181

Re: Zoekactie Lessines

Het putje wordt dichtgegooid. Toevallig.

182

Re: Zoekactie Lessines

» prntscr.com

183

Re: Zoekactie Lessines

Om welke put gaat het nu concreet in Lessines? Ik ben er al enkele malen geweest dus heb kennis van het terrein, diegene waar ze duiken kan het al niet zijn. diegene er naast, die je hierboven op de print screen ziet, en volgestort wordt met puin, bedoelen we deze?

Volgens mij staat hier geen pomp te draaien, aan de grootste put aan de overkant staat wel een immens grote pomp te draaien, lijkt me ook makkelijker om daar de wagen te dumpen. Het zou al vree moeten lukken dat je de wagen perfect in de kleinere put kan mikken.

Er zijn inderdaad nog jonge mensen die zich ook interesseren in het hele Bende van Nijvel gebeuren. Daar wij niet geboren en getogen zijn in die tijd kunnen we een nuchtere, derde visie plaatsen op al deze feiten. Voor mij gaat het duidelijk om de strategie van de spanning vermengd met enkele afrekeningen en opkuiswerkjes, gestuurd vanuit rechtse politieke hoek.

184

Re: Zoekactie Lessines

Om even wat duidelijkheid te brengen. Dit is de put die volgestort wordt, diegene waar volgens Kenza de wagen ligt. Foto genomen in sep-okt 2019.

https://i.ibb.co/FwxsbZx/70312530-430528054246950-4359050385604739072-n.jpg

185

Re: Zoekactie Lessines

Inderdaad, deze is het. Je kon van waar die loods staat vol carnavalgerief gerust een wagen dumpen uit een Bedford. Opgekuist staat netjes.

Jean Herve, 6 maart 2018:

Mbt Jacques De Vlieghere lt col uit Lessines hij maakte deel uit van de ‘bende van Florennes’ cfr. Cruise missiles. Later naar comd Taf Evere. Sinds 1979 nr 2 sv. Ik meen dat hij ook bij SDRA zat maar onder de radar. Hij was een kameraad van col Blume cdt 15e wing en minnaar van Claudine Fraiture (1ste vrouwelijke astronaut. Civil ingenieur en testpilote van Sabena) ex-minnares van Andre Cools. De Vlieghere en Blume zijn rooie soulmates en ook luitenantjes van Andre Cools die weer goed bevriend was met don Felix Przedborski. En dan is de CIA niet veraf! Ik heb van WDB gehoord dat De Vlieghere eigenlijk de mentor was van SDRA 8 (“Gladio” die officieel niet bestond!). Claudine Fraiture leeft nog en woont achter het kerkhof van Tervuren op zo’n 500m van het sportcxentrum van de landmacht; ze heeft een Griekse butler, die eigenlijk wapennakelaar is. Fraiture is vertegenwoordiger voor Eurocopter.

186

Re: Zoekactie Lessines

Waarom wordt er niet verder gezocht in die putten in Lessines? Er heeft toch iemand die fotos genomen?

187

Re: Zoekactie Lessines

Klein detail maar wel belangrijk: Juist voor de bewuste duik (zoekactie) was er zogezegd een oliespoor op het water in de put Cosyns om iedereen te doen geloven dat de Golf GTI daar was gedumpt. Ook vonden ze op de rand goed in het zicht toevallig een deurpaneel van een Golf GTI om terug iedereen te doen geloven dat de Golf GTI daar lag en dat ze vooral niet in de andere put gingen duiken. Wat dat bewuste deurpaneel betreft, is het geweten dat de Bende van Nijvel kevlar in de deuren plaatsten van de Golfjes als kogelwerend. Het deurpaneel was duidelijk gedemonteerd want als je een deurpaneel van een Golf GTI demonteerde moet je het handvat met lange vijzen verwijderen en de klink met een vijs zoals dit deurpaneel. Conclusie: de manipulatie moest snel gebeuren en ze hadden een deurpaneel liggen omdat ze deze gedemonteerd hadden voor de kevlar te plaatsen.

188

Re: Zoekactie Lessines

Dus kenza, de Golf GTI licht volgens jou dus 100% zeker in de andere put?

189

Re: Zoekactie Lessines

Zeker ben ik het niet maar heel veel toevalligheden wijzen naar Lessines. Naar het schijnt als iets meerdere keren toeval is dan is het geen toeval meer.

190

Re: Zoekactie Lessines

kenza wrote:

In de put waar de duikclub is gevestigd ligt een Peugeot 205, een oude Volga en een moto Yamaha Er 5. Ik heb het meer op de put ernaast. Of de put waar Snowgames zou komen. Ze hebben nu al zoveel geld verkwanseld dan kunnen ze toch eens in Lessines gaan duiken, ook ligt er niks dan kan Lessines geschrapt worden. Misschien was het toch de juiste put?

Op YouTube kan je een filmpje vinden van hobbyduikers die in 'carrière de cosyn' hebben gedoken en hebben gefilmd/foto's genomen. Hier zie je onder andere een auto en een moto. Types zijn mij echter onbekend (geen kenner).

  • 2:54 : moto?

  • 2:58 : auto

  • 3:03 : motorblok auto?

  • 3:14 : moto?

  • 6:51 - 7:13 - moto (met gemaskerde bestuurder)

ps: de video is geupload op 05/06/2014... volgens het eerste beeld zouden de beelden gemaakt zijn op 05/06/2006 (exact 8 jaar later). 05/06 is misschien een wederkerende datum voor deze duikers. Lijkt me een overbodig toeval. Maar het is toch maar weer een toeval. wink

» YouTube

Op een andere video is de wagen nog beter te zien » YouTube

En een gedetailleerder beeld (van de hoogte) van de putten is te zien op volgende video, gepubliceerd op 24/01/2021 (het gaat om de westelijke (grootste) put bij HAS METAL » YouTube

"Er moet altijd eerst iets gebeuren voor er iets veranderd!".... dus als je iets wil veranderen moet je iets laten gebeuren....