niet meer maar denk dat dit op Duitsland sloeg.

Van Rossem die zogezegd naar Bouten belde om te vragen wie Felix P was? Kan niet, ben er zeker van dat.........

Moet oppassen wat ik hier schrijf natuurlijk.

Komaan Van Rossem, zeg dan tenminste dat dit een leugentje was om dat je iets wou uitvissen of ......weet ik veel. Maar beken gewoon dat dit de waarheid niet was.

Of wacht, je kan dat niet bekennen. Ik snap het, je wil nog wat blijven leven in tegenstelling tot wat de boekskens ons wijsmaakten.
Of mss ben je bang alweer in den bak te belanden, Nihoul wil men niet meer oppakken maar of ze jou gerust zullen laten betwijfel ik. Ben je dan echt niet aan compromitterende foto s geraakt zoals de rest?
man man, zit hier heerlijk gezegd liever aan deze digitale cafetoog dan echte speurder te zijn, hoe frustrerend moet het zijn te weten en te moeten doen alsof.

328

Re: Hypothese Cobra

P 51 ik denk dat wij wel al met Van Rossem hebben gepraat

329

Re: Hypothese Cobra

Jandrain was erbij in Overijse en nog op andere plekken. ( en kenden de namen van zijn "opdrachtgevers" => was een bendehulp + hulp in andere operaties ( stay-behind) ezn. stiefzoon van Colonel de Buyst (SGR) vriend van Kolonel Militis ( SDRA8) vriend van De Vliegere ( SV) vriend van Jean Bougerol ( P.I.O.) en vriend van Bernard Mercier en vriend van Paul Latinus. De cirkel is rond.

Colonel De Buyst = manager van een home van vooral jongeren, simpel van geest , 45 in totaal 40 zijn er para commando geworden allen met extreemrechtse opvoeding en vooral de "voorraad" van extreemrechtse organisaties ( waaronder bendehulpjes)

Heb iemand gevonden en gesproken die een "goede" kameraad was van Jandrain.
Na 15 minuten wist ik meer dan miljoenen pagina's dossier bende en vooral hij had nog enkele "zaken" die hij gekregen had van Jandrain.
Die man houdt van zijn afzonderlijk cocoon leven en heb hem ook zijn 'cocoon' beloofd.

De "rosse" vlaamse reus van in de Bikba die daar dikwijls was en die andere leden van de WNP niet kenden...
Dacht eerst aan H.Moelants = de demonstratieleraar van Calmette in andere sportzalen maar dan moesten al die leden van de WNP die kennen ( dus niet geval) ( kende hem ook niet na 6 maanden close combat)

totdat ik dezelfde beschrijving tegen kwam bij de derde man aanslag Vernaillen, Overijse en vooral in het vergeten PV van Gent
waar diezelfde beschrijving voorkomt bij de prive commando van Calmette.
en ergens las ik dat die beschrijving als 2 druppels water zou kloppen met ene Christian B.(onderzoeksjournalisten)
dus ben ik de lichtingen ( 1ste en 2de lichting BOB enz.) gaan inkijken + een kopij van een lijst van 60 elite personen ( echte lijst ligt bij Kausse )en guess what???

3 reuzen: Christian B. Johan D., Amory = 3 ex-RW en  linkshandig? ( Overijse)

Wat mogen wij bewijzen in nevenonderzoek
1. samenzwering tegen de interne veiligheid van de staat door zetelende magistraten en leden van de andere Machten + hooggeplaatste personen
2. schendingen van het Grondwettelijk Beginsel: scheiding der Machten
3. Machtsoverschrijding : magistraten + politici
4.Valsheid in geschrifte, gebruik hiervan voor eigen belang ( carrière), huisdiefstal, heling, bedrieglijk wegnemen van legale inbeslaggenomen goederen,
5.Misbruik van ambt: zie 4
6.halsmidrijven: landverraad
7. vrijwillige slagen en verwondingen, zonder het inzicht te doden maar met de dood tot gevolg ( 2 "zelfmoorden") + doodslag met voorbedachte rade in bende met verzwarende omstandigheid personen onder toezicht, misbruik van macht enz.
8. pedofilie: intieme contacten met minderjarigen onder de 15 jaar  met bezwarende omstandigheid : onder toezicht
9.machtsmisbruik door het doen "verplichten" van meerderjarige vrouwen aan sexpartijen: anders verliezen van hoederecht


Ken klokkenluiders die voor minder werden gekloot, gepest door carrière geile 'hoe moet ik die kwalificeren' in het parket.

IS DAT NIET GENOEG???

@La Cosa Belgica

330

Re: Hypothese Cobra

heb Jean Pierre gesproken.

Die man bij hem was niet Félix P.

ken de naam. Bezit het volledig dossier Bende ( met alles erop en eraan ........ exact)

Wachten af tot einde februair

maar vooral die 2 gewapende pipo's interesseerden mij ( alleen sv mocht gewapend binnen of leden met een diplomatieke pas)

Helena Ruiz ( eerste liefde van Latinus, ), spaanse falangiste
ex-vriendin van de vriendin (Tunesische werkte in UCL) van Smets....
vluchtte samen met Latinus naar Chili
ging wonen ergens in de Baleraren
en kreeg ergens in 1994 bezoek van iemand van de sv (had nog 100 dossiers in haar bezit opgestuurd door Latinus in maart 1994)