Topic: In memorian

Verleden week vrijdag is vleermuisje1971 overleden ten gevolgen van uitgezaaide longkanker. Hij heeft mij gevraagd (partner) jullie op de hoogte te brengen.tevens  moest jullie alle sterkte en wijsheid te brengen in jullie strijd.

Met vriendelijke groet, Saskia

2

Re: In memorian

Mijn innige deelneming , we deelden niet altijd dezelfde piste maar hij had wel een hele grote dossierkennis en een eigen visie op de feiten   Veel sterkte en hopelijk heeft Wim niet afgezien  mvg Kenza

Re: In memorian

Veel sterkte, Saskia.

4

Re: In memorian

Geachte mevrouw Saskia, ik heb u man wel niet gekend op dit forum omdat ik het nog niet zo lang volg, maar ik heb uit interesse vandaag toch wel zijn posts eens gelezen. Ik wil U dan ook mijn welgemeende deelneming aanbieden bij het overlijden van uw man. Iedereen die vrijwillig mee zocht naar de wandaden van de bende moet een goed mens geweest zijn.

5

Re: In memorian

Ik sluit me daar bij aan. Mijn oprechte deelneming en veel sterkte.

Re: In memorian

Innige deelneming mevrouw met het verlies van uw man. Dat uw man tijdens het einde van zijn leven nog aan ons en de bendeslachtoffers dacht is een mooi gebaar. Hij moet dan ook zeker een brave en menslievende persoon geweest zijn. Sterkte.

Re: In memorian

Innige deelneming, sterkte.

Re: In memorian

Innige deelneming. Veel sterke aan de familie en vrienden.

Ben: kunnen we geen sectie maken op het forum "In Memoriam" voor de overleden actieve leden op dit forum? Ik denk bvb aan Kuros en Vleermuisje1971. Ik zie nog andere mensen die al lang inactief zijn en ooit zeer bedreven waren met bijdragen. Gezien mijn beperkte ervaring hier is mij niet altijd duidelijk wie al heengehaan is.

9

Re: In memorian

Veel sterkte aan familie en vrienden van Vleermuisje.

10

Re: In memorian

Hij had het zelf al enigszins aangegeven maar 't komt hard aan ... veel sterkte, Saskia, Fledermaus(1971) zal gemist worden. Al was het maar om zijn korte doch krachtige en betekenisvolle tussenkomsten.