Re: Thierry Sliman
Misschien is hij al 10 jaar aan 't lezen he Ben. Ik hoop dat "ingehuurd" in deze uit een contract bestaat dat een resultaatgerichte verloning voorziet. Misschien is het geen slecht idee dat een aantal buitenlandse advocaten in de pap gaan roeren.
Dossier Bende van Nijvel: Fransman denkt slimmer te zijn dan wij » p-magazine.com
Dat vind ik dan weer een domme benadering. Zo negatief. Zo van "Ha, meneer denkt slimmer te zijn dan wij". Misschien dringt zich een andere vraag op; was Debels aanwezig op die persconferentie? Zodat hij zelf kon aan die Fransman kon vragen waarom hij dacht slimmer te zijn dan wij Belgen. Ik dacht van niet. Volgende vraag, was er één Nederlandstalige journalist aanwezig? Ik dacht van niet.
Wie wel aanwezig was, was Martine Michel. Ik stel dus voor dat alle slachtoffers ook een persconferentie geven en Martine Michel uitnodigen. Krijgen ze misschien eindelijk een antwoord op hun vragen. Hoe zit het met het onderzoek Mevrouw? Gebeuren er nog onderzoeken? Gaat u afsluiten etc. ... etc. ...
Naar 't schijnt is ze komen zeggen dat de piste Sliman voldoende onderzocht is en dat het de Slimans niet waren. OK. Dan hebben we twee mogelijke verdachten die het niet waren. Sliman en Bono. Ik heb het ook maar van horen zeggen. Net zoals Debels dus. Dat was het dan wat betreft de 27e. Spoedig verslag van Youssou die wel aanwezig was zal wellicht meer klaarheid brengen. Denken we, hopen we.
Iemand het artikel van Debels? Of de andere artikels die hierover verschenen zijn?