271

edd wrote:

Kan het ook zijn dat ze later dan april 85 gearresteerd zijn? Of zijn ze tussen de arrestatie en veroordeling nog een periode in vrijheid gesteld?

Nee, ze zijn wel degelijk in april 1985 gearresteerd. Het zou me ook vrij straf lijken moesten ze tussen hun arrestatie en veroordeling vrijgelaten geweest zijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

272

Het ware misschien aangewezen dat de mensen van Overijse eens tezamen een pint gaan drinken want er circuleert veel info achter het forum of in privegesprekken. Daar is niks mis mee hoor maar het forum is er ook niks mee. Laat dit een invitatie zijn. Tezamen weten we meer dan ieder apart.

Hebben de broers nog steeds levenslange dwangarbeid? Of hebben ze strafvermindering gekregen? Op Facebook afgaande zit er eentje in Egypte?

274

Juist, eentje die de middenvinger letterlijk en figuurlijk naar ons opsteekt! Eerst minstens één mens op een gruwelijke manier vermoorden en dan nog het lef hebben om je middenvinger op te steken. Il faut le faire!

275

coconut wrote:

De contra spionage tijdens WO 1940-1945 werd geleid door een pater van het Sint Michielscollega, ook absurd Zeno? De eerste kernreactor op Afrikaanse bodem, we spreken 1958, werd geplaatst door een andere nonkel pater die gestudeerd had bij Oppenheimer. Absurd? De schoonzus van deze laatste nonkel pater kwam vaak in de loods. Absurd? De trainingen ivm de Bende van Nijvel werden gedaan door 5 ploegen van 6 man. Dat is 30 man of 3 voetbalploegen. Absurd?

Ging de schoonzus van jouw Nonkel Pater Luc dan in de loods aan auto’s sleutelen?

276

Een Renault 5 Turbo 1, jaar 1982. Daaropvolgend kwam de Renault 5 Tubo 2. Voorbeeld » www.flickr.com

Misschien nonkel kolonel van 't leger? Ahja, ge kunt moeilijk kolonel zijn van een frituur... (niet verkeerd opnemen bely, is vrijdag namiddag humor ... hihi )

278

Ik lees vrijdagnamiddaghumor maar tussen de lijnen door lees ik dat jullie wel degelijk de namen kennen en de functie's van mensen die in de loods kwamen.

Natuurlijk dat Reneke dat de hofdame aan auto's kwam sleutelen. Geleerd van Boudewijn, was een autofreak..........zot van kevertjes. Ik kwam hem af en toe tegen....vooral als ik frieten ging eten. Beste frietkot van het land, naast Boudewijn zijnen hof.

De kans is reeël dat Lucien op een bepaald moment de loods in een obsessie geplaatst heeft, vergelijkbaar met wat wij tenslotte doen.
Natuurlijk zij het online in plaats van een fichebak zoals destijds. Het verhaal neem ik persoonlijk met een korrel zout. Maar er zijn bepaalde zaken die steeds terugkomen en die we onder ogen moeten zien. Er heeft zich daar degelijk iets afgespeeld waarbij bendeleden en hooggeplaatsen betrokken waren.

HIPA, indien je ons een verdere aanwijzing kan geven zonder jouw voorbereidingen in gevaar te brengen, graag!

280

Gun Hipa gewoon de rust waar hij recht op heeft. Als hij iets kan en mag mededelen zal hij dat wel spontaan doen.

SY Tramontana no longer sailing, waiting for the new boat delivery SY furimmer.