Die J&B : nog zo een typetje dat niettegenstaande een recente registratie beschikt over allerlei beelden uit het onderzoek.

En dat de laatste dagen moord en brand schreeuwt wanneer het hem te heet onder de voeten wordt.

Daarvoor moet je zelf betrokken zijn, dat kan niet anders.

222

je bent ziek imazibraine
dat is iedereen al lang duidelijk hier

zoek hulp voor je psychische problemen

kenza: graag gedaan, ik zal eens kijken in de miljoenen pagina’s van het onderzoek of ik er iets in terug vind over Kester want ook dat mag niet geweten zijn

Heb je die miljoenen pagina's dan ter beschikking?

Ik dacht het al.

224

als we de zieke imasibraine zouden moeten geloven dan moet ik hier enkele kasten met dossiermappen liggen hebben

225

"J&B heel erg bedankt voor de foto’s

Dit bewijst weer eens dat ze beter de andere putjes eens moesten ingesprongen zijn

De speurders zijn volgens mij op het verkeerde been gezet

De tip was juist maar ze hebben er alles aan gedaan om de speurders op het verkeerde been te zetten"

Heel simpel Kenza. Het dossier BVN is uniek in de misdaadgeschiedenis omdat de misdaden van de bende (gedeeltelijk) werden onderzocht door degenen die ze gepleegd hebben. Vandaar dat de huidige cel ook toenmalige onderzoekers in het vizier heeft.

226

terug naar het onderwerp

kenza laat je niet ontmoedigen door de typetjes hier en door imazibraine die maar op gelijk welke reactie een botte, bittere tegenreactie denkt te moeten geve

ken je niemand kenza die een onderwaterdrone heeft die zijn toestel eens kan laten duiken in de put?

Zoiets kenza
https://www.amazon.de/dp/B071ZLP882/ref … &psc=1

bedankt kenza

hopelijk reageert zieke imasibrain eens niet op deze post want normaal doe. lukt hem duidelijk niet

Hoop doet leven.

"ken je niemand kenza die een onderwaterdrone heeft die zijn toestel eens kan laten duiken in de put?"

Elon Musk?

228

Wij zijn gaan magneetvissen tegen de put Cosyns en onze magneet is blijven plakken in de hoek waar de pomp stond ik schat tussen de 30 a 40 meter diepte en we hebben onze koord afgetrokken omdat het een profecionele magneet was die tot 160kg kan trekken

Dan hebben we een camera in een glazen augurkbokaal gestoken met led-lampen bij en deze verzwaard met metaal en aan een koord laten zakken maar je ziet niets het water is te vuil van het zand

Ook is deze plaats bijna niet toegankelijk wat het is aan een stijle klif

Ik vermoed dat de auto’s van boven aan dat hangaartje met carnavalgerief gedumpt zijn

Maar ik maak mij geen illusies meer juist toevallig daar zijn ze aan het dichtgooien

Delaize Aalst afgebroken , steengroeve dicht , Kester gerenoveerd en heel wat mensen gezelfmoord en overleden

Maar ik denk wel dat er eentje aan het zingen is maar het probleem is dat de Bvn heel machtig is

Let op het taalgebruik :

"Maar ik denk wel dat er eentje aan het zingen is... "

Wordt niet gebruikt door de modale burger.

Ik vrees dat ook die Kenza aangebrand is.

230

zoek hulp imazibraine
wanhoop niet, het is nooit te laat
zelfs niet voor jouw zieke geest

bedankt voor een normale reactie kenza