341

Re: Thierry Sliman

Ik wilde mijn militaire dienst ook niet vervullen, om ethische redenen ... En ik heb het niet gedaan. smile Fijne zondag.

Re: Thierry Sliman

JML wrote:

Ik wilde mijn militaire dienst ook niet vervullen, om ethische redenen ... En ik heb het niet gedaan. smile Fijne zondag.

Insgelijks en dat was toen (en nu) ook een van mijn gedachten.

In de grondwet van elk land zou moeten worden opgenomen dat haar leider in tijden van een door hem of haar gestarte oorlog als frontsoldaat moet dienen, wat een hoop 'gedoe' zou schelen.

Ik dwaal af, maar op zondag mag dat wel.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

343

Re: Thierry Sliman

JML wrote:

Ik wilde mijn militaire dienst ook niet vervullen, om ethische redenen ... En ik heb het niet gedaan. smile Fijne zondag.

Bedoelt u niet 'Geweigerd om esthetische redenen?" Cf.

"Personen van groep B, wier dienstverband niet tot doorlopende werkelijke dienst verplicht, worden ongeschikt geacht voor de dienst bij het korps, het wapen, de dienstgroep, het dienstvak - of onderdeel daarvan - of dergelijke, waarvoor zij zich hebben verbonden of waarbij zij zijn benoemd, indien zij zijn komen te verkeren in een der gevallen, bedoeld in het eerste lid van artikel 5, tenzij herstel van de tekortkoming, welke die ongeschiktheid zou veroorzaken, binnen korte tijd mogelijk moet worden geacht."

Dit is toch duidelijk?!

344

Re: Thierry Sliman

Ik ken mijn leven, jij niet.

345

Re: Thierry Sliman

Grapje!   Sorry.


:

346

Re: Thierry Sliman

Grapje!   Sorry.


roll

347

Re: Thierry Sliman

Geen problemen voor mij, Thomas.

Vriendelijke groeten,

348

Re: Thierry Sliman

Youssou N'Dour wrote:

In de zaak-Sliman zal zich in de tweede helft van deze maand een opzienbarende ontwikkeling voordoen. Die ontwikkeling zal ongetwijfeld in het nieuws komen en terecht. Met respect voor degene die dat tot stand heeft gebracht. Chapeau!

Mag ik vragen welke ontwikkeling, Youssou?

In februari stond er ook iets belangrijks te gebeuren volgens jou. Enkele burgerlijke partijen stellen zich ook die vragen rondom uw info. Graag wat verduidelijking.

349

Re: Thierry Sliman

Zie de "opzienbarende" ontwikkeling » Forum

Re: Thierry Sliman

Dat Patrick Ramaël (» fr.wikipedia.org), die als onderzoeksrechter optrad in de zaak met betrekking tot de op 14-03-1982 bij de in het Franse Maubeuge gelegen kruidenierszaak Piot gepleegde diefstal, met braak en (schiet)geweld, thans in zijn hoedanigheid van advocaat zich heeft gesteld namens een aantal burgerlijke partijen, terwijl diezelfde Ramaël kennelijk geloof hecht aan het spoor-Sliman, noem ik nog steeds een belangrijke en opzienbarende ontwikkeling.

Ramaël zal - hoop ik - op basis van zijn - hoop ik ook - (zoveel mogelijk behouden) dossierkennis in de zaak-Piot, openingen kunnen creëren in het vastgelopen onderzoek naar de Bende van Nijvel.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.