Re: Thierry Sliman

De lijst van in de periode 1982-1996 in België vermoorde chauffeurs, waaronder Constantin Angelou, Juan Mendez en Michel Piro, zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid betrekkelijk kort zijn. Hun namen zullen op een A4-tje passen, zo luidt mijn stelling, dus onderzoekers: vooruit met die geit!

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

402

En wat hoop je dan te kunnen bereiken met een lijst van mensen die aan het stuur van hun wagen werden vermoord? (Met een beetje opzoekwerk op deze site kan je al een "mooie" lijst maken.)

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

403

In 2017 zegt Jean-Pierre Adam:

(...) “Thierry Sliman werd door de Franse collega’s niet enkel gezien als een meedogenloze killer, maar ook als het brein van de bende. Als hij niet beschikbaar was, gebeurde er niets.”

Hier vind je het volledige artikel » Nieuws

Klein probleempje met deze stelling en de hypothese van Adam dat Thierry Sliman de killer van de Bende van Nijvel is: Thierry kwam in december 1983 vrij nadat hij negen maanden in de cel had gezeten. Daardoor kunnen zo goed als alle Bende van Nijvel-feiten van ’83 niet door Thierry Sliman gepleegd zijn. Je zou verwachten dat deze informatie voldoende is om deze piste voor eens en voor altijd te begraven, maar dat gebeurt niet.

In plaats daarvan blijft men hameren op een DNA-staal dat van god-weet-waar vandaan komt. Terwijl het DNA al onderzocht geweest is.

En dan is men verbaasd dat Martine Michel niets wil doen met het DNA van de Slimans en geen onderzoek wil voeren naar de twee broers? Als ze toen in een Franse cel zaten kunnen ze de feiten in België niet gepleegd hebben hé.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

404

Jean Pierre Adam argumenteert dat Thierry Sliman een wijnvlek op zijn nek heeft, zoals gezien door een getuige in Beersel. Terwijl hij heel goed weet dat Thierry Sliman tijdens de gebeurtenissen in Beersel in de gevangenis zat. De beschuldigingen van Jean-Pierre Adam zijn onzin.

Look, listen, ik zie een duidelijk verband tussen Thierry en Xavier Sliman en de overval op de wapenwinkel van Daniel Dekaise. Dat de Sliman bros. niet bij alle daden van  de Bende van Nijvel betrokken zijn geweest, staat wat mij betreft vast. Ik ben benieuwd naar waarmee Jean-Pierre Adam & Patrick Ramaël nog zullen komen.

406

Dus Thierry Sliman is niet de killer van de Bende van Nijvel en hij en zijn broer zijn niet betrokken bij alle feiten van de Bende van Nijvel? Dat is dan nieuwe informatie, want dat is wel hetgeen Adam heel de tijd verkondigd heeft.

Want volgens Adam was Thierry Sliman het brein van de bende en gebeurde er niets wanneer hij in de gevangenis zat. Dus alle feiten van 1983 zijn niet gepleegd door de gebroeders Sliman en hun criminele kennissen?

Ik ben Jean-Pierre Adam niet en mij heb je nooit horen beweren dat Thierry Sliman bij alle feiten betrokken was. Ik denk dat Daniel Dekaise de homo- of biseksuele Thierry Sliman beschreven heeft als zijnde een van zijn overvallers en Patrick Verdin heeft schriftelijk bevestigd ‘dat Thierry Sliman een beetje homo- of biseksueel was’, dus kom er maar in, mijnheer Dekaise, om met Thierry Sliman te spreken.

408

Het gaat ook niet over wat jij beweert. Het gaat over wat Jean-Pierre Adam beweert.

Ben wrote:

Dus Thierry Sliman is niet de killer van de Bende van Nijvel en hij en zijn broer zijn niet betrokken bij alle feiten van de Bende van Nijvel? Dat is dan nieuwe informatie, want dat is wel hetgeen Adam heel de tijd verkondigd heeft.

Want volgens Adam was Thierry Sliman het brein van de bende en gebeurde er niets wanneer hij in de gevangenis zat. Dus alle feiten van 1983 zijn niet gepleegd door de gebroeders Sliman en hun criminele kennissen?

Ik gaf (mijn) antwoord of reactie op jouw vragen.