Re: Hypothese Cobra

Heel goed gezegd dit! Al blijft het allicht voor velen zoiets als praten tegen dovemansoren of vechten tegen de bierkaai!

432

Re: Hypothese Cobra

LEO wrote:

Hetzelfde kan van "luk paard" en velen onder ons, waaronder ik, gezegd worden!

Vertel Leo, is team Bossi/Cobra ter zielen?

Re: Hypothese Cobra

Is weer online zie ik.

434

Re: Hypothese Cobra

Ik ben wel fan van cobra en hij mag van mij direct terug komen, maar ik vind wel als hij steeds beweert echte bewijzen te hebben hij daar eindelijk eens mee mag afkomen! Ook moest hij met bewijs afkomen hem direct in een klap heel geloofwaardig gaat maken en alle criticasters direct de mond kan snoeren maar dan moet hij dringend met bewijs afkomen.

435

Re: Hypothese Cobra

Cobra zal/kan nooit met bewijzen afkomen - juridisch gezien is dit aan andere instanties voorbehouden, denk ik.

Zijn gedrevenheid daarentegen staat, wat mij betreft, buiten kijf. Of het oude kost is in een nieuw jasje, laat ik in het midden. Anderen op dit forum hebben ook hun verhaal kunnen/mogen vertellen (soms in ellenlange posts; vaak veel geblaat doch weinig wol) maar zijn ook niet veel verder gekomen ...

436

Re: Hypothese Cobra

Kenza wrote:

maar ik vind wel als hij steeds beweert echte bewijzen te hebben hij daar eindelijk eens mee mag afkomen!

P51 wrote:

Cobra zal/kan nooit met bewijzen afkomen - juridisch gezien is dit aan andere instanties voorbehouden, denk ik

Kenza en P51, zeer uitzonderlijk dat ik mij hier nog een tussenkomst wens te veroorloven. Toch wens ik jullie aandacht erop te vestigen inzake "het bewijs" en waaromtrent heel wat te doen is geweest in de zaak Clottemans Els. Het Arrest, uitgesproken door Assisenvoorzitter Jordens, met noot uitgaande de heer Vandeplas Armand, Prof. Strafrecht, ere voorzitter van het hof van beroep in Antwerpen.

Laat ons het Arrest niet vergeten op basis van "Voldoende gewichtige vermoedens"...!

Waarom zou een derde geen bewijs kunnen overhandigen of aantonen? Per slot van rekening is niet het openbaar ministerie dat beslist maar de zittende magistratuur dat moet oordelen over "het bewijs" en bij gebrek daarvan, over de voldoende gewichtige vermoedens om tot een veroordeling te komen.

Leo wrote:

Hetzelfde kan van "luk paard" en velen onder ons, waaronder ik, gezegd worden!

Herinner u mijn schrijven i.v.m. PG Christian De Valkeneer en het gevolg daarop. wink

437

Re: Hypothese Cobra

Wellicht zal de anonieme macht die achter de bende schuilt nooit achterhaald worden.

438

Re: Hypothese Cobra

Bossi/cobra eerst en vooral vind ik u een meerwaarde voor dit forum maar je moet verstaan dat ik net zoals iedereen honger heb naar bewijzen maar die komen er niet ? Juridisch gezien vind ik niet aan de orde en flauwe kul ! Na 35 jaar kan het proces mij gestolen worden ik wil net zoals iedereen weten wie achter deze laffe daden zat

439

Re: Hypothese Cobra

Tru Dat wrote:

Wellicht zal de anonieme macht die achter de bende schuilt nooit achterhaald worden.

Zeg nooit, nooit.

Kenza wrote:

maar je moet verstaan dat ik net zoals iedereen honger heb naar bewijzen maar die komen er niet ?

Begrijpelijk. Ook wij zijn nog steeds wachtende op een beloofd ongekuist dossier.

Onderstaand, gewoon ter info. Armand Vandeplas: "Praktisch nooit formeel bewijs"

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video … 6/1.887978

440

Re: Hypothese Cobra

Bossi/cobra, met alle respect maar de zaak Clottemans heeft in de verste verte niets met de Bende van Nijvel te maken en u heeft iedereen bewijs beloofd en dat komt er maar niet! Ofwel komt u met bewijs af of u geeft toe dat u net zoals iedereen gewoon info van dit forum haalt en uit kranten en boeken maar hou iedereen niet aan het lijntje. PS: ik kijk echt uit naar bewijs van jullie.