361

Re: Hypothese Cobra

wordt gevraagd van "hogerhand" voorzichtig met de mijn slogan ( heb een "patent" aangevraagd) @ La Cosa Belgica  omdat dit "erover is"

Ga terug naar "officiële stukken"
Buiten Mathot ( gangster met een das)
Guy Spitaels ( ging zich "bevoorraden" in Maastricht in de privé club van Van Vreckom ( minderjarigen)
Ene Minister van Justitie Ph.Moureau ging op strooptocht met 3 hogere officieren om  een video cassette te gaan stelen bij Ciwy
om zijn aartsvijand te kunnen "afpersen"
strafbare feiten: 
ten laste van: publieke ambtenaar / ambtenaren met leidende functie
uit hoofde van : poging tot diefstal met bezwarende omstandigheden: braak, bij nacht, in bende in een bewoond pand.
poging tot afpersing.....
hoeveel jaar staat daar op??
en wie heeft dat onder tafel ...... naar alle waarschijnlijk iemand die carrière wilde maken en carrière gemaakt heeft.
(Wij wisten al wie in 1979 maar niet wat )
Jean Gol, Willy Declerck ( Distrigaz Affaire, Eurosystem legalisatie), André Cools => figuranten bij Nebula van Félix P.
VDB ( gewezen minister van Defensie ) en "godfahter" van het financieel gesjoemel.
En wat nog erger is : de Koning verleende een adelijke titel aan iemand die 15 maanden voorwaardelijk heeft gekregen ( BOAS affaire) en die deze titel heeft mogen behouden.
Dus eerst gangster worden en...... is dat de voorwaarde .....dan baron, ridder, graaf ......

en wat vindt je van dit ( franstalig forum)==>> boîtes à partouzes

Présents à la partouze de FAULX : Serge MOUREAU - Jacques DE WINNE -
Clients des ATREBATES : MARNETTE et ALEXANDRE
Episode du club d’O avec accident bidon de MARNETTE
Autres clients : Claude MARTIGNY (VIGAUFRA) - GOL - Francis BURSTIN - Serge
KUBLA - Léon DEFOSSET - DONDELINGER (Comm Européen) et sa « pute »
JOSETTE - COLLIGNON (Comité R) - DOUDOU (avocat de ROXANNE) - DE
VISSCHER (Juge de Paix - NEYRINCK (Notaire - chef cabinet DEFOSSET)
MOUREAU organisait des partouzes dans sa ferme de LINSMEAU
NEYRINCK organisait des partouze chez lui rue Lemonnier

en dit ( Nihoul affaire)

AUDITION de JADOT Guy (14/06/35)
Il a été informateur de MARNETTE-REYNIERS-DE VROOM
Il a participé à des partouzes au CLUB D’O et aux ATREBATES
Il a connu FORGEOT via VANDERBEKEN Guy
MARNETTE et REYNIERS ont participé à certaines partouzes
chez BARA et au CLUB D’O
Il a appris la relation entre MARNETTE-NIHOUL-FORGEOT-BARA
MARNETTE et REYNIERS ont eu un accident avec un véhicule de service aprés une
partouze
Ils ont dit qu’ils étaient en poursuite et ont rédigé un faux PV justifiant leur
intervention
Via DE VROOM il a connu diverse personnes du monde politique (Substitut
LEMAGE - PG GENT Norbert BAUWENS - Jean GOL - PERRIN Bernard)
CLUB D’O à MEISE
BOUSSERY Monique et BIARENT Dominique étaitent aux partouzes avec JADOT
CLUB D’O exploité par BAREGA Salvatore

allemaal "danseuses"jaren 1970-1980-1990 tot en met 1978

Geloof dat onze Koning nog zelfs niet weet wat er in zijn omgeving gebeurd..
heb vroeger "questors " gekend en een privé inlichtingendienst ( 5 man sterk) tijdens de regeer periode van Koning Boudewijn.
Die wist ALLES.
Kan het  maar niet begrijpen .....

362

Re: Hypothese Cobra

@ Cobra , bedoel je hier de kabinetchef van Boudewijn ?

363

Re: Hypothese Cobra

neen the King himself.
zelfs zijn kabinetschef hebben dat volgens mij nooit geweten. (was ultra geheim)
Daarom wist Koning Boudewijn alles over zijn politici en anderen.
Dat team was zo geheim dat zelfs hun "oversten" het niet wisten.
Wilde hij iemand spreken van zijn team was dat ofwel zéér vroeg ( rond 6.30) in de immense grote keuken ofwel tijdens een "wandeling" met zijn hondje ( saucisse hondje)......
Deze namen worden nooit vrijgegeven gezien hun "status".
Het zwarte agenda van wijlen Koning Boudewijn was geschreven in "telex" schrift .Hij kon perfect al deze links verwoorden.
Dus Hij wist van de "perikelen" van zijn  broer en spijtig genoeg hebben ze Hem erin geluisd met het fameuze Eurosystem dossier
dat Hij pas "te laat" heeft ingeschat.
Als Hij iemand wilde spreken 'over vreemde zaken' was het gegarandeerd tijdens de nachtelijke uren.
Wie dan kwam kreeg een serieuze veeg uit de pan.
De Huidige Koning weet perfect ook van de capriolen van ...... wist dat al van zijn Oom.
Jonkheer Jacques van Ypersele de Strihou  ken ik niet zo goed. Weinig contact mee gehad.

364

Re: Hypothese Cobra

Bedankt cobra, ga verder aub!

365

Re: Hypothese Cobra

Merovinger wrote:

Wat niet wegneemt dat het inderdaad wel bizar is dat het kantschrift (op dat ogenblik in 1981) niet mocht worden uitgevoerd en Demol niet mocht ondervraagd worden.

Dit is mogelijk op basis van bijkomende inlichtingen en waaruit blijkt dat het aangewezen is om het kantschrift niet uit te voeren. Normaal gevolgd door een bijkomend proces verbaal van inlichtingen met eventuele vermelding van contact name en beslissing van de  pdk.

366

Re: Hypothese Cobra

het onderzoek kent 4 delen:
1. de beschermelingen: protectie  = zie roze balletten
2. de opdrachtgevers : CIA( Nato affaire + contra's ) ,MOSSAD( Felix P.), SV( supervisor van heel de troep + vooral eigen mensen: Smets en de facto de andere partousisten), De bonvoisin ( <> Raes + Smets) , VDB ( financieel gesjoemel) Al Ajjazz ( saoudi macht in Libye maar vooral in Libanon ( bevoorraadde de 2 partijen), RW top ( het grootste "veiligheid" korps
3. de uitvoerders: Rw'ers + para's (Jandrain o.a.) via de sukkelaars van de WNP ( derde partij die de schuld moet krijgen)
4. de financiers.:o.a. Delhaize ( dankzij de smerige zaken van hun vroegere Directeurs en CEO, en vooral één zin in alle dossiers: premie van Delhaize en de zwarte kas van 30 miljard B.F. (parallelle boekhouding)


Maar de voornaamste bendelid  hebben ze nooit terdege verhoord ( tot het tegendeel is bewezen): JANDRAIN WAS EEN BENDELID. wilde pentiti spelen met zijn vrouw al in 1984 ( na de dood van Latinus zijn vriend) maar Laffineur had gene tijd ( zijn mijn woorden niet maar van iemand die de familie Jandrain zeer goed heeft gekend) . Na Overijse was hij (volgens die vriend ) zo gedegouteerd dat hij terug Laffineur contacteerde om hem alles te vertellen ( let wel de namen, data's al de "operaties" waar hij aan deelnam( ook filiatures , auto's stelen e.d.) maar volgens deze info onthield Laffineur enkel wat hij zelf wilde onthouden.
Erger is dat dit bendelid NOOIT VERDER WERD VERHOORD NOPENS ZIJN BETROKKENHEID.
En nog erger had een agenda ( genre notitie boekje) waarin Jandrain een dagboek bijhield. (namen ,data's ) en dat hij dat zou hebben gegeven aan een "goede" vriend indien er iets met hem zou gebeuren.......
In deze posts komen geen 'denkbeeldige ideeën' voort maar gebaseerd op bronnen ( gerechtelijke) en anderen ( vrienden van Jandrain)

Zelfs al creëert men een bijkomende cel binnen een speciaal parket ; de waarheid  overtijgt de fictie en zal NOOIT uitkomen laat staan  bewezen.( neem vrijblijvende weddenschappen aan) anders valt ons constitutioneel systeem.
Men wil gewoon een nieuwe "geste" doen aan de bevolking en een nieuwe degelijke "zwarte piet" zoeken om ons te sussen.
De Staatsveiligheid HAD EEN DOSSIER OVER DE BENDE.
Vraag eens aan de oude Raes of Smets wat die "verbrande fichiers = dossiers " aan info hadden over hun "eigen betrokkenheid"
En last but not least : ene A.VANDOREN heeft lange tijd "federaal procureur" geweest vooraleer naar de OCAD.
De naam van deze persoon komt dikwijls voor in vele gerechtelijke dossiers in de bende onderzoeken maar niet op een positieve manier.
Of zoals het ooit werd geschreven in de toiletten van een ziekenhuis in het Leuvense ( jaren '80 via getuigen)
in hoofdletters: BENDE = KONING + RIJKSWACHT.(sic)
Ontsierde jarenlang deze publieke ruimte= duizenden mensen hebben dit kunnen lezen.
Stemt toch tot nadenken om er hier wordt gesmaad met instellingen in de jaren 1980-1990

Heb maanden geleden diverse mails gestuurd met zelfs de namen van bendeleden ( geen vermoedelijke) en de naam + adres van een vriend van Jandrain ( als die persoon wil spreken natuurlijk) naar de fameuze cel maar tot nu toe ZIP en dat zal zo blijven tot 2050.
Jandrain was de stiefzoon van ene Colonel de Buyst ( grote piet bij de militaire veiligheid dienst).
Kunnen niet via info uitmaken of hij wist dat zijn stiefzoon een "bendelid" was.
Trek zelf jullie conclusies.
al mijn posts zijn het werk van mijn onbezoldigd bezigheid als free-lance researcher / Zaakvoerder/ Eigenaar va mijn "schimmig" bedrijf, dus al iemand zich " bezoedeld " voelt weet waar men klacht kan indienen.

ACTA NON VERBA   ( alleen "gangster" krijgen een stem op TV = liggen goed in de kijkcijfers. Dus moeten de mensen niet meer zeuren dat er teveel misdaad is als ze zelf de oorzaak zijn van de "ophemeling" van gewezen gangsters.
Wat is een speurder : een noodzakelijk kwaad. Niet meer of niet minder.

@La Cosa Belgica

367

Re: Hypothese Cobra

Merovinger wrote:

Het zou fijn van jou zijn om die bewuste link uit november 2012 naar de 'ongekuiste' versie te delen want ik vind die link niet. En als die link niet meer zou werken dan kan je het dossier zelf ergens opnieuw naar het net uploaden en ons de nieuwe link daarnaar bezorgen. Op deze manier zouden wij makkelijker uw eventuele informatie kunnen volgen.

Graag had ik ook de link ontvangen want ik kan deze ook nergens terug vinden. Het "gekende" dossier Latinus/Pinon (het 689 pg's tellend dossier) heb ik uit interesse ondertussen meerdere keren doornomen. Ik ben dus uitermate nieuwsgierig naar een "ongekuiste" versie indien deze zou bestaan.

Verder ben ik hier op dit forum +- 1 maand "non actief" geweest maar ik heb uiteraard alles blijven volgen en alles gelezen. Ik merk op dat vooral dit topic, "Hypothese Cobra", een behoorlijk warboeltje is geworden, mede dankzij de vele, lange en onduidelijke berichten.
Alle mensen die zich inzetten tot het bekomen van (een deeltje) van de waarheid, moedig ik aan verder te doen. Echter, voor een nieuwkomer die bijvoorbeeld vandaag dit forum zou ontdekken, is het misschien ontmoedigend om al deze informatie te lezen. In dit topic heb ik weinig "nieuwe" informatie gelezen (eigenlijk geen), en heb ik precies het gevoel dat sommige theorieën en mogelijkheden, aangevuld met feiten of veronderstellingen van de laatste pakweg 30 jaar allemaal wanordelijk op één hoop gesmeten zijn. Er staan zeker en vast waarheiden/juistheden in veel van deze posts in dit topic, maar er staat ook foutieve informatie tussen. Er zijn veronderstellingen (dit mag in een "hypothese", daarvoor dient dit deel van het forum), welke op een manier neergeschreven worden als zijnde een vaststaand feit. Voor iemand zonder veel dossierkennis die op dit forum terecht komt en hier leest, kan dit misschien verkeerd begrepen worden. Dit topic past wel in kader van het "Bende van Nijvel dossier" omdat het veel gelijkenissen heeft: een gigantische berg aan informatie waarbij door de bomen het bos niet meer te zien is.

Jef Vermassen heeft met grote waarschijnlijkheid gelijk als hij zegt "de namen staan in het dossier". Mensen die de omvang van het dossier (en de zij-dossiers) kennen zullen niet bepaald onder de indruk zijn van die uitspraak en wellicht denken zoals ik: "de kans dat de namen (op z'n minst eentje) in het dossier wel ergens voorkomen lijkt me bijna vanzelfsprekend".

Soms kan ik uw berichten eventjes "niet volgen" omdat deze soms onduidelijk zijn. Ik ga niet elk bericht gaan citeren met de vraag wat je bedoelt, dus heb ik maar eentje gekozen van hier enkele berichten boven:

cobra wrote:

wordt gevraagd van "hogerhand" voorzichtig met de mijn slogan (heb een "patent" aangevraagd) @ La Cosa Belgica  omdat dit "erover is"

Wat bedoel je bijvoorbeeld daarmee? Wie vroeg u "voorzichtig" te zijn? En een patent aangevraagd? Waarop heb je een patent aangevraagd? Je komt plots uit het niets met het woord "patent". Bij mijn weten kan je een slogan als handelsmerk (ik ga niet verder in detail) registreren, maar een patent op vragen: neen. Dus, heb ik iets gemist?

Verder nog een weetje om af te sluiten: Als ik je profiel open, en ik al je postings zou afprinten op standaard boekvormformaat, dan kom ik aan zo'n +- 75 pagina's wat enkel uw berichten in dit topic betreft tussen 27-01-2018 en eergisteren. Van 75 boekvormpagina's per 10 dagen kunnen meeste auteurs van boeken enkel maar over dromen. Als je dit tempo zou aanhouden kom je aan meer dan 2700 pagina's per jaar. wink Ofwel 9 boeken per jaar van 300 pagina's. wink

Vraag 1: Kan je voor mij, maar vooral voor "nieuwe" lezers je "hypothese" eens samenvatten in 1 kort bericht met 4 zinnen, in de vorm van "De opdrachtgevers waren: ABC. Het motief van de opdrachtgevers was: DEF. De daders waren: GHI. De daders hun motief was: JKL." zonder al teveel zij-informatie?

Vraag 2: zoals helemaal bovenaan mijn bericht, kan je mij of ons de ongekuiste versie van dossier Pinon bezorgen waarover je spreekt? De firma dankt u. smile

cobra wrote:

al mijn posts zijn het werk van mijn onbezoldigd bezigheid als free-lance researcher / Zaakvoerder/ Eigenaar va mijn "schimmig" bedrijf, dus al iemand zich " bezoedeld " voelt weet waar men klacht kan indienen.

Ik voel me zeker niet "bezoedeld" (haha smile ) maar indien ik dit puur hypothetisch wel zo zou aanvoelen, weet ik toch niet waar ik klacht kan indienen, wellicht heb ik hier iets van informatie gemist? (waarbij het feit "free-lance researcher / Zaakvoerder/ Eigenaar va mijn "schimmig" bedrijf" van enig belang is en dus niet bijvoorbeeld zomaar "klacht tegen onbekenden" )

Non semper ea sunt quae videntur

368

Re: Hypothese Cobra

FreCR, U mag erop rekenen dat ik telefonisch contact zal opnemen met Cobra teneinde aan uw vragen te voldoen. Uw vraag en de vraag van Merovinger inzake dossier Pinon geniet ook mijn belangstelling.

369

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

FreCR,

U mag erop rekenen dat ik telefonisch contact zal opnemen met Cobra teneinde aan uw vragen te voldoen. Uw vraag en de vraag van Merovinger inzake dossier Pinon geniet ook mijn belangstelling.

Waaron geeft La Cosa Belgica zelf geen antwoordt?

370

Re: Hypothese Cobra

Bende oplossen: sorry maar BB en zijn collega waren erop in 1984 en ene Jandrain had de namen van zijn bendeleden maar als rijkswachttop in de coup zat kon niemand de zaak oplossen.
15 minuten met iemand die Jandrain goed heeft gekend en de bende was gekend. Als  wij dat kunnen, waarom kan of wil iemand anders dat niet?
Één speurder is genoeg. En waarom Smets en Raes laten gaan?
Het stinkt en het blijft stinken en de stank zal nog lang blijven hangen.
Men kan direct een tiental nog levende magistraten verhoren op basis van hun begane wanbedrijven . Waarom niet?
Een bendedossier waarin zich 5 “aveux” zouden zitten in handen van een advocaat?
En al die inspanningen om blijven te genieten van “royale” steun .
Ben op het einde gekomen van mijn “quest”.
Met geluk en detail analyse en veel info na een paar maanden
Straffer kan het niet
@La  Cosa Belgica