471

Re: Hypothese Cobra

Ik wil ook wel een kopie lol

472

Re: Hypothese Cobra

FreCR wrote:

Bossi, wat is het verband tussen bovenstaand (wat jij meemaakte) en mijn bemerkingen hier i.v.m. "hypothese Cobra"? Dat er in politiemiddens en magistratuur altijd wel contacten blijven en ook in vrije tijd zaken besproken of uitgewisseld worden, daar twijfel ik niet aan en heb ik ook nooit aan getwijfeld. Ik begrijp dus niet goed waarom deze post aan mij gericht is? (misschien ben ik mis begrepen)

Omdat Cobra zich meermaals uitdrukt over bedreigingen. Vandaar, FreCR.

473

Re: Hypothese Cobra

Ben wrote:

Ik twijfel, dus ik zou graag een kopie ontvangen. Je kent het e-mailadres. wink Ik vraag me al lang waarom u denkt dat u schrijven een effect heeft gehad op verplichte vertrek van De Valkeneer. Zie bv. dit bericht dat je op 9 april:

Herinner u mijn schrijven i.v.m. PG Christian De Valkeneer en het gevolg daarop.

Ik zou niet aarzelen u een kopie te bezorgen indien uw tussenkomsten zouden gericht zijn volgens de forumregels. De verschillende terechte opmerkingen uitgaande andere forumgebruikers ontgaan of negeert u blijkbaar. Om uw twijfel te ontnemen ben ik graag bereid u uit te nodigen tot een visueel gesprek. Zodat u van meerdere stukken inzage kan nemen.

474

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

Ik ben eventueel bereid u een kopie hiervan te bezorgen indien u twijfelt, FreCR

Deal, ik ben bereid dit te ontvangen en te bekijken. Stuur me maar een privébericht.

Non semper ea sunt quae videntur

475

Re: Hypothese Cobra

FreCR wrote:

Deal, ik ben bereid dit te ontvangen en te bekijken. Stuur me maar een privébericht.

Heb blijkbaar niet de mogelijkheid om u een PB toe te zenden?

Info:

FreCR
Lid
Registered: 25-10-2017
Last post: Today 03:41
Posts: 290
Contact information
Email: Send forum email
Posts and topics
View all FreCR's posts
View all FreCR's topics
Current signature
Non semper ea sunt quae videntur

Re: Hypothese Cobra

Ohlapola! Hoogst interessant dus...als...als....als het waar is uiteraard!
Op verzoek van heel wat forumgebruikers zou het best zijn om ook te hier een en ander tipje van de sluier op te lichten. Ik bedoel: dat we hier met zijn allen wel heel erg nieuwsgierig zijn!!

477

Re: Hypothese Cobra

Bossi post uw brief gewoon op het forum het kwaad is toch al geschied en je bent direct terug geloofwaardig , gewoon doen !!!

478

Re: Hypothese Cobra

zenga wrote:
Bossi wrote:

Heb blijkbaar niet de mogelijkheid om u een PB toe te zenden?

Info:

FreCR
Lid
Registered: 25-10-2017
Last post: Today 03:41
Posts: 290
Contact information
Email: Send forum email
Posts and topics
View all FreCR's posts
View all FreCR's topics
Current signature
Non semper ea sunt quae videntur

Kijk kijk kijk, dit verklaart ook de ongefundeerde beschuldigingen richting formbeheerder over niet beantwoorden emails. Goed niet moeilijk over doe doen, verzenden die handel aan Ben en FreCR, zonder allerlei voorwaarden. Dan met het toetreden tot dit form ga je akkoord met de formregels, hier staat als afsluiting " we behouden ons het recht om bovenstaande regels op elk moment aan te passen en het recht deze regels naar eigen goeddunken toe te passen met als einddoel het algemene welzijn van dit forum"

479

Re: Hypothese Cobra

luk paard wrote:

Ohlapola! Hoogst interessant dus...als...als....als het waar is uiteraard!
Op verzoek van heel wat forumgebruikers zou het best zijn om ook te hier een en ander tipje van de sluier op te lichten. Ik bedoel: dat we hier met zijn allen wel heel erg nieuwsgierig zijn!!

Zodat ' zeno ' het in het belachelijke kan trekken !!

480

Re: Hypothese Cobra

LEO wrote:
luk paard wrote:

Ohlapola! Hoogst interessant dus...als...als....als het waar is uiteraard!
Op verzoek van heel wat forumgebruikers zou het best zijn om ook te hier een en ander tipje van de sluier op te lichten. Ik bedoel: dat we hier met zijn allen wel heel erg nieuwsgierig zijn!!

Zodat ' zeno ' het in het belachelijke kan trekken !!

Niet aantrekken, LEO. Je merkt toch in het bericht dat die mens iets heeft overgehouden aan paardrijden?

Schrijft toch regelmatig..... OHLA.....POLA.....

www.youtube.com/watch?v=aKTGhm-4h5g